Ben sinds drie dagen nu supermisselijk. Voornamelijk de middag. Ochtend en avond valt wel mee. En mijn buik is erg opgezet. Kan pas aanstaande zondag testen, dat is de dag van mijn nod. Bij mijn eerste zwangerschap had ik nauwelijks last van klachten en voelde ik pas na een week of 10 wat zwangerschapskwaaltjes. Is dit niet een beetje vroeg nu? Is pas een week na de ovulatie, dus zou nu net na de innesteling kunnen zijn. Iemand ervaring met zulke vroege zwangerschapsklachten? Vind het namelijk zo vreemd t.o.v. eerste zwangerschap.
Zou kunnen dat dat een zwangerschapssymptoom is, maar helaas hoeft dat niet. Kan ook een virus zijn natuurlijk wat wat invloed heeft op je buik en darmen. Al hoop ik dat het een zwangerschap is!
Hoi, Hier 4weken 3 dagen zwanger en was vorige week erg misselijk, ook veel buikpijn en pijnlijke borsten. Het zou dus kunnen
Ik teste 8 dagen na ovulatie positief en was echt supermisselijk, de hele dag door. Nu weet ik natuurlijk niet of het door de zwangerschap komt, kan ook goed een virusje geweest zijn ofzo. Je krijgt alleen zekerheid door te testen, tot die tijd is het gissen. Succes!!
Vandaag getest, vier dagen voor nod met Etostest. Negatief. Misschien te vroeg getest. Maar zelfs geen vaag streepje was er te zien. Toch niet zwanger of te vroeg getest? Ik heb momenteel naast de misselijkheid een opgezette buik en last van boeren laten. En in de ochtend veel naar het toilet voor een grote behoefte. Afwachten en anders over vier dagen nog maar eens testen.
Ik was ook misselijk voordat ik wist dat ik zwanger was! Ik had ook hoofdpijn en opgezette buik. Hoop voor je dat het raak is. Ik heb ook last van wakker liggen, grrr!
Heb 1 dag voor nod getest.. En teste positief! Dit was afgelopen maandag. Ben nu 4 week en 3 dagen en 1 juli de eerste echo. Ik ben nog niet misselijk geweest wel erg last van m'n borsten en veel plassen
ik loop zelf ook met dat idee ik heb sinds vorige week zaterdag last van zeurende onderbuik,lage rugpijn "dat zelfs al een dag of 3 eerder gevoeld",met vlagen licht misselijk gevoelige borsten niet echt pijnlijk savonds heb ik duidelijk een opgezette buik hij voelt ook strak aan en ik moet vaak plassen. ik ben snel moe overdag maar ja ook klaar wakker om 4:00 snachts dit zou mijn 3e kindje gaan worden en voor mijn gevoel ben ik gewoon hartstikke zwanger ik heb bij mijn 2e dochter een week voor dat ik nod had al een positieve test maar ja die test nu positief krijgen is nog een ander dingetje kon niet langer wachten en vandaag 4 dagen voor nod negatief getest toch maar wachten tot het weekend hahaha maar jaaa dat wachten pfff