wie vind zwanger zijn niet veel aan elleen een last!

Discussion in 'Zwangerschap' started by Daisybunk1, Jun 17, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Daisybunk1

Daisybunk1 Actief lid

Nov 10, 2008
    270
    0
    0
    Achterhoek
    Hallo

ik ben 29 weken zwanger en vind het niet veel aan wegens allerlei klachten.

hebben meer mensen daar ook last van???:(

gr D.

2. Maccy

Maccy Bekend lid

Dec 26, 2008
    513
    0
    0
    Ik heb gelukkig niet veel klachten dus ik mag in m'n handen knijpen. Ik kan me goed voorstellen dat als je veel klachten hebt, dat je je zwangerschap anders ervaard. Maar ik hoop toch dat je ook aan de leuke dingen blijft denken. Ik vond de echo's echt heel leuk, en natuurlijk als je je baby voelt bewegen.

3. Daisybunk1

Daisybunk1 Actief lid

Nov 10, 2008
    270
    0
    0
    Achterhoek
    dat is ook het enige wat ik er leuk aan vind verder echt heel heel weinig.
    mensen vinden het heel raar omdat het krijgen van een kind toch geweldig is!!

volgens mij ga ik het pas echt leuk vinden als ik het in mijn armen heb!

4. Vogeltje

Vogeltje Fanatiek lid

Jan 4, 2007
    1,263
    0
    0
    Noord-brabant
    Dat had ik ook hoor ik had ook zoveel klachten dat ik er niet veel aan vond en kon niet wachten tot hij er was, maar probeer idd de leuke dingen eruit te pakken zoals het horen van het hartje of een echo en natuurlijk het voelen van de kleine

5. BrasilPrincess

BrasilPrincess Bekend lid

Mar 24, 2008
    593
    0
    0
    Hey meid

ik heb het ook met de klachten gehad word beetje tuureluur van het is het allemaal waard dat weet ik maar tijd kan voor mij niet snel genoeg gaan.Dan nog aller pijnlijkste achter de rug hebben de bevalling en dan eindelijk genieten van het wonder waar het allemaal voor gedaan hebt.En is heel normaal en zowieso iedereen heeft zijn dips en dat je dan even echt niet meer ziet zitten.

liefs

6. Daisybunk1

Daisybunk1 Actief lid

Nov 10, 2008
    270
    0
    0
    Achterhoek
    ik zeg dan altijd tegen de mensen die het zo geweldig lijkt of vinden.

ik vind rugpijn/ribbenpijn, veel buikpijn, veel slijmverlies en dan nog het bloedprikken enz. niet echt veel aan!
    en ook het je je eigen kleding niet aan kunnen en nu al bijna zelf je schoenen aan en uit trekken ook niet echt leuk.

En dan nog al die hormonen die door je lijf gieren bahhhhhhhh!

Gelukkig zijn er ook nog de leuke dingen hihihi zo dik van het vocht vasthouden dat je je ringen niet meer af krijgt en dan met veel geweld en zeep op je werk op de wc staat de worstelen.

hihi

7. Jubbos

Jubbos Niet meer actief

Ik vond zwanger zijn verschrikkelijk, ik had enorm last van de hormonen en allerlei klachten, heb bijna mijn hele zw in de ziektewet gezeten. Daarentegen mis ik mijn buik nu wel hoor en ik had een superbevalling waardoor ik mijn zw ook alweer een beetje aan het vergeten ben.
    Sterkte er nog mee, tis niet niks als je niks aan vind

8. caroline16

caroline16 Niet meer actief

jep, hier ook eentje..

ben 28 weken, maar ik kan nou niet zeggen dat ik een leuke zwangerschap heb.. Jaa tuurlijk, als de kleine beweegt is het geweldig, en de echo's ook.. maar dat is dan ook alles..

had het me allemaal toch wel anders voorgesteld,

9. Daisybunk1

Daisybunk1 Actief lid

Nov 10, 2008
    270
    0
    0
    Achterhoek
    nou ik had het me ook anders voorgesteld maar we moeten door!!!!!!

