Jee wat een verhaal wollywell! Hier vanavond check gehad bij vk. Ze schrok van mijn benen en voeten, ik was 5 kilo aangekomen in een week door al dat vocht. Maar ze kunnen er niets aan doen, het is toch echt wachten tot dat de kleine man het tijd vind om te komen. Heb regelmatig rommelende darmen en harde buiken, maar daar blijft het bij! Afwachten dus!!
@wollywell Wow wat een verhaal! Pff wat zal je het zwaar hebben gehad! Gelukkig is alles goed met jou en de kleine meid! Lekker genieten ervan!
Zo hier net terug van de verloskundige, alles was in orde met de kleine. Nog gevraagd voor het strippen en dat wilde ze doen mits ze er goed bij konden. Helaas alles nog potdicht dus nu volgende week weer op controle! Wachten het rustig af!
Ja vind ik ook! Nu wel veel harde buiken maar ja ze heeft ook flink gevroet dus ja wachten het even af!
Oohh Kirsten! Nou hoe dan ook lang zal het niet meer duren! Wollywell! wat een verhaal zeg! Ik ben heel benieuwd wanneer de volgende baby zich aandient...
Dames die zijn bevallen: gefeliciteerd!! Dames die nog niet zijn bevallen: houden jullie het een beetje uit in de warmte? Op zich waaide het wel een beetje vandaag, dat was wel te doen, maar het is nu wel echt heel warm in huis! Zit er ook even goed doorheen om eerlijk te zijn.. Bij m'n eerste met 39+5 bevallen, en was er van overtuigd dit keer ook weer mooi op tijd te bevallen maar nog helemaal NIETS hier!! Grrr 😠 Plus het is warm, m'n zoontje zit in de peuterpubertijd EN is ziek en ik voel ook een lekkere verkoudheid opkomen... Niet echt ontspannen dus! (Zo dat geklaag lucht ff op zeg!) Hoe gaat het bij jullie?
Bedankt voor het delen van je verhaal Wolly! Bij jou is het ook lekker aan het rommelen bloemig! Fijn dat alles goed was Kiraten, beeb vind het gewoon nog erg fijn binnen, logisch toch! Hij heeft daar alles wat ie nodig heeft Hoest bij jou dan Jori? En Daphne, ik vond het ook erg warm vandaag! Maar het is nog maar maximaal 2 weken! Geniet lekker van de rust en ontspanning Ik was vandaag ook bij de vk en mn bloeddruk was wat verhoogt (120/88) dus ze wilde even mn urine testen, alleen was ik thuis nog ff gegaan, dus was maar heel weinig. Ze zag eiwit +1 maar kan ook van afscheiding komen, dus morgen ff nieuwe urune brengen en bloeddruk weer meten. Voel me verder ok, dus zal wel goed zijn. Wel weer sinds 18 uur harde buiken om het kwartier, maar ja, what's new
Wil me ook ff melden hier, pff 40 weken vandaag, word daar wat moedeloos van! Mijn 2de zwangerschap ging ik ook over 40 , heb dan het gevoel dat de baby gewoon voor altijd blijft zitten. Wel al 2 keer een valse start gehad, dus die voorweeen trek ik me niks meer van aan. Dus maar weer een beetje aanrommelen vandaag met mijn 2 meiden meer doe ik eigenlijk niet. Als het avond wordt ben ik altijd blij en Denk ik, zo.... weer een nieuwe nacht met de kans dat....... en vervolgens rol ik smorgens gewoon mijn mandje weer uit! Meiden, sterkte met de warmte, en hopen dat een en ander eens lekker opgang komt, liefs
Hoi Robina, hou vol he, je beebs hebben het gewoon heel fijn! @all. Net bij vk geweest, wel nog eiwit in urine, maar bloeddruk weer normaal 120/80 en geen klachten, dus verder geen probleem
Gelukkig Jojo dat scheelt! @Robinabel: geniet gewoon nog van dat wonder in je buik Het kan geen drie weken meer duren. Afgelopen nacht redelijk goed geslapen. Wel om half vier wakker geweest met menstruatiepijn in mn rug en onderin mn buik maar na een uur zakte dit weer af. Ben heel blij dat er eindelijk wat meer gebeurt dan alleen die harde buiken... Oh ja ik krijg ook weer heeeeel gevoelige tepels. Zijn er meer die hier last van hebben?
@jojo Gelukkig maar dat je bloeddruk nu weer goed was! Misschien gisteren toch iets hoger door de warmte? Althans mijn bloeddruk was ook iets hoger als normaal! Hier heel de avond nacht en nu nog steeds ongi krampjes, denk dat het komt omdat ze gisteren heeft zitten wroeten. Straks maar in een koud bad met een boekje haha Pff wat is het nu al warm zeg!!
Pff hebben jullie ook zo'n last van de warmte? Vandaag is het echt erg! Zou fijn zijn als het s avonds iets zou afkoelen zodat het in huis ook afkoelt!
Vandaag de dag dat ik officieel uitgerekend ben, maar het is nog rustig! Heb maar een zwembadje aangeschaft op de warme dagen door te komen! Wanneer zal ons mannetje nou komen? spannend!!
Oeh dat is zeker spannend! Hoe voel je je? Hier nog geen nieuws.. Lekker het weekend nog even ontspannen denk ik Hoest bij de rest?
Hier ook nog geen nieuws, heb wel al heel de dag om het half uur harde pijnlijke buiken...en weer een stukje slijmprop verloren.. Nu lekker genieten van het laatste weekendje met zwangere buik waarschijnlijk!
Inderdaad Kirsten! gewoon lekker nog even genieten! Laat je maar goed verwennen met deze temperaturen! Hier alles nog lekker rustig! Doe erg rustig aan en kan de warmte op het moment behoorlijk goed handelen. Goed weekend ladies!