Hey dames, spannend! Ik heb sinds half 10regelmatige krampen in mn buik en lage rugpijn. Ook heb ik het ijskoud en rusteloze benen. Zou het een begin kunnen zijn? Word er best zenuwachtig van haha
Hier is het vannacht doorgebroken..... ja niet de bevalling maar een zware verkoudheid.... mn holtes zitten vol dat mn oren lopen en pijn doen, het snot loopt uit mn neus en ik heb een vreselijke stem gekregen.... ik kan wel janken! Zo kan ik toch niet bevallen???
Onewish gefeliciteerd! Pff jori dat is ook vervelend!! Ik werd 3 dagen geleden ook verkouden en werd er ook helemaal moedeloos van, maar het lijkt nu weer wat op te trekken dus er is nog hoop voor je de baby komt als jullie er beiden klaar voor zijn! Ik zie wel enorm op tegen de hitte van de komende dagen, vond het gisteren en vandaag prima te doen maar het wordt 30 graden vanaf morgen!! Blehh ik hoop dat het voor iedereen een beetje vol te houden is, en dat ze hier vannacht geboren wordt
Onewish gefeliciteerd! Fijn zeg dat je zo vroeg bent bevallen. Scheelt weer wachten Semmie ik denk wel dat het een voorbode kan zijn omdat overal staat dat vrouwen koude voeten krijgen tijdens de bevalling en je daarom sokken in je koffer moet doen ben benieuwd! Jori ik dacht bijna dat je bevallen was! Haha jammer van je verkoudheid, ik denk dat het wel wegtrekt voor de bevalling. Je lichaam begint als je er klaarvoor bent. De rest nog ff succes. Hier is het nog rustig. Beeb wil gewoon een leeuwtje zijn dnk ik
Hoi dames, Hier sinds afgelopen nacht om de 6 minuten harde buiken. Net even de vk gebeld daar ze niet het sterker worden en ook niet vaker komen. Heb vannacht er niet van geslapen dus ze komt zo even kijken of het begonnen is omdat ze me niet nog zo'n avond in wil laten gaan. Ben benieuwd! Houd jullie op de hoogte hoe en wat!
Hoi dames, Het is helaas voorwerk. Wel inmiddels 1cm ontsluiting maar dat is niet noemenswaardig. Heb nu slaaptablet gekregen om vanavond lekker te slapen. Morgen belt de vk om te kijken of et geholpen heeft en zo niet moeten we overwegen of ik morgen nacht niet een nachtje in het ziekenhuis slaap daar zou ik dan soort morfine kunnen krijgen. Ook kijkt ze morgen of er al meer ontsluiting is mocht de harde buiken aanhouden. Al met al even afwachten hoe het verder gaat!
Jammer Kirsten! Ben je al gestript? Ik hoop dat je en beetje goed slaapt vannacht! Het kan niet meer lang duren! Dat geldt ook voor jou jojo! Hier alles rustig en veel fruit gehad om mn weerstand een beetje op te krikken.
Vannacht gelukkig weer wat beter geslapen. Volgens mij wordt het bij mij alleen maar rustiger maar vanaf morgen is beeb een leeuw, dus zal niet lang meer duren haha. Jullie nog nieuws?
Jojo wat fijn dat je lekker geslapen hebt! Morgen de laatste week in! Hier heb in vannacht eindelijk 3 uurtjes goed vast geslapen. Harde buiken zijn afgenomen helaas nog niet weg. Verloskundige belde net nog of dat ik anders in t zh een nachtje wilde slapen, nog een slaappil wilde of het met paracetamol ga proberen. Besloten voor het laatste aangezien ik niet echt van de medicijnen ben. Vk had eigenlijk gehoopt dat harde buiken zouden doorzetten maar helaas. Morgen weer even contacten hoe het gaat! Voel me met die 3 uur slaap al een stuk beter in ieder geval!
Ik ben zojuist een groot stuk van mn slijmprop verloren weet dat het nog niet zoveel zegt, maar wordt er toch wat nerveus van.. Beetje ongi gevoel ook. Hopen dat het doorzet! Ga nog maar even proberen te slapen. Hoest bij jullie? Ik hoop dat je slaapt Kir, ik zou ook echt geen morfine willen, goede keus. Fijne nacht allemaal!
He jojo Ga duimen voor je dat het doorzet! Zoals je aan t tijdstip ziet slaap ik nog niet haha m'n lichaam is gewoon onrustig! Ik verlies nu al 3 dagen hele kleine stukjes slijmprop, niks met bloed ofzo erbij nog en het is nog hartstikke weinig! Nog een week en dan komen de beebs sowieso! Joehoe! Haha heb alleen de weersvoorspelling gekeken en hoop dat het dinsdag of woensdag toch gaat gebeuren, dan is het jet minst warm haha Slaap lekker allemaal!
Wij zijn gisterochtend trotse ouders geworden van onze mooie zoon Noud! Het is zo bijzonder! De bevaling ging snel en was heftig! Zal zo snel als mogelijk mijn verhaal vertellen!
Bloemig! Van harte gefeliciteerd! Leuke naam ook trouwens! Ben benieuwd naar je bevallingsverhaal! Jojo en Kirsten ik hoop dat het nu eindelijk gaat doorzetten voor jullie! Hier redelijk geslapen. Nog steeds wel verkouden en sinds gisternacht ook last van maagzuur...... Iedereen succes met deze hittegolf!
@bloem Gefeliciteerd en wat een leuke naam! Nu lekker genieten en zoen e verhaal vanzelf verschijnen!!!
Ladies hoe was jullie dag? Ik hoop dat jullie de slaap kunnen vatten. Hier lekker relaxed gedaan. Wel veel harde buiken!
Hoi dames, Hier een drukke dag achter de boeg. Na vannacht weer maar 3 uur geslapen te hebben vanochtend de vk gebeld. Deze is langsgekomen en ondanks alle voorweeen nog steeds maar 1 cm. Hierop besloot ze dat ze me zo niet langer wilde laten doorgaan en voor inleiden wilde gaan. Hierop naar het ziekenhuis gegaan. Daar Ctg gekregen en door Vk van het ziekenhuis bekeken. Vruchtwater en alles was gelukkig goed! Ze hebben wel besloten dat ze me morgen ochtend mits het vannacht niet druk word of er spoedgevallen tussen door komen gaan inleiden aan de hand van een ballon katheter om dan vervolgens vliezen te breken. Ze vertelde er wel bij dat het eventueel max 3 dagen kon duren eer dat de kleine er was en ik al die tijd in het ziekenhuis moet blijven. Ben nu wel blij dat ik weet dat er iets gaat gebeuren want merk dat m'n lichaam mede door warmte en het slechte slapen gewoon op is. Wel een rare avond zo want waarschijnlijk ga ik morgen dan naar het ziekenhuis en kom ik terug met een baby! Lekker met m'n vriend laatste avond samen thuis gehad! Nu een paar spannende dagen voor de boeg! Ik houd jullie op de hoogte!!! Slaap lekker allemaal!