10. Flipper2288

Flipper2288 Actief lid

Nov 21, 2008
    155
    0
    0
    Voorhout
    he daisybunk (en andere dames)

Ik heb zelf ook wel veel klachten, en dat is natuurlijk idd allesbehalve leuk. Moest net 9 verdiepingen in de parkeergarage de trap op (lift was opeens stuk) haha... weet niet meer hoe ik boven ben gekomen maar ik heb het gered.

Maar.... ik zou het voor geen goud willen missen en probeer alles maar voor lief te nemen en extra voor mezelf te zorgen. Ik geniet zo van dat meisje in mijn buik. Die billetjes die tegen mijn hand aandrukken, die maffe bewegingen die ze maakt. Ik ben nu al zo gek op haar.
    Voor mij maakt dat (bijna) alles goed...

11. MijnKleine

MijnKleine Fanatiek lid

Jan 13, 2009
    1,521
    0
    36
    Dressuur amazone & instructrice
    Zuid Limburg
    Hier ook, behalve de leuke momenten zoals de echo's of als hij beweegt vind ik er helemaal niks aan. Niks roze wolk.. Heb ook zo'n beetje alle kwaaltjes die je krijgen kan en heb al vanaf de 10e week last van BI waardoor ik al vanaf de 14e week ongeveer thuis zit. Dat hangt me vooral de kont uit.. Wat zal ik genieten als ik straks lekker onbezorgd kan sporten, rennen, vliegen, springen zonder pijn :D

12. kate77

kate77 Lid

Nov 15, 2008
    82
    0
    0
    Dat we een kindje verwachten vind ik ontzettend leuk maar het zwanger zijn echt totaal niet!! Dit vind ik al heel de zwangerschap. Heb ook allerlei klachten waardoor je natuurlijk wel met de neus op de feiten gedrukt wordt. Waar ik het meest van baal is dat het klachten zijn die normaal gesproken heel serieus genomen worden maar omdat je zwanger bent krijg je te horen "dat het bij de zwangerschap hoort" dus kiezen op elkaar en accepteren maar... Gelukkig zit er altijd een eind aan de zwangerschap!! :)

13. jane1984

jane1984 Actief lid

Jul 27, 2006
    115
    0
    0
    Hier nog 1 die het helemaal niks vind!!
    Toen ik bevallen was van mn zoontje en vrouwen zag lopen met een dikke buik dacht ik ook echt pfff gelukkig ben ik daar van af.:D
    Maar ja dan gaat het weer kriebelen we wilden nog graag een tweede kindje en dan ga je het goed zitten praten met een tweede zwangerschap hoeft niet het zelfde te verlopen.

NOU DUS WEL!!!!:(

Dit is echt de laatse keer.

Kan niet wachten tot de bevalling en een prachtig kindje.

groetjes jane

14. Marieke1983

Marieke1983 Niet meer actief

ik heb dingen die ik vervelend vind, kan niet wachten tot ik me weer fatsoenlijk kan draaien in bed, weer kan sporten en me weer wat meer mezelf voel ipv alleen toekomstige mama.

aan de andere kant vind ik het wel heel bijzonder en ga ik het zwanger zijn enorm missen. maar het is fysiek wel zwaarder dan ik had verwacht.

15. Kimmeding

Kimmeding VIP lid

Mar 13, 2008
    6,167
    1
    38
    begeleidster verstandelijk gehandicapten
    lelystad
    Ik ben het alleen zat als ik weer eens een gammele nacht heb gehad omdat ik mijn plekje niet kan vinden in bed en als ik dan lekker lig is madam het er niet mee eens en gaat ze vanalles uitspoken in mijn buik.

Verder geniet ik van mijn zwangerschap en ben ook best veel met mijn buik bezig.
    Ik ben een echte zwangere muts die veel met haar hand op haar buik zit.

