verdrietig

Discussion in 'Miskraam' started by liza1991, Jan 11, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. liza1991

liza1991 Bekend lid

May 14, 2013
    529
    130
    43
    stewardess
    ik voel me zo ellendig en verdrietig , eindelijk na 1 jaar zwanger en heb sinds gister enorm veel bloed verlies. (was ongeveer 5 weken dus nog heel pril). Me temperatuur is nog steeds hoog die heb ik blijven bijhouden . Maarja kan er denk wel vanuit gaan dat het einde verhaal is. Ik heb niet echt stolsels alleen maar van die lange draden (sorry voor detail) is dat normaal? wat kan ik nu verwachten?

2. Nijntje01

Nijntje01 Fanatiek lid

Dec 2, 2012
    3,539
    422
    83
    Zuid-Holland
    Heb je ook pijn/krampen?
    Het gebeurt vaak dat je temperatuur pas zakt na een miskraam, het kans zelfs een aantal dagen duren voordat hij weer lager is.
    Het kan nog alle kanten op gaan, hopelijk is het iets onschuldigs. Buikpijn/menstruatiepijn is in ieder geval een slecht teken.

3. maartje25

maartje25 Niet meer actief

Ik weet niet of het hoopvol voor jr is om dit hier te schrijven maar bij mij begon het ook zo. Eerst beetje bruinverlies, paar uur later veel bloed en heel wat dlijmverlies. Ik had er hele lichte menstruatiekrampen bij. Ik hoop en duim voor jou op een goede afloop! Mijn verloskundige zei tegen mij dat als je geen buikpijn hebt of stolsels verliest je nje nog niet druk hoeft te maken... ik duim voor je

4. liza1991

liza1991 Bekend lid

May 14, 2013
    529
    130
    43
    stewardess
    lief van jullie , denk alleen dat er nog weinig overblijft van wat er in mn baarmoeder zit ... zoveel bloed en krampen snik... hoop dat ik nu niet weer een jaar moet wachten totdat ik weer zwanger word

5. liza1991

liza1991 Bekend lid

May 14, 2013
    529
    130
    43
    stewardess
    hoop dat die fertiliteit arts maandag wel gaat kijken wat er gaande is weet niet wat ik er van kan verwachten

Share This Page