Ja alles is goed hihi t is een slaapbaby alleen de borstvoeding geen idee of t lukt ze helpen me niet zo goed ermee. Zijn naam is Rayan hihj
Gefeliciteerd!! Mooi mannetje hoor . En een leuke naam, die had ik afgelopen week ook op mijn lijstje gezet, haha
Geloooeeeiende! Dat heb je snel geflikt! Van harte gefeliciteerd met je knappe ventje!! Hoe heet hij? Hopelijk alles goed met moeder en zoon!
Me verhaaltje in t kort voor de nieuwsgierige.. Ij had al een tijdje dus voorweeen maar onregelmatig deden wel pijn maar dacht misschien gaat t weer over en ga ik voor niks omdat t ook weer niet zo een pijn deed. Toch besloten om naar t ziekenhuis te gaan. Om 12 uur was ik daar en had 5 cm.ontsluiting hihi. Ik dacht oh als t zo door blijft gaan dan wordt een een eitje voor me. Om 1 uur eindelijk naar de verloskamers gebracht nog steeds waren de ween te doen tot t drie uur werd. Ik gilde en krijsde t van de pijn. De dojter kwam kijken 7 .ontsluiting 10 minuten later dacht ik dat ik dood ging weer de dokter kijken en ze schreeuwde je kan persen. Ik dacht huh Had net 7 cm... Twee persween en me knoeperd van een kerel vloog er zowat uit en geen scheur of hechtingkje overgehouden maar de laatste weeen deden wel heel veel pijn. Nu lekker genieten wel nog steeds flinke naweeen. En bedankt allemaal
van harte gefeliciteerd met je knappe mannetje! fijn dat je er zonder kleerscheuren vanaf gekomen bent wel heftig zo snel, maar als je maar een goed gevoel aan alles over hebt gehouden, dat is het belangrijkst
Hihi dat was t goede van t verhaal er zijn ook een helemboel horrordongen gebeurt waardoor ik zeker weet dat ik nooit meer in koeweit wil bevallen..maar dat bedrukt me geluk op dot moment niet hihi nu gewoon lekker genieten van de kids en hopen dat ik snel na huis mag.
Ik zou naar het ziekenhuis gaan. Ik ben hier drie keer van vijf naar tien cm ontsluiting gegaan binnen een half uur. Tegen de tijd dat je er bent ben je alweer een stuk verder. Succes zet m op