Hallo, Ik heb mijn eisprong vorige week dinsdag/woensdag gehad en zondag ochtend toen ik wakker werd had ik hele erge krampen/steken in mijn buik onderin aan de linkerkant. Leek wel mijn eierstok ofzo ik weet het niet zeker , heb bijna nooit buikpijn ofzo. Maar als het een eventuele innesteling is geweest, dan kan dat toch niet zo'n zeer doen, of wel? Het hield ongeveer anderhalf uur aan. Daarna tot nu toe niets nergens meer last van. Wie weet wat het was of dat het er mee te maken kan hebben? En wie had dat ook en had toen een positieve test in de handen? Groetjes, Mandy 8)
Hoi Mandy, ik had precies hetzelfde; zelfs bijna op dezelfde dag... het lijkt volgens mij een sterk gevoel van een eisprong, maar dat kan het dus niet zijn, want die was een week eerder. Ik heb in die week ook wat last gehad van een wittige afscheiding. Ik zou a.s. vrijdag weer ongesteld moeten worden, of niet natuurlijk... Hoop dat er wat meiden hier iets van weten!
hallo meiden dit had ik vorige maand ook dus ik dacht zou het dan toch nu al raak zijn tenminste nu al ik kan niet langer wachten bijna maar was mn eerste ongi na de operatie het was precies 5 dagen na de eisprong maarre werdt daarna weer ongi en dat was 20 keer erger dan wat ik dacht dat mn ongi was dusss helaas...maar kan natuurlijk van alles zijn
Ik heb ook pijn gehad, net het gevoel of er een touwtje aan je lies en je navel vastzit en dat wordt aangetrokken, ik kon amper recht op staan, dit was rond mijn ei! hebben er voor en erna geklust, we wachten af nog een paar dagen maar ze duren zo lang Verder geen klachten niet misselijk, geen zere borsten alleen een beetje opgezette buik. groetjes mau
Mijn eisprong kan het zeker niet geweest zijn. Dat was echt vorige week dinsdag/woensdag i.v.m. de ovulatietesten die ik heb gebruikt. Geen idee wat het was, we merken het vanzelf wel!