Hoi hoi Ik zit nu in week 30 en jawe, asof ikin de eerste 3 maand zit yoh! Iedere ochtend weer spuugmisslijk, vreselijk gewoon. Ben maar weer aan de kleine beetjes cola geslaan, wie weet helpt het. Iemand ervaringen/tips? DAnk jullie wel! Grtz en fijne dag Marieke
Hoi, Ik had het rond die tijd ook een weekje, is vanzelf weer over gegaan, schijnt erbij te horen dacht ik...Beterschap ermee...kleine beetjes eten over de hele dag verder weet ik ook niet.. xx
Hier ook, met 28 weken. Mijn verloskundige zei dat dat kan, vanwege hormoon wisselingen. Ik baalde alleen maar heel erg. Misselijk zijn is al erg, maar misselijk zijn met een dikke buik nog erger!
Hier ook. Was net negen weken overwegend spuugvrij, toen het weer begon. Ik denk dat je alle tips al kent, aangezien je er de eerste drie maanden ook last van had? Je maag krijgt nu ook minder ruimte en de baby kan er soms flink tegenaan schoppen, in combinatie met de hormonen die je lichaam aanmaakt als voorbereiding op de bevalling kun je daar weer flink misselijk van worden. Dus maar weer: kleine beetjes eten, licht eten voordat je opstaat, rustig aan opstaan, voldoende blijven drinken (cola wil wel eens werken), eventueel een middeltje tegen reisziekte gebruiken. Je kunt ook de huisarts om Emesafene (pillen of zetpillen) vragen. Maar die helpen ook niet altijd.