Hallo dames, Wie is er nog meer 38 weken of verder? En wat voel jij allemaal al? Ik ben zelf bijna 38 weken, zie banner, en heb al vanaf week 35 nu en dan een dag voorweeën. Verder vaak menstruatiepijn en uiteraard wat moeite met slapen. (zwanger van de 4e) Het leek me leuk om met anderen te kletsen die ongeveer net zo ver zijn. Bij houden hoe het met elkaar gaat en op een gegeven moment natuurlijk horen hoe de bevalling is begonnen/gegaan? Hoe komen jullie die laatste weken door? Gewoon even lekker samen aftellen en de laatste loodjes dragen.... wie nog meer?
Op dit moment gaat t bagger want heb al sinds vrijdag af en aan hoofdpijn en dat terwijl ik sinds week 15 geen hoofdpijn meer heb gehad Ben al 10 je migraine patiënt dus geen aanvallen meer was een hele verademing Voel me verder wel goed, echt een top zwangerschap gehad met bijna geen klachten! Ook maar 8 kg aangekomen, alles zit echt alleen op maar op m'n buik hihi Wat betreft recente klachten; Moet ontzettend veel plassen, hoef maar even te draaien in bed en k kan gaan rennen.. Als k er te lang mee doorslaap wordt ik met n pijnlijke harde buik wakker Verder met periodes last van m'n bekken/banden/heupen afhankelijk van wat k heb gedaan, bepaalde houdingen en veel lopen triggert t Maar nu ik veel op bed lig vanwege m'n hoofdpijn heb k buiten dat geen klachten Wel regelmatig benauwd, t gevoel een jas van lood aan t hebben als k te lang stil sta.. Bijv in een rij of tijdens t afwassen.. Verder mag k echt niet klagen! Ben ontzettend benieuwd naar ons ventje En wat dat aangaat tellen we vanaf week 37 al af.. We zijn er helemaal klaar voor!
Ik voel maar weinig althans van voortekenen ofzo, geen voorweeën heel af en toe eens en harde buik. Maar daar blijft het ook bij. Wel voel ik heel veel leven in mn buik, wat een druktemakertje is het Deze zwangerschap gaat de tijd wel wat sneller. Bij de eerste waren we echt aan het wachten tot ie kwam. Nu ben ik nog zo druk met mn zoontje en gaat de tijd gelukkig wat sneller. Verder ook veel aan het schoonmaken. Voel me gelukkig nog heel goed.
Vandaag ook 38 weken. Af en toe wel wat voorweeen en rugpijn, maar soms ook dagen niks. Begin nu wel wat ongeduldig te worden...moet er niet aan denken dat het nog 4 weken duurt...en dat terwijl ik eigenlijk niet mag klagen gezien goede zwangerschap
Vandaag 39 weken, en ben het helemaal zat! Ik heb wel een ideale zwangerschap gehad, maar de ongemakken beginnen nu toch echt wel de overhand te krijgen. Erg veel last van zere handen (carpale tunnelsyndroom), voorweeen, onrustige darmen, mijn gewicht (ben 25 kg aangekomen sinds in zwanger ben), slapeloze nachten en hormonen. Ik dweil uit bed, naar de bank, in bad en weer terug in bed. Verschrikkelijk! Morgen word ik hopelijk gestript, en hopelijk zet dat wat zoden aan de dijk. Aan iedereen; heel veel succes met de laatste loodjes!
