Week 37! :)

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door Jojo1984, 24 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    Vandaag 37 weken zwanger en hij mag komen! Nog meer mensen met de laatste loodjes bezig? Hoe bevalt het en hoe voel je je?
    En voor degene die al mama zijn: met hoeveel weken zijn jullie bevallen? Komt met 37 weken toch nog regelmatig voor of niet?

2. Summer1987

Summer1987 Bekend lid

18 apr 2012
    583
    0
    16
    Zo te zien ben je blij dat het er bijna op zit :)
    Ik vond de hele zwangerschap eigenlijk meevallen, maar sinds een weekje begin ik toch te denken: Ben blij als hij er is.. Al moet ie nu natuurlijk nog effe blijven zitten!
    Hoop dat t bij jullie niet al te lang meer gaat duren en jullie je zoontje vast kunnen houden :D

3. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Ik lag met 37 weken in het ziekenhuis omdat ik aanhoudende harde buiken had. Aan de monitor gelegen en 2/3 later mocht ik weer naar huis.
    Uiteindelijk bevallen op 14 juli om 7.35 en was 13 juli uitgerekend :)

4. urmylove

urmylove Niet meer actief

Hier ook de laatste loodjes. Ik kwam niet meer voorruit met de fiets. Kon net zo goed lopend ergens heen gaan, zo langzaam hihi.
    Van mij mag ze nog wel eventjes blijven zitten.
    Ik krijg hoogstwaarschijnlijk een keizersnede. Ze ligt nog steeds in een stuit. Dus dat wordt een planning. Meestal gebeurd dat in week 39. Dus ik verwacht haar rond 17 juli hihi..

Nog even doorzetten!
    Ik heb verder last van benauwdheid, kort van adem en darmen zijn gevoelig.

5. Babystew

Babystew Niet meer actief

Oh wat goed zeg, 37 weken! Gefeliciteerd! Hopelijk mag ik me over 2,5 week hier ook melden :D

6. Kiraa

Kiraa Fanatiek lid

10 jul 2012
    1.715
    0
    36
    Ik ben ook 37 weken! Jeeej! :) Lig op dit moment in het ziekenhuis met klachten die lijken op zwangerschapsvergiftiging maar ze kunnen geen eiwitten in urine vinden en alle bloeduitslagen, echo's, ctg's enz zijn goed alleen heb ik een hele hoge hartslag! Dus nog even afwachten hoe dit gaat aflopen maar ik ben er wel klaar mee en hoop dat hij niet te lang meer op zich laat wachten ;)

7. Damay77

Damay77 VIP lid

18 apr 2010
    13.734
    7.501
    113
    Vrouw
    Ga er gewoon vanuit dat het nog 5 weken kan duren. Dan valt het alleen maar mee als het eerder komt;)
    Hier bij 1e echt zitten hopen dat het na 37 weken snel zou komen. Kleine is er op precies 42 weken uitgesleurd.

8. Wollywell

Wollywell Bekend lid

31 okt 2010
    547
    0
    16
    Zuid-Holland
    Aankomende zaterdag zit ik op 37 weken :)
    En ik moet zeggen dat ik het ook wel een heel klein beetje zat begin te worden. Niet zozeer het zwanger zijn, want ik kan nog steeds genieten van dat gewurm in mijn buik.
    Maar meer de 'kwaaltjes' en 'ongemakjes' die erbij komen kijken. Al heb ik verder een hele fijne zwangerschap gehad hoor.

2 weken geleden was de kleine bezig met indalen. De verloskundige kon, als ze haar best deed, het hoofdje nog uit mijn bekken scheppen zei ze. Morgen mag ik weer op controle, ben benieuwd hoe smurf er dan bij ligt. Ukkie is wel heel druk de laatste dagen, lijkt Ballorig wel daarbinnen :)

9. Christen

Christen Actief lid

12 aug 2010
    187
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben over een week 37 weken en hoop echt op een Juli kindje. Dus, de kleine mag over een week wel komen :). Maar ik denk dat het niet eerder word dan na 19 Juli.
    Mijn eerste was met 40.4 weken geboren.
    Tweede was een keizersnee.
    En de derde met 39.3 weken geboren. Dus het kan alle kanten op.

Succes met de laatste loodjes! Voor je het weet is het zo ver!

