Hallo, Tot vorige maand ontving ik iedere maand de glossybox echter is deze ermee gestopt. Binnen 7 dagen kan ik aangeven of ik over wil stappen op prettybox of niet. Maar nu twijfel ik tussen beautybox, truly yours of prettybox. Welke heb jij en wat vind je ervan?
Beautybox en truly yours box heb ik beide gehad, wel al een tijdje geleden. Beide boxen hadden problemen met levering, doorstart maken of boxen samenvoegen (dus ineens 1 box per 2 maanden). Daarom heb ik beide boxen opgezegd..ik wil er gewoon van op aan kunnen dat ik iedere maand "mijn cadeautje" ontvang zonder gedoe Prettybox ken ik niet, ben ik wel benieuwd naar want ik vind het concept erg leuk!
Hahah ja dat heb ik ook, sta altijd te springen als ik het doosjes van Glossybox weer op mijn bureau zie staan .. Maar truly yours is ook al overgenomen dus? Als ik op hun site kan ik wel van 1,5 jaar lang de boxen terugkijken namelijk. Volgens mij is Glossybox overgenomen door Prettybox en komt Prettybox pas in maart voor het eerst, wel minimaal 3 full size producten.
Ja TY is in november gestopt en heeft daarna uiteindelijk wel een doorstart gemaakt. Was toen al een paar maanden onduidelijkheid over levering/geld afschrijven enz. Daarom heb ik besloten hem op te zeggen, ik weet dus niet hoe de communicatie en levering nu verloopt.
ik heb een tijdje de glossybox gehad beviel me niet meer dus opgezegd. Inhoud viel onwijs tegen iedere keer weer
Ik heb op anders gestemd. Heb laatst de I Love Myself box besteld, echt helemaal geweldig! Je zit nergens aan vast en kan zelf beslissen voor welke prijs je een box wilt. Van te voren krijg je ook nog een mail die je in kan vullen wat je wensen zijn enz. dus echt een box helemaal samengesteld naar jouw wensen en super leuk ingepakt. I ❤️ LOVE MYSELF BOX | I LOVE MYSELF | Huidverzorging Mireille
Ik heb de beautybox en de prettybox( tot maart was dit de glossybox) en ben over beide tevreden! Beide boxen hebben beide wel eens wat leverproblemen gehad maar hier doe ik niet moeilijk om. Sommigen mensen vind ik snel zeuren Zolang ik hetgeen maar krijg waar ik voor betaal dan vind ik het prima. OF dat nu optijd of 2 weken later is. De laatste tijd gaat de levering trouwens prima hoor! Netjes een email en dan heb ik hem die week nog in huis. Als ik echt echt echt moet kiezen dan zou ik voor de beautybox gaan. Vind ik net iets beter (leukere producten) dan de glossybox. Maarja nu maar eens afwachten wat het concept van prettybox gaat brengen.
Nou, als ik dit zo lees word ik niet zo enthousiast van de WAAT?box. WAAT? Box juni 2013 (foto's + ongezouten mening) | Fleur's Beautytips Is natuurlijk maar 1 mening, maar er zaten veel oude producten in. Jammer.