Hoi, eerst bedankt voor jullie antwoord op mijn vorige vraag. Nu het volgende: Ik ben gisteren naar verloskunde geweest voor een spoedecho, ik had nml ineens bloedverlies, een theelepel ongeveer , schat ik in, lichtrose geen stolsels etc.Ik dacht 6 wkn te zijn, maar op de echo zat een vruchtzak van 5 wkn.Mijn telling is uitgegaan van 28 dgn cyclus, maar op dag 29 was de test negatief, echter met regels zette niet door, twee dagen weer getest; heel licht positief(moest het tegen het licht houden), weer twee dagen later was de streep duidelijk zichtbaar. Nu denken ze dat het twee dingen kunnen zijn: * miskraam * telling verkeerd, daarom over twee weken opnieuw inwendig echo. Het bloedverlies was gisteren gestopt, vandaag een beetje "spotting" Wel al twee weken last van veel gelige afscheiding. Het bloedverlies was absoluut helderrood. Natuurlijk ben ik erg onzeker, moet nog twee weken wachten. Hoe denken jullie over dit verhaal? Verder nog een vraag.Als de echo niet goed is willen ze toch curreteren. Het is dan wel zo dat ik drie dagen later naar Los Angeles vertrek, 14 uur vliegen, kan dat? Waar moet ik op letten? groetjes Patricia
hoi Patricia, wat een nare tijd voor je met die onzekerheid. Het kan heel goed dat je minder ver zwanger bent dan je gedacht hebt. Dat je helderrood bloedverlies hebt betekent dat, dat je 50 % kans hebt op een miskraam, maar dus ook 50% kans dat het goed blijft gaan. Ik kan hierover verder niets zeggen, het is gewoon afwachten. Op zich is de curettage geen zware ingreep, je kunt wel moe zijn van de narcose en je hebt nog wel een poos bloedverlies, maar dat is niet zo veel. Wat mij betreft kun je wel vliegen, maar je kunt voor de zekerheid het ziekenhuis bellen en om advies vragen, zij zijn de behandelaars. Sterkte de komende tijd! Mirjam