Hoi dames Ondanks mijn twee zwangerschappen vind ik t lastig om precies weer te weten hoe t gaat met de weeen.. De laatste twee uur ong heb ik krampjr gaat naar een piek en weer weg. Het doet pijn maar nog niet zon pijn dat ik niks kn doen. Ong duurt t zon 40 seconden. En tussentijd ong 6 7 minuten. Wat denken jullie??
Ik denk dat je wel eens mag beginnen met contact opnemen met je VK Volgens mij is dit wel een begin en je bent al dagen overtijd dus het mag wel eens. Succes!!!
Het klinkt inderdaad als weeën maar contact opnemen met de VK hoeft pas als de weeën om de 2 a 3 minuten komen. Eerder kan ze toch niets voor je doen. Spannend meid, succes!!
@drieka volgens mij had gereageerd in me andere topic over inleiden wat niet door ginf in koeweit. Heb dus helaas geen vk die ik kan bellen dus zou dan gelijj naar t ziekenhuis moeten. Hopelijk begint t idd hihi @cammy hoop ook dat t begint nu eindelijk dus als de ween ong om de drie minuten komen en heftiger zijn neem ik aan ga k na t ziekenhuis?
Klinkt wel als weeen ! Spannend Mijn vk zegt trouwens bij een tweede graag bellen als ze om de 5 minuten komen.. Dus als ik jou was zou ik wel al bellen Oh lees nu dat je geen vk hebt hihi
@jmay haha lastig bellen dan he Ik denk als de ween sterker worden en om de drie minuten ik na t ziekenhuis ga.
Ik weet niet hoe snel je vorige bevallingen gingen. Maar ik mocht bij weeën om de 5 minuten al bellen bij de tweede. Succes!
Hihi er valt niks te bellen dan zou ik gewoon moeten gaan. Maar t ziekenhuis hier is niet zon toppie vandaar dat ik maar eventjes wacht nog.. Elke keer wanneer ik er ben word ik depressief
Met het risico dat je dalijk wellicht gaat bevallen onderweg naar het ziekenhuis? Dan maar een depressieve omgeving, maar ik zou voor het welzijn van je kind gaan.
Hoi dames Jullie hebben wel gelijk zo beeoelee ik t natuurlijj ook niet me kindje is veeel belangrijker dan t ziekenhuis. De weeen zijn nu pijnlijker maar komen nog dteeds rond 7 minuten..
Ik heb je voorgeschiedenis even gemist geloof ik behalve dan dat ik weet dat je in het buitenland zit... Maar moet je zelf naar het zkh rijden of is je partner bij je? Als je alleen bent zou ik zeker niet te lng wachten! Wel heel fijn dat het begonnen is! Veel succes!
Benieuwd of je inmiddels in t ziekenhuis bent.. Mischien al wel bevallen☺ Veel succes iniedergeval!!
Oh dat was me ontschoten dat je ook bij de gynaecoloog loopt maar ben wel erg benieuwd of er een nieuwe wereldburger bij is of nog niet? Hopelijk is alles goed gegaan of gaat het goed.
Spannend! Ook benieuwd hoe het gaat... Eergisteren braken mijn vliezen en al snel nadien begon ik een menstruatie gevoel te krijgen. Dit werd ook sterker en kreeg wat pieken, moest wel even mee puffen, dus het is vast en zeker een begin!