16. Pippa2

Pippa2 Actief lid

Nov 11, 2008
    444
    0
    0
    Oh ik weet precies wat je bedoelt! Ik ben het echt zo zat! Er zijn een paar weekjes geweest die te doen waren maar nu ben ik voor mijn gevoel op! Heb al weken geen nacht normaal geslapen ben uitgeput alles doet veel pijn heb het benauwd kan amper lopen enz. Voel me nu al drie weken ziek maar weet niet wat er aan de hand is. Ik ben nu 33 weken en kan niet wachten tot de kleine komt. Ik verlang er zo naar om hem vast te houden. Maar zwanger zijn leuk.. nou echt niet! Ik wilde eerst snel een tweede maar nu wacht ik daar toch maar even mee. Ik kan me haast niet voorstellen hoe het is om me oude ik weer te zijn. Maar wat mis ik de energie het leven zonder pijn en de slaap. Want om de drie uur voeden... slaap gebrek? Ik zal blij zijn als ik 2,5 uur slaap. Want dat lukt me nu echt niet! En de schopjes ja die zijn wel leuk maar naar mijn kindje kijken en met hem knuffelen lijkt me nog specialer!

17. sloppyslayer

sloppyslayer VIP lid

Feb 10, 2007
    10,549
    0
    0
    zandvoort
    Bij mij valt de zwangerschap alles behalve mee!

Ik heb IVF gehad met één overgestimuleerde eierstok en ik kan zeggen dat dit heel erg veel pijn doet.
    Om dit over te laten gaan mocht en kon ik tot 16wkn helemaal niks! Alleen eten en slapen en weer overnieuw.
    Ik heb BI waardoor ik al vanaf het begin oefeningen moet doen en elke beweging gecontroleerd moet doen.
    Doordat mijn buik groeit met spurten en niet geleidelijk heb ik vrezelijke banden pijn en pijn in mn darmen en andere organen dat ik soms dgn niet kan lopen of recht op staan.

Het klinkt stom maar ik ben zo gelukkig met mn zwangerschap dat ik dit er gewoon bij neem!
    Ik vind het geweldig dat er een baby in mn buik groeit...........de echo's vind ik werkelijke een wonder en ik heb er al heel erg veel gehad! Door alle problemen die ik gehad heb mag ik elke keer naar mn kleintje kijken!
    Ik vind mn buikje zo vrezelijk mooi! Ik voel me sexy en 100% vrouw en ik neem al mn pijn en on hebbelijkheden er met een smille bij :)

18. Pinguïns

Pinguïns Niet meer actief

Ik zou met alle liefde met jullie ruilen meiden...
    Ik hoop dat ik snel zwanger mag zijn en neem alle kwalen voor lief.
    Na 9 maanden is het als het goed is allemaal over...

19. Troeltje

Troeltje VIP lid

Oct 28, 2007
    10,662
    0
    0
    Zwanger zijn is niet mijn grootste hobby nee, en ik word gek van mensen (met en zonder kinderen) die er altijd maar uitgooien: "Ja hoort erbij he?!" Kanonnen, ja het hoort erbij maar het is wel KUT! Klagen mag blijkbaar niet tijdens een zwangerschap, en je bent belachelijk dat je er niet van geniet (vooral mensen die geen kinderen hebben vinden dat). Je moet altijd maar lachen als je iemand tegen komt, en ziek zijn op je werk kan ook niet.
    Dit zijn de dingen waar ik vooral tegen aanliep, ook omdat ik bij de eerste ontzettend veel klachten heb gehad. Nu ben ik zwanger van de 3e en het zal nog wel zwaar worden, maar ik weet wel wat er komen gaat... En ik zeg het gewoon hoor tegen mensen dat ik zwanger zijn niet leuk vind, ik heb geen zin om schone schijn op te houden. En ik denk dat er heel veel meer vrouwen zijn die het niet zo leuk vinden als ze zeggen dat ze vinden!

20. snippie23

snippie23 VIP lid

Oct 14, 2008
    8,461
    58
    48
    maar sas je vind het wel zo leuk dat nummer 3 in de maak is.
    maar ik snap idd ergens wel dat als je verder in je zwangerschap bent en het zwaarder word je wou dat alles snel voor bij is!maar het is niet eerlijk van jullie om te zeggen dat vooral vrouwen zonder kinderen jullie raar aan kijken als jullie zeggen dat je zwanger zijn niet leuk vind.
    Jullie weten niet hoelang ze al wachten op een wondertje!
    ik weet het bij jullie natuurlijk ook niet hoelang jullie hebben moeten wachten.maar verplaats je als je blieft ook een beetje in de vrouwen die het raar vinden.

Share This Page