10. MinnieJ

MinnieJ Niet meer actief

Spannend he? Ik ben vandaag precies 39 weken, maar ik ga ervan uit dat ik weer overtijd zal lopen, ik heb zo'n voorgevoel...bij mijn zoontje was ik een week overtijd en de gynaecoloo gzei dat de kans dan groot is dat ik nu ook weer overtijd zal zijn. Ik heb aan de ene kant zo'n zin erin, en aan de andere kant ben ik soms zo bang:(!!

11. luna1978

luna1978 Actief lid

17 dec 2012
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ook 37 weken! Laatste loodjes wegen het zwaarst ;) Ben niet meer heel mobiel en voel me een houten walrus als ik moet liggen, omdraaien of opstaan :D Voor uk is het wel goed om nog heel even te blijven zitten. Naast een druk onderin mijn buik en hele lichte menstruatieachtige pijn in mijn buik en rug, heb ik verder nog geen tekenen dat de bevalling gaat beginnen.. We wachten het rustig af ;)

12. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    Ja ik ben wel blij als die kleine er is ja, heb al sinds het begin van mn zwangerschap een energiepeil van 0,0 en veel hoofdpijn. Heb sinds week 32 verlof dat scheelt wel wat, maar ben het zwanger zijn wel een beetje zat. Maar ik hoop voor hem dat ie nog even aansterkt hoor! Hij moet pas komen als ie er klaar voor is natuurlijk ;) ik hoor ook weinig dat dames al met 37 weken spontaan bevallen.. hier thuis staat het bevallingsbad klaar. Gaan jullie thuis of in het ziekenhuis?

13. luna1978

luna1978 Actief lid

17 dec 2012
    168
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ga in het ziekenhuis bevallen. Het is mijn eerste zwangerschap en in het ziekenhuis geeft me toch een veiliger gevoel. Maar dat is per persoon natuurlijk anders. Heel veel succes met de laatste loodjes :)

14. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    Zijn er verder nog dames die in week 37 bevallen zijn?

15. Didi5

Didi5 Actief lid

17 nov 2012
    297
    44
    28
    Rotterdam
    Hier ook bijna 37 weekjes. Ik kan niet wachten op de kleine ukkie. Tot nu toe mag ik niet klagen over de zwangerschap, maar ik ben zooo benieuwd wie 9 maanden in mijn buik heeft geleefd. En ook naar het geslacht ben ik zooo benieuwd naar whawhah. Nog eventjes geduld dus. Ik ga in het geboortehotel bevallen. En indien van nood kan ik zo door naar het ziekenhuis.

16. Bonsje79

Bonsje79 Actief lid

6 jan 2013
    194
    0
    0
    Ik ben aanstaande zaterdag 37 wkn. Kleine is al helemaal ingedaald en het rommelt al flink een paar dagen. Slijmprop al verloren en veel oefen/voorweeeen. Ben het niet zat, buik zit niet in de weg, maar als het nu komt vind ik het ook niet erg! Ben heeeeel nieuwsgierig naar de kleine man in m'n buik! En ben heel benieuwd hoe anders deze bevalling zal verlopen ten opzichte van de andere! Succes allemaal!

17. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    Oh spannend dames :) ja ben ook zo benieuwd naar dit mini mensje!
    Wat bedoel je met "rommelt een paar dagen"? Hoor dat vaker, maar wat er precies mee bedoeld wordt? ;)

18. Boyandgirl

Boyandgirl Actief lid

24 nov 2009
    444
    0
    0
    Ik ben vandaag 37+4 en word zondag ingeleid. Gisteren inwendig onderzoek gehad en de boel was al aan het verweken dus met een beetje geluk kunnen ze gelijk de vliezen breken. Spannend hopelijk zondag mijn meisje in mijn armen

19. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

18 mrt 2012
    978
    0
    16
    Vrouw
    Spannend! Waarom kreeg je inwendig onderzoek dan? Voel je daar iets van van dat verweken?

20. Boyandgirl

Boyandgirl Actief lid

24 nov 2009
    444
    0
    0
    Ik had het de verloskundige gevraagd zodat ik voor zondag een veetje weet hoe we er voor staan. Als alles potdicht zou zitten kan het wel lang duren, maar dat is gelukkig niet zo. Ik heb veel harde buiken die kunnen wel al zorgen voor verweking. Verder voelje er volgens mij niet veel van.

Deel Deze Pagina