Veel mensen zeggen dat een tweede eerder komt als een eerste kind, ik vraag me af of dat ook zo is, en ben benieuwd naar jullie ervaringen! Mijn eerste is gekomen met 41+2 en ben benieuwd wanneer de tweede komt!
Hier helaas niet. De eerste met 38+5 en de tweede met 40 precies. Het voelde echt alsof ik al heel lang overtijd liep, juist omdat ik had verwacht dat de tweede eerder of met dezelfde termijn als de eerste zou komen.
Hier niet helemaal 'eerlijk' ivm tweeling zwangerschap en die komen over het algemeen wat eerder natuurlijk. Maar de eerste twee zijn hier geboren met 35 weken en 6 dagen. En de jongste is geboren met 41 weken en 1 dag. Hier was dus de derde (maar tweede zwangerschap) langer dan de eerste. Liefs, Hanneke.
ik heb niet gestemd. De eerste is geboren met 41+ 3 . Bij de 2e ben ik ingeleid met 41 weken... Dus tja, dat is niet helemaal eerlijk. Ik hoorde overigens van kraamverzorgenden, dat het juist andersom was... Tijdens de bevalling zelf, gaat het zover ik weet wel héél vaak op... Dat de 2e eerder komt dan de 1e, omdat de weg al 'gebaant' is.
Hier ook de eerste met 38 weken en van de 2e ben ik nu 39+1, dus ook overtijd. Hetzelfde gevoel als wat Linda86 omschrijft. Beetje tegenvaller omdat je stiekem verwacht/ hoopt dat de 2e ook rond hetzelfde termijn komt.
Ik heb de poll - geloof ik - verkeerd ingevuld.. Zoon: 38 weken en 5 dagen Dochter: 39 weken en 2 dagen. Dus nog steeds keurig op tijd. Ik vermoed dat als ik geen griep had gekregen dat ze wat eerder was geweest.
niet gestemd, want antwoord stond er niet bij eerste 38w6d tweede 39w0d dus de tweede 1 dag later, maar niet te laat. Verloskundige zei me de laatste controle dat 2e kindjes meestal langer op zich laten wachten. Zegt natuurlijk niet veel, meestal wil niet zeggen dat het ook bij jou is....
o wat spannend zeg mijn 1e kwam met 39 2 en nu zit ik te wachten op mn 2e meid ben nu officieel 38 wk en 4 dg
1e 41+6 ingeleid.... 2e 40 Spontaan 3e Nog geen idee,zit er nog in... Maar ook hier kwam de 2e dus eerder.Ben benieuwd wanneer de 3e zich aandient!