Week 37! :)

Discussion in 'Zwangerschap' started by Jojo1984, Jun 24, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

Feb 5, 2011
    824
    0
    16
    @blondje
    Hoe is het???

@all
    Dacht vanochtend doe eens gezond neem een glas coolbest voor de vitamientjes... Binnen 5 minuten was het er weer uit... Pff nog nooit gehad... Straks om 4 uur naar de vk zal t daar eens voorleggen.. Voor de rest niet misselijk of iets

2. bloemig

bloemig Lid

Mar 19, 2012
    43
    0
    6
    Female
    NULL
    gelderland
    Hier is het ook nog steeds rustig! Af en toe wat harde buiken en 's nachts wat krampjes, maar daar blijft het bij.
    Wel al 3 dagen diarree... bah!
    Oh en die olifantenpootjes van mij door dat warme weer. Ik heb geen enkels meer! Begint ook steeds meer pijn te doen met het buigen van mijn voeten.
    Van mij mag de kleine man komen!

3. Jori

Jori Bekend lid

Nov 6, 2012
    864
    0
    16
    Hier vannacht weer goed geslapen:) Mijn harde buiken zijn ook weer verdwenen.......

Wel last van dikke voeten en handen eeuuhh vocht overal! Mijn polsen en duimen zijn erg pijnlijk door het vocht en als ik op bed lig zit elke vouw in mn huid gekerfd.... maar goed je hoort mij verder niet klagen op het moment want ik slaap wel goed.

@ Kirsten best apart dat je nu je eten er ineens uit gooit... Ik ben soms nog wel wat misselijk maar overgegeven dat niet.... Misschien teveel vocht in 1 keer?

4. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

Feb 5, 2011
    824
    0
    16
    Haai
    Hier net terug van de vk, alles was goed! Nog gevraagd voor overgeven en wat harde buiken vandaag. Het zou kunnen zijn dat het voortekenen zijn maar ook door de hormonen die nu blijkbaar weer veranderen afwachten maar!
    Iig is met de kleine alles nog steeds goed dat is t belangrijkste!

5. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

Mar 18, 2012
    978
    0
    16
    Female
    Ja ik vond het ook al als voortekenen klinken! Ik hoop het voor je :)
    Hebben er nog dames spannend nieuws?
    Ik krijg steeds meer pijn in mn liezen door het indalen, dus wordt wat zwaar. Vandaag veel geslapen! Verder nu weer wat onrustige buik, maar dat is dus al sinds zaterdag in de avonden.
    Zijn jullie moe of juist energie?

6. PDaphne

PDaphne Actief lid

Feb 2, 2009
    193
    1
    0
    Dag dames, ik lees al een tijdje mee maar ben zelf niet zo'n schrijver :) maar nu toch maar even! Ben vandaag 38+5 zwanger van nr 2! Ik ben echt aan het aftellen nu, had gedurende de zwangerschap sterk het gevoel dat ik rond 14/15 juli zou bevallen (ben de 20ste uitgeteld) maar op wat harde buiken na nog geen enkele aanwijzing dat de baby eraan zit te komen! Ben het wel echt zat, bekken doet zeer en slapen wil ook niet al te best meer.. O en ik loop echt als een pinguïn haha. Is er bij iemand anders inmiddels al iets begonnen? Spannend!!

7. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

Feb 5, 2011
    824
    0
    16
    @pdaphne
    Welkom hier! Gewoon gezellig met ons meeschrijven! Hier nog niets begonnen had gisteren klein beetje hoop maar vannacht nergens last van.. Nu wel weer wat krampjes maar ja wachten gewoon geduldig verder! Meer kunnen we toch niet doen! Balen dat je zo slecht slaapt! Bij mij verschilt het echt per nacht. Afgelopen nacht redelijk geslapen vervelen met gisteren haha was dan ook echt moe moet ik zeggen en anders pak ik overdag wat uurtjes maar met een kleintje zal dat wat rotter gaan denk ik zo!

8. Blondje89

Blondje89 Actief lid

Jun 14, 2012
    463
    0
    16
    NULL
    NULL
    Goeiemorgen dames!

Hoe is het ?
    Hier heeft het strippen niet echt gewerkt :(
    Wel veel last gehad van harde buiken, krampen en pijn mn onderrug.
    Pijn in mn rug is noet weggegaan en af en toe krampen maar geen regelmaat en het is goed te houden.
    Wel wat oud bloed verloren en mn darmen maken zich al wel leeg
    Dus dat betekend dat ik morgenvroeg t zkh mag bellen voor een plekje :eek:
    Ben zo zenuwachtig pffff!!

9. Jori

Jori Bekend lid

Nov 6, 2012
    864
    0
    16
    @ blondje echt spannend hoor!

hier verder geen spannend nieuws op wat harde buiken na....

@ jojo ik heb niet heel veel energie maar ben ook niet super moe.... Maar nu moet ik zeggen dat ik bizar genoeg ook nog heel goed slaap. Vorige week had ik een paar mindere nachten en toen voelde ik mij echt futloos.

