weeig gevoel in maag

Discussie in 'Zwanger worden' gestart door KimHv, 15 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. KimHv

KimHv Actief lid

12 nov 2012
    333
    1
    0
    Mijn dochter van 3
    Rotterdam
    Hallo dames,
    Ik heb al aardig wat zitten lezen hier en heb al eerder een berichtje geplaatst waar niet op gereageerd is, maar ik word nu ook gek.
    A.s. zondag is mijn nod alleen heb ik al twee weken zo'n last van van alles en nog wat. Het gevoel dat ik ongesteld moet worden maar ook een beetje misselijk. Bij vlagen hoofdpijntjes, moe en hongerig. Hongerig maar het eten smaakt niet. Ook veel speeksel in mijn mond. Heb nu last van mijn maag, maar dat zou ook kunnen komen omdat ik me toch wel wat zenuwachtig opstel. Maar geen gevoelige borsten of vloeien. Ja, heel minimaal. Nu heb ik van de week al getest maar natuurlijk negatief. Vandaag met Predictor getest maar ook negatief. Ik had het gevoel enorm nodig te moeten plassen maar het was heel weinig. Ik heb het opgevangen in een bakje zodat ik zeker wist dat er genoeg op de test zou komen.
    Wat niet ik nu denken?

2. El1983

El1983 Fanatiek lid

19 sep 2012
    3.561
    0
    0
    Verzorgende IG
    My little castle
    Al getest met een kv test? Hoor dat de predictor niet echt betrouwbaar is....ik moet dus ook opnieuw testen...en anderes nog even afwachten? ;)

3. KimHv

KimHv Actief lid

12 nov 2012
    333
    1
    0
    Mijn dochter van 3
    Rotterdam
    Ja, maar waarschijnlijk te vroeg. De eerste test gaf helemaal niks aan. Echt vreselijk dat wachten. Duurt zo lang dan.

En ik heb weer honger ;)

4. Orkarin

Orkarin Nieuw lid

15 nov 2012
    1
    0
    0
    Het kan ook zijn dat je een blaasontsteking hebt.
    Als het plassen zeer doet en er zit bloed in je urine, dan zou ik als ik jou was even naar de huisarts gaan.

5. KimHv

KimHv Actief lid

12 nov 2012
    333
    1
    0
    Mijn dochter van 3
    Rotterdam
    Plassen doet geen pijn en er zit geen bloed in.
    Wel zag ik gister (sorry voor de funzigheid) wat schilfertjes.

6. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Misschien vragen aan je huisarts of je daar je urine mag inleveren?
    Dan kunnen ze daar testen op zwangerschap en misschien wel blaasontsteking?
    Zou even contact opnemen als ik jou was. Je maakt jezelf alleen maar nerveus!

7. Shandy

Shandy Fanatiek lid

14 jan 2012
    2.603
    18
    38
    Of toch even je NOD afwachten en dan zelf nog eens testen!

8. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Hoelang ben je nu bezig om zwanger te worden?

9. KimHv

KimHv Actief lid

12 nov 2012
    333
    1
    0
    Mijn dochter van 3
    Rotterdam
    Twee jaar... Staan nu op het punt van onderzoeken. Loop al een jaar bij gyn ivm pap3 waarde wat steeds zo blijft. Die heeft vorige maand mijn bloed al geprikt om te kijken of ik uberhaupt wel een eisprong heb. Maar die is er.
    En mocht he allemaal niet meer gaan dan heb ik in ieder geval al een mooi wondertje, mijn dochter. Dus ik klaag niet hoor.

10. Lov23

Lov23 Niet meer actief

Nee maar je wilt gewoon graag een tweede....snap ik....

Ja even afwachten nu...

11. KimHv

KimHv Actief lid

12 nov 2012
    333
    1
    0
    Mijn dochter van 3
    Rotterdam
    Ja, heel graag. Heb bij mijn dochter qua zwangerschap en baby zoveel gemist omdat het allemaal nieuw is. Lijkt me geweldig, ook voor mijn dochter.

12. Lies29

Lies29 Bekend lid

5 sep 2008
    700
    0
    0
    We zitten in hetzelfde bootje. Heb ook 1 dezer dagen mijn nod en voel nu vanalles. Vorige week 1 x een druppel bloed verloren. Gistermiddag helaas negatief getest. Zullen we samen afwachten?

13. KimHv

KimHv Actief lid

12 nov 2012
    333
    1
    0
    Mijn dochter van 3
    Rotterdam
    Wanneer ga jij testen?
    Mijn man wordt gek van me! Er zijn mannen die dat niet snappen. Hij zegt dat ik gewoon af moet wachten tot ik ongesteld word en zo niet dan pas testen. Want erover stressen heeft ook geen zin.... ;)
    Nou, ik wil het gewoon weten! :)

14. KimHv

KimHv Actief lid

12 nov 2012
    333
    1
    0
    Mijn dochter van 3
    Rotterdam
    Zo weekend overleeft!!! En, nog steeds niet ongesteld. Ben nu officieel twee dagen overtijd dus ga straks een test halen. Ik heb nu wel het gevoel alsof het elk moment kan komen, maar dat gevoel heb ik al twee weken.

@Lies29: Jij ongesteld geworden?

Deel Deze Pagina