Ik zou het heel leuk vinden om te weten wat voor een namen jullie in je hoofd hebben voor een zoon of dochter..natuurlijk weet ik dat sommige mensen het liever voor hun zelf willen houden,dan hoef je ook geen antwoord te geven,voor de mensen die het wel willen vertellen ben ik heeel benieuwd.. Dochter: Djanilla Zoon: Dilano Ben benieuwd meiden..
hoi hoi ik ben nog niet zwanger maar de volgende namen vinden wij wel heel leuk J: joey/justin M: Shalina hoewel hij nog niet met meisjes naam eens is hihi
hahaha dat wou ik eigenlijk ook,maar ik kan het toch niet voor mij houden,ik wou ook dat het een verassing bleef voor mijn ouders over of we een zoontje krijgen of een dochtertje,ik ga 27 september voor de echo maar je raad het nooit,ik heb ook me moeder mee gevraagd hahaha dus die hoort dan ook meteen wat het word...ach ja dat heb je met heeeeeeel gelukkig zijn,ik kan dan nooit mijn mondje houden.
ik ging er vanuit dat het een meisje zou zijn dus ik ging eigelijk specifiek kijken naar een meisjes naam ik had wel in me achterhoofd straks is het een jongetje maar dan ging ik dan wel kijken na me pretecho maar me gevoel had het helemaal goed dus we hebben als meisjes naam lisayra