10. Wollywell

Wollywell Bekend lid

Oct 31, 2010
    547
    0
    16
    Zuid-Holland
    Spannend Blondje, hopelijk hoef je niet al te lang meer te wachten!

Daphne, welkom :) En het kan altijd nog natuurlijk, je hebt nog een paar dagen!

Hier ook weinig aan de hand. Vannacht wel wat krampjes, maar zelfs daarmee heb ik nog redelijk geslapen (wel 2 keer eruit en tot 10 uur liggen stinken in bed :)). Ik heb nog steeds het idee dat ik gewoon een week over de datum ga...

Gelukkig is het nu even minder warm.
    Ben gek op de warmte, maar op dit moment trek ik dat net even iets minder.
    Al zat ik zondag nog steeds volop in de zon hoor (wel ingesmeerd, met pet en zonnebril)

11. Onewish

Onewish VIP lid

Jul 15, 2010
    8,373
    0
    36
    OneLoveOneWishOneHeart
    spannend blondje

@all
    Bij de vk geweest, alles in orde met de kleine meid, lag nog steeds goed ingedaald, hartje geluisterd, 15-7 weerkomen, dan weer even een groeiecho en miss kijken voor ontsluiting :) klachtjes die ik heb.. verteld, zijn voorweeén..dus spannend..xxx

12. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

Mar 18, 2012
    978
    0
    16
    Female
    Zo het is bij iedereen spannend zo te lezen! Ben benieuwd wie er als eerste met goed nieuws komt ;)
    Hier weinig nieuws, moe, onderrugpijn en onregelmatige harde buiken met menstruatiegevoel.
    Jullie vandaag nog wat leuks gedaan?

13. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

Feb 5, 2011
    824
    0
    16
    Ik denk dat het bij blondje het eerst gebeurd haha spannende dag morgen zo te lezen voor je!

Ik begin t nu echt zat te worden zeker wanneer de uitgerekende datum dichter bij komt! Ga ook overal op letten moet ik zeggen! Merk dat m'n botten en spieren bij m'n heupen nu ook zeer gaan doen als ik op m'n zij lig en m'n knieën hebben af en toe opstart problemen! Verder weer veel last van maagzuur terwijl
    Dat voorheen meeviel! Pff ik haat laatste loodjes haha

14. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

Mar 18, 2012
    978
    0
    16
    Female
    Heb niet zo'n goed nacht gehad.. Sinds gisteravond 21.00 uur ongeveer om de 20 minuten een wat ververelend gevoel, maar zet niet echt door. Vannacht maagzuur en misselijk, kon moeilijk in slaap komen. Ben nu al weer wakker met behoorlijke menstruatiepijn! Maar heb niet het idee dat het komt en gaat zeg maar..
    Hoe is het bij jullie gegaan?

15. Wollywell

Wollywell Bekend lid

Oct 31, 2010
    547
    0
    16
    Zuid-Holland
    Spannend Jojo, het rommelt toch bij je.
    Hopelijk zet het snel een keer goed door.

Ben ook wel benieuwd hoe het bij Blondje is ondertussen :)

Hier nog niks hoor.
    Gisteren de hele dag harde buiken (geen pijn), maar vannacht niks aan de hand. Aankomende maandag moet ik weer voor APK.

Wel leuk, als ik terug ga kijken in dit draadje, zie ik al 3 mensen waarvan de baby er al is (ticker)! :D

16. Jori

Jori Bekend lid

Nov 6, 2012
    864
    0
    16
    @ jojo het rommelt toch inderdaad wel bij jou! Wanneer moet je weer naar de vl? Het zou mij niks verbazen als het dit weekend ook bij jou echt op gang komt ;)

Hier ook maandag weer apk!

Ben ook zeer benieuwd naar blondje

17. Jojo1984

Jojo1984 Bekend lid

Mar 18, 2012
    978
    0
    16
    Female
    Ja als ik het zo voel kan ik me niet voorstellen dat het nog lang gaat duren ook, maar je weet het niet! Heb wel veel buikpijn nu, maar meer constant. Hoef woensdag pas weer voor de apk.

Ben ook benieuwd naar de rest!

18. kirsten1988

kirsten1988 Bekend lid

Feb 5, 2011
    824
    0
    16
    Hier alles rustig.. Wel af en toe menstruatie gevoel maar verder weinig bijzonderheden... Ach het kan zo maar opeens beginnen hebben ze me verteld dus ja.. Merk wel dat ik geen zin meer heb om dingen af te spreken maar het gewoon per dag wil bekijken hoe ik me voel. Merk dat ik stukken luier ben en t liefs gewoon lekker op de bank lig en een boek lees of tv kijk haha ach nu kunnen we nog genieten van de rust!

19. Blondje89

Blondje89 Actief lid

Jun 14, 2012
    463
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dames! Even een snel berichtje van mij :)
    Onze dochter Jayleigh is vannacht geboren om 00.25.
    Weegt 3420 gram en is 50cm lang!
    Ik plaats snel mn verhaal voor jullie.
    Ben nu lekker aan het genieten haha.
    Heel veel succes voor de dames die nog moeten.

20. yvonne1

yvonne1 Actief lid

Sep 14, 2011
    189
    2
    16
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd!!

Share This Page