Heel veel succes Kirsten!! Hopenlijk valt het allemaal mee en heb je snel jullie wondertje in je armen!
Hallo meiden, gister om 7 uur is onze zoon geboren! Het was een heftige bevalling van 27 uur. Na 16 uur moesten we helaas toch naar het ziekenhuis en 11 uur later is beeb geboren. Hij had een moeilijke start door de zware bevalling en daarom zijn we nog een nachtje ter observatie in het ziekenhus, maar alles ziet er goed uit, dus mag hopelijk zo naar huis Hoe is het met jou vergaan kir? En hoe is het met de rest?
Van Harte Gefeliciteerd! Laat je goed verzorgen en geniet van je kindje! Hier alles nog rustig. Ik denk dat we hier ook gauw een berichtje hebben van Kirsten
Hoi dames, Gisteren ingeleid helaas ging het niet zo snel als we hoopte! Vanochtend eindelijk genoeg ontsluiting voor het breken van de vliezen. Ze verwachten dat ik binnen 24 uur ben bevallen dus wachten het maar af...
Hoi dames, Vanmiddag om 15.33 uur bevallen van zoon Levi. Hij is 55cm en weeg 4110 gram. Het hele verhaal zet ik er nog wel uitgebreid op! Liefs
Hier net zoals jij het beschrijft Wollywell! Ik vind het nog steeds fijn dat kleine het naar zn zin heeft bij me, maar de ongemakken beginnen me op te breken. Ik wil mijn lichaam weer terug! wil weer zwaar werk kunnen doen, niet alles hoeven plannen(advies VK:1 "grote" klus per dag), meer energie hebben, met de hond wandelen, en vooral: lekker slapen!!! Ik lig voor geen meter meer, kleine zit met koppie in bekken, en dat doet zo'n zeer als ik me snachts wil omdraaien!:x Voor de rest geen klachten, ben echt door de zwangerschap heen gerold! kreeg ook pas zo rond 25 weken een buik, dus die heeft ook niet lang in de weg gezeten. Mag dus echt niet klagen, maar soms...heb het gevoel dat ik alsmaar een vrolijk masker op moet zetten voor de buitenwereld, omdat het zo voorspoedig gaat(en je natuurlijk altijd maar een blij ei moet zijn omdat je een kindje krijgt...). Nou, laatst even flink potje gejankt hoor, kon er echt even niet meer tegen. Luchtte wel op Nog even, dan de laatste grote hindernis. Zie er wel tegenop, vooral het onverwachte, wanneer begint het?! Af en toe rommelt het al wat in mijn buik, vooral savonds als ik moe ben en als ik in bed lig. Vaker harde buiken ook. Lig ze snachts echt weg te zuchten. Overdag als ik in beweging ben heb ik gelukkig niet zoveel last van mijn buik, al moet ik wel steeds rustiger aan doen Maar ben blij als alles achter de rug is en ik onze kleine uk in mijn armen kan sluiten!