Het liefst wil ik antwoord van vrouwen die weten hoe het in de UK gaat..Maar elk antwoord is welkom. Ik word dus maandag gestript (mits dit kan, want ze weten niet of ik uberhaupt wel ontsