Meiden ik heb hel veel doorzichtig slijm, niet wit of troebel maar echt water doorzichtig, ook zitten er rode sliertjes tussen. Ik voel de kleine man prima, maar moet ik toch even naar de gyn bellen of niet?
Ik denk dat je slijmprop los komt, dit kan ineens of in delen. Niet nodig om de gyn hiervoor te bellen tenzij je meer bloed verliest, helder vocht verliest of krampen krijgt.
klinkt idd als de slijmprop, wat gezien je termijn ook prima kan. zegt overigens niks over vroeger bevallen hoor. hoef je idd niet voor aan de bel te trekken. bij meer bloedverlies wel natuurlijk.
Ik heb wel 2cm ontsluiting, heb afgelopen vrijdag een nachtje aan de ctg gelegen met vroegtijdige weeen. Ook is de kleine man al ingedaald enheb ik veel harde buiken. Afwachten maar wel spannend!
Waarom zou je niet bellen ? Zou echt even bellen meid . De sliimprop kan zich wel weer aanmaken zeg maar , net als vruchtwater . Maar bellen is wel even fijn ter geruststelling . Ze zitten ervoor , zou echt even bellen ! Ik vind de stap om te bellen ook altijd groot maar er zijn mensen die bellen om verstopte neus , en dat midden in de nacht vk's maken gekke dingen mee ! En dit is een hele goede reden om te bellen '
Geen rode slertjes meer gehad, wel veel harde buiken. Hoop zo dat de bevalling aankomende week doorzet
Bij mij drukte de verloskundige mij op het hart dat ik bij twijfel gewoon echt moest bellen dag of nacht daar was ze voor. Dus bij twijfel gewoon doen!