Vanaf vandaag officieel overtijd Ik heb het al allemaal gehad, diarree, geen diarree, misselijk, voorweeën, menstruatiepijn, harde buiken... maar nog geen baby. Sterker nog, vanmorgen ben ik bij mijn gyn gemoeten en hij heeft vastgesteld dat ik nog geen ontsluiting heb, mijn baarmoederhals is nog 1,5 cm lang, dus hij kon nog niets voor me doen. Nu heb ik besloten om me niet meer op te eten van de zenuwen 'zou het vannacht?' 'zou het vandaag?', het komt als het wil komen en dat zal wel ergens deze week zijn, en als hij niet wil komen dan gaat de gyn me wel inleiden. Hij moet er toch eens uit, en dat komt steeds dichterbij Heb nu echt een 'zen'-gevoel teruggevonden, ik ben nu een lappendekentje aan het haken (had al een knuffelbeer gehaakt) en morgen ga ik beginnen met de doopboekjes te maken. Was niet van plan om dat te doen, maar gezien al de tijd die erbij komt door mijn prutsje die nog niet wil afkomen, doe ik het dus toch maar
@Elance: dat is een goede instelling Bij mijn vorige werd met 41+2 ook gevoeld, maar alles zat dicht, nog niets aan de hand en kon niet worden gestript. Die nacht erna is ze geboren.... dus het zegt weinig en uiteindelijk kun je er zelf niet echt iets aan doen, behalve ontspannen. Succes met je doopboekjes! Zijn die ook maar vast af Al met al toch aardig wat mensen rond dezelfde tijd uitgerekend. Vandaag weer controle gehad en mijn mannetje is nog steeds niet ingedaald. Schijnt wel vaker voor te komen als je meerdere kindjes heb gehad. Heb sinds gisteren wel weer menstruatiekrampen, maar meer licht op de achtergrond, niet met golven ofzo. Dus zal wel niks wezen.
Hier ook 38+ wk. Voel me eigenlijk nog best goed. Wel af en toe steken down under, tijdens het lopen. meisje is nog niet ingedaald maar dat schijnt te kunnen bij een 3e.d. Wel heel veel last van waterige afscheiding sinds 2 dagen.. Echt vies, voel het gewoon soms lopen!!
Vandaag ben ik 39 weken zwanger, en ben er ook echt echt klaar mee! Heb helaas geen ideale zwangerschap gehad,maar bedenk me dat het altijd veel veel erger kan. Maar de eerste 10 weken zo ziek, misselijk, migraine, en daarna bekken, bekkenbodem, heupen, 3x buikgriep, al 3 maanden verkouden, zo intens moe de hele zwangerschap,carpale tunnelsyndroom, spataderen benen en vagina, dus een mooie steunpanty, ziek, en blablablaaaaaaaaaaaa. Dussss deze hormoonbom, hoopt heel erg dat de verloskundige me zo kan strippen. Ik moet er om elf uur zijn, dus wie weet. Fijn om af en toe in een paar topics wat te kunnen klagen met z'n allen hoor.
Vita, ik duim voor je dat je succesvol gestript kan worden!!! Ik wordt volgende week donderdag precies met 40 wk gestript als ze erbij kan.
Thanks, maar helaas het zat nog dicht. Ik baal als een stekker, maar probeer dat maar meteen om te zetten naar positiviteit. Het is voor de baby beter om nog wat langer te blijven zitten....dusssss het zij zo! Jij succes, ik hoop voor jou dat het wel werkt. Voor iedereen trouwens!
He, wat jammer dat het strippen niet gelukt is. Bij mijn vorige zwangerschappen lukte dat vaak ook niet. Zat altijd maar dicht.... Het einde is in ieder geval in zicht!
Balen dat het strippen niet is gelukt! Ik wordt hopelijk met 39+6 gestript. Ze moeten het nog gaan overleggen, want ze strippen hier in principe niet voor 41 weken. Maar zou het zo leuk vinden als ons kleintje op de 22e komt. Dan zijn we alle 4 op en 22e geboren. Succes iedereen met de laatste loodjes.
