Er zijn vast al 100 topics geopend over deze vraag maar wil het toch graag een keer lezen. Gister is mijn laatste werkdag geweest en gaat nu eindelijk (na 36 weken) genieten van mijn verlof Nu ben ik al druk bezig met wassen, strijken opruimen je kent het wel. Ik zat alleen met 1 vraag: Wanneer zet je nou je koffer klaar?????? Ik ben namelijk bang als ik nu al alles in gaat pakken het gaat stinken . Je weet natuurlijk niet wanneer de bevalling begint voor het zelfde geld duurd het nog 6 weken dan ruikt de kleding toch niet echt fris meer lijkt mij. Of zou ik een geurbuiltje in de koffer moeten doen. Hoe hebben jullie dat gedaan, en wanneer hebben jullie je koffer klaargezet?
Ik heb het gisteren toevallig gedaan, maar ik heb de tas helemaal open staan zodat er wel wat lucht bij kan. Stel dat ik ga bevallen wil ik wel alles klaar hebben. Stel je voor dat je onder de weeën nog een tas in moet pakken.
ik heb de tas open staan in een kast waar een geurbuideltje hangt. Daarnaast pak ik het regelmatig even in en uit. wellicht dat je een stapel keren en spullen in je kast kunt leggen, met je tas erbij. dat je alleen dat stapeltje in je tas hoeft te stoppen?
Klaar staan bij 36 weken, bevallen met 38 Gewoon een beetje open laten staan en een heerlijk geur Builtje erin
Droge schone kleding gaat toch niet stinken in een tas? Althans, mijn winterkleding die op zolder staat stinkt echt niet als ik na een seizoenswissel de plastic boxen weer open maak. Net als mn zwangerschapskleding die 1 jaar op zolder in een curverbox heeft gestaan tussen de zwschappen door. Rook zelfs nog naar wasmiddel want als ik een shirt aantrok dacht ik alleen maar "Hoe kon ik dit wasmiddel lekker vinden toen ik zwanger was van J?" Rook nog zo duidelijk. Ik heb ergens met 36 weken mn tas klaargezet maar ik moet zoiwzo klinisch bevallen ivm medische indicatie en zat met 37 weken in ziekenhuis ivm CTG en toen was ik wel blij dat de tas al klaar stond voor het geval dat...
Ook mijn tas staat al even klaar. Gewoon open naast mijn bed, maar dat is meer omdat het dan een reminder is dat mijn bril of lenzen er nog bij gedaan moeten worden. Heb je niks anders dan een koffer die blijkbaar muf ruikt? Zoveel neem je toch ook niet mee? Ik heb mijn strandtas hiervoor gebruikt, die staat voorlopig toch niks te doen . In de woonkamer staat een aparte cameratas ingepakt in de kast, die manlief meeneemt. Met fototoestel, camera en opladers. Nog een tip: vergeet geen 50 cent en/of 1 euro in de auto te leggen, voor een rolstoel in het ziekenhuis . Gr. Maaike
Ik ga dit weekend mijn tas maar eens inpakken. Bij dochter heeft m'n moeder m'n tas ingepakt, omdat ik ineens gebroken vliezen had met 36+6, naar het ziekenhuis ging voor een check of het idd m'n vliezen waren, en vervolgens niet meer naar huis mocht.. Was toen van plan om die dag m'n tas te pakken, maar dat liep dus ff anders..
Hier zat ik dus ook al aan te denken. Gewoon alles bij elkaar leggen/hangen in de kast dat het zo de koffer in kan
Het is een klein koffertje een trolley. Het is niet dat hij stinkt/muf ruikt maar kan me zo voorstellen dat als je je kleding erin stopt en het zo op elkaar ligt het misschien een beetje muf ruikt . Goeie tip trouwens van dat muntje
Ik had bij het inruimen van het kamertje (met 30 weken) ook maar gelijk de tas klaar gezet.. en iedere keer wat spullen bijgevoegd. Tijdens de weeën had ik nog wel puf om de rest van de kleding te pakken. (Uiteindelijk alleen de babykleertjes nodig gehad uit de tas.. maar goed..)
Ik ga hem dit weekend maar eens klaarzetten... Ik heb van de week kleertjes voor onze beeb gewassen ( kon ik niet meer mee wachten ) Ik heb medische indicatie dus ik heb hem zowiezo nodig. Ik vind het wel prettig als hij ruim op tijd klaarstaat. Ik zet hem gewoon in beeb zn kamertje met de MC erbij en een briefje met dingen die ik nu nog niet kan pakken maar wel nodig heb (camerij, zwangerschapskaart enz enz) xx
Ik heb hem eergister maar is ingepakt . Wil gewoon thuis bevallen, dus ga er vanuit dat ik hem niet eens nodig heb. Maar ja, het zekere voor het onzekere