Dag dames, Ik heb een vraag. Ik heb dinsdag mijn eisprong gehad. Gelijk de dag erna had ik een dikke klodder witte afscheiding. Donderdag, vrijdag en zaterdag ook. 1 keer per dag zo'n grote klodder ( sorry hoor klinkt heel vies) Nu heb ik vandaag geen klodder maar gewoon normale afscheiding. Niet rekbaar maar ook niet heel plakkerig. Wat houdt dit in. Heb nog nooit na me eisprong die klodders gehad.
Dat is heel normaal na je eisprong. Afscheiding verandert gedurende je cyclus, zo is het richting je vruchtbare periode doorzichtig.
Ja dat wist ik idd dat het verandert tijdens je cyclus. Alleen omdat ik dit nog nooit had gehad na me eispronh vond ik dit apart.
ik denk dat je daar nog niet veel over kan zeggen... ik probeer zelf allerlei analyses te maken ovb klachten, kwaaltjes, afscheiding en humeur... maar of je echt zwanger bent weet je pas als je positief test!
Ik heb het de ene maand wel na ei en de andere niet... Vaak net na ei sprong wel en dan een paar dagen voor nod wordt het minder...