Ja het was al bijzonder dat onze zoon op 22 januari geboren werd. En bij de termijnecho was deze uitgerekend op 22 februari. Dus nu hopen dat ie dan ook komt
Ach, je kunt niet anders doen dan afwachten uiteindelijk. Ik heb heerlijk geslapen vannacht, dat was lang geleden zeg. Gisterenavond hebben we nog gezellig gehad, dus hopelijk werken de prostaglandine hormoontjes van manlief wat in op mijn baarmoederhals Misschien dat ik vandaag nog een lekker warm bad neem om even te ontspannen, weet nooit of het misschien wel helpt. Mijn doopboekje is wat tekst enzo opgesteld, nu nog even nadenken over de vormgeving en vooral hoe ik de boekjes ga maken... want ja, een boek maken is makkelijker gezegd dan gedaan Eigenlijk ben ik blij nog steeds zwanger te zijn, dat heerlijke gewriemel in mijn buik en 's morgens mijn prachtige toeter kunnen bewonderen, eigenlijk vind ik het zo erg nog niet hoor. Natuurlijk ben ik wel heel erg benieuwd enzo, maar ook wel erg bang voor wat komen gaat, aangezien het ons eerste kindje wordt. Dus blijf nog maar eventjes lekker dicht bij mama zitten straks heb ik nog genoeg tijd om je te bewonderen en te leren kennen, maar van deze laatste dagen wil ik écht genieten.
Ik ben nu 40.1 zwanger en begin het ook behoorlijk zat te raken. Mijn dochtertje was met 37 weken geboren en stiekem hoopte ik deze kleine ook niet lang op zich zou laten wachten. Maar helaas! Mijn zwangerschap was prima, alleen was het middenstuk lastig door ijzertekort en bekkenpijn. Dat is nu allemaal rechtgetrokken, dus voel me helemaal fit. Nou, ik ben benieuwd wanneer het feest losbarst!
O balen vita! Pfff.. Nog f volhouden dus Positief proberen te zijn maakt t denk een stuk draaglijker maar valt nie altijd mee he lieverd Zet m op! Bijzonder alle 4 op de 22e jarig Elance, zo probeer ik ook elke dag nog even stil te staan bij m'n zwangerschap en te genieten van alle bewegingen, m'n buikje ed T is echt een vd meest bijzondere periode van m'n leven tot nu toe! Gek idee dat ie straks op m'n buik ligt... Snuffel elke dag even in z'n kamertje, ruik aan z'n kleertjes die naar zwitsal ruiken door de geurbuiltjes en zwijmel weer helemaal weg... Looking forward!
En....nog baby's onderweg Ik heb zowaar een lekkere nacht gehad. Maar 1x eruit om te plassen, en verder wat dieper geslapen dan normaal, jippieeeeee! Vandaag maar een lekker quality time dagje met mijn meisje er van maken. Wij hebben bij week 34 getwijfeld over de naam(D.w.z.) vriendlief vooral, en na. 1,5 week toch vast gezet. Begint hij gister weer over een compleet andere naam dat hij die ook nog steeds heel leuk vind.....nu begin ik ook. Weer te twijfelen Om gek van te worden, haha. Herkenbaar voor iemand, of hadden jullie het allemaal rotsvast staan? Het gekke is dat de naam die we hebben, al vanaf de zwangerschap van m'n dochter hebben, en die blijft het leukste, maar op de een of andere manier blijven we toch zoeken. En als ik me dan een andere naam bij hem bedenk en dat herhaal, denk ik toch weer neeeeee. Hahah, ooooh hormonen....
Hoi Vita, Ja, dat herken ik wel, van die naam! Mijn man komt er ook maar niet uit. Er is 1 naam uit mijn lijstje die hij ook mooi vind en ik heb gezegd dat als de baby komt en hij heeft nog niets anders bedacht, dat we die naam gewoon doen. Is wel zo rustig in mijn hoofd, dat we in ieder geval 1 naam hebben! Komt ie een paar dagen terug met een andere naam aan. Nou, daar moet ik dan weer even over nadenken. Maar goed, zolang de baby er niet is, kunnen we er nog over nadenken he.............. Succes met de naam!