Ik heb al vanaf vanmorgen een misselijk zeurig gevoel elke keer.. in mijn onderbuik.. HOe merk je onsluitingsweeen... ik denk wat ik nu heb is indalingsweeen.. echt spannend hoor..
Spannend meid, Maar ik weet niet hoe je het verschil voelt. Ik heb nu ook al oefenweeën (zegt vk) en die zij al best regelmatig.... Geen indalingsweeën de kleine is namelijk al helemaal ingedaald....
Uhhhhmmm, ik dacht dat ik indalinsweeën had (was 36 weken zwanger), maar bleek al ontsluitinsweeën te hebben.... Misschien toch even de tijden bijhouden en als je het niet vertrouwd, de vk bellen. Succes meis!
In het begin is t ff denken maar als het heel regelmatig komt en steeds heftiger word heb je ontsluitingsweeen , ze komen veel regelmatiger dan indalingsweeen dat viel mij tenminste op ....
Als het echt gaat gebeuren dan weet je het wel hoor. Dan kun je er niet meer omheen! Sterkte en succes. Gina
Dank jullie wel dames, ik denk dat het onstluitingsweeen zijn. Ik hoop echt dat alles spoedig zal gaan..
Oh wat spannend! Ga maar slapen zolang je dat nog lukt! Daar zal je in de uren daarna het allermeest aan hebben. Lekkere warme douche. Even grote boodschap doen maar dat is later in het proces een dankbare tip hoop ik... Succes!
de weeen zijn nog steeds bezig.. ik denk niet dat ik kan slapen want ze komen om de paar minuten terug.. wanneer zal ik vk bellen dat ze kan komen.. als ik niet meer kan praten soms van het gehijg..