Week 32 en baby beweegt heel veel?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Roxyroxx, 23 nov 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Roxyroxx

Roxyroxx Niet meer actief

Hi meiden,

Ik lees (en hoor en vind het ook logisch ook hoor!) dat je het kindje zo rond de 28-30 weken het meeste voelt... Ik voelde de kleine ook goed, alleen nu het volgende: ben op dit moment 32 weken zwanger en de kleine beweegt sinds woensdag echt enorm veel! Het is niet dat ik ineens veel suiker of caffeine gebruik, dus vraag me echt af hoe het kan?

Iemand misschien een idee of ervaring ermee?

2. LieveMamaTrix

LieveMamaTrix Fanatiek lid

12 mrt 2012
    2.806
    0
    36
    Misschien nog een laatste draai-lekker-lig-poging? Ik had het van de week ook... Gekkenhuis daarbinnen! Voor mij voelde het alsof hij nog eenmaal van positie wilde gaan veranderen.

Over het algemeen is die van mij redelijk rustig... Rustige 'flow' althans... Maar zo een keer in de zoveel weken dan gaat hij/zij compleet los...

3. Roxyroxx

Haha! Bedankt voor je antwoord...

Ja ik dacht daar ook al aan, maar omdat het nu eigenlijk al aanhoudt sinds woensdag en meneer nog steeds hyperactief bezig is haha... Zelfs met truitje aan zie je meneer nog losgaan in mijn buik met zijn bewegingen!

4. sorien

sorien Actief lid

3 apr 2012
    432
    1
    0
    NULL
    NULL
    haha hier precies hetzelfde sinds ik 30 weken ben!
    en nu nog

5. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    Ohh ben blij dit te lezen.
    Wilde eigenlijk gisteren ook al zo een topic openen.
    Hier is ze ook erg druk de laatste week en voel haar dus meerdere malen per dag draaien naar stuit en terug.
    Ben benieuwd hoe haar uiteindelijke houding is. Hahaha

6. Arual83

Arual83 Fanatiek lid

11 jan 2012
    3.530
    0
    0
    Zuid-Holland
    Hier ook hoor, is vandaag wat rustiger tot nu toe maar laatste paar dagen was ze erg druk en ik voel het des te sterker omdat ze natuurlijk ook groter en sterker wordt.

7. Danielle86

Danielle86 Fanatiek lid

13 feb 2012
    2.787
    0
    36
    Noord-Brabant
    En ook ik heb me van de week afgevraagd of je kindje ook teveel kunt voelen...
    Heel herkenbaar dus!

8. Chaii

Chaii Niet meer actief

Hier ook extra druk tussen de 30ste en 34ste week.
    Geen idee waar het door kwam.
    Wel was ze inneens ingedaalt al met 32 weken, misschien is ze daar steeds zo druk mee geweest.
    Een nieuwe houding aannemen ofzo misschien?
    Ze is nogsteeds ERG druk, maar niet meer zo horror achtig als in die periode. haha :D

9. Roxyroxx

Ohhh! Fijn om te lezen dat meer meiden het herkennen!

Geen zorgen dus :)!

10. Chaii

Chaii Niet meer actief

Veel beweging is sowieso altijd een goed teken.
    Dan maakt je kindje het goed in de buik.
    Nooit een reden tot zorgen sowieso dus. ;)
    Al moet ik zeggen dat toen de echoscopist zei dat hij zelden zoeen drukke baby heeft gezien als de dame waar ik nu van zwanger ben ik wel zoiets had van 'ohjeeeeej!' isdat wel goed? haha..

11. SDenise

SDenise Fanatiek lid

27 jan 2012
    1.859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Het kan idd ook van het draaien en zoeken naar een positie zijn, mijne beweegt erg weinig maar rond die periode probeerde hij wel echt te draaien , eerst terug in stuit gedraaid en daarna veel moeite om weer terug te komen,.,

Maar idd beweging is goed, dus lekker van genieten ! :D

12. marijke88

marijke88 Fanatiek lid

29 dec 2008
    1.996
    0
    36
    kop van n-h
    bij mij is t nog steeds net een achtbaan binnen.

Hij ligt geen sec stil, heel veel draaien schoppen ed. en ik ben toch echt de 35 wk al gepasseerd.

ook vind meneer het nog niet nodig om in te dalen, hij heeft het veelste veel naar ze zin binnen geniet van de ruimte die hij blijkbaar nog meer dan genoeg heeft

Deel Deze Pagina