Ja ik ben ook erg op alles aan het letten, maar denk dat het pas gebeurd als je het wat loslaat ben wel klaar met zwanger zijn, maar voor beeb is het beter als oe nog ff blijft zitten, dus daar hoop ik dan toch op! Houden jullie me even op de hoogte? Zo spannnen bij iedereen deze maand komen de beebs ))
Hey Jojo ik zie dat jullie toch wel een bijzonder wondertje krijgen door de kans van 1 op 1.000.000! Super hoor!
Ja dat was erg onverwacht ja! de arts zat begin oktober nog te vertellen dat we alleen zwanger konden worden dmv ICSI met hetgeen ingevroren was voor de chemo van mn vriend en diezelfde maand raakte ik spontaan zwanger die arts vond het wonderbaarlijk, maar ja, zo zie je maar, er hoeft maar 1 celletje zn best te doen
Ja ik ben ook heel blij dat ik dit mag meemaken! En nu maar weer afwachten... Hoe is jullie nacht/dag geweest?
Hey dames, Ik voeg me ook toe!! Vandaag officieel 37 weken, en ik kan niet wachten tot onze kleine meid er aan komt!! Ik ben onwijs nieuwschierig!! Wij gaan bevallen in het SFG met een medische indicatie wegens dat ik al 6x een antibiotica kuur heb gekregen ivm. blaas/nierbekkenontsteking. Ik ben benieuwd naar jullie verhalen (ik begin zometeen met verder te lezen). Hebben jullie trouwens ook zo last van jullie hormonen, ik kan me op het ene moment een onwijs lief en geliefd voelen en zijn en het andere moment..... ben ik een draak!!!
Hier lekker rustig aan gedaan; wasje gedraaid, wc schoon gemaakt en boodschappen gedaan voor het avondeten. Ik vond het vandaag ook weer warm genoeg! Verder een trappelend kindje maar nog steeds geen voorweeën of harde buiken....
Oohh ik word niet goed van dat warme weer Kon er al niet tegen maar nu al helemaal niet meer. Lekker rustig aan doen!
Oh ik had vandaag niet zoveel last van de warmte gelukkig! Wel veel steken van onder tijdens het boodschappen doen en nu wat harde buiken..
He jojo, ik zie nu dat we even ver zijn! Ben benieuwd! Hopelijk goed voorteken als die steekjes Hier verder ook weinig last van de warmte. Alles op het gemakje doen en lekker binnen zitten!
Ja idd, spannend! denk dat die steekjes komen door het ingedaald zijn hoor, maar wat kunnen ze venijnig zijn!! Sta ik echt in die supermarkt en roep ineens 'auw!' haha soepel Verder kan ik ook echt niet lang meer zitten, krijg zooo'n zeurende rug! Herkenbaar?
Hier ook een geen goede nachtrust...... Ben nu onze inloopkast aan het herinrichten (voordat de kraamverzorgster niet weet waar ze iets neer moet leggen) Jojo succes bij de verloskundige!
Hier al dagen rustig Vorige week had ik veel krampen, steekjes en gerommel, maar nu is het al een week vrij stil, op wat aanvallen van harde buiken na. De ene dag heb ik niks, de andere dag loop ik met een basketbal rond... Ik denk zelf dat ik heerlijk de uitgerekende datum voorbij speer. En slapen, hou maar op! Vannacht de hele nacht wakker gelegen, kon mijn draai niet vinden. Slaap wel met een voedingskussen, maar als ik me wil omdraaien, dan is het net of ik met een anaconda in gevecht ben Tegen de tijd dat mijn vriend eruit gaat voor zijn werk, val ik in slaap en ben net pas om 11 uur wakker geworden. En zo gaat dat bijna elke nacht, pff... Ik zou blij zijn als ik gewoon weer lekker in mijn bed kon liggen zoals ik dat prettig vind (op mijn buik!) Succes bij de vk jojo!
Succes bij de vk Jojo! Ik zou zoooo graag weer op mn buik willen slapen, ben echt een buikslaper... Heeeeerlijk! Had al een tijdje last van mn darmen, kon niet af.. Nu is het ineens diarree geworden haha. Wat zitten we toch raar in elkaar
@ Blondje hier de hele zwangerschap al diarree.... @ wolly well dat gevecht met die voedingskussen herken ik! Alleen doet mijn schaambeen dan ook nog vreselijk zeer met draaien!
Nou beeb lag vorige week lekker ingedaald, nu is ie er weer uitgeklommen! Vol verrassingen zit ie verder alles goed, ze schatten m 7 / 7,5 pond en hij is lekker eigenwijs.. Stoelgang is nu wel normaal, maar savonds word ik net een wandelend schetekussen haha niet normaal...
Hier vandaag ook bij de vk geweest. Kleine lag er helemaal klaar voor. Ze vertelde verder dat ze vermoed dat het nog wel 1,5 week duurt dus ja ga maar gewoon even uit van 42 weken haha ach je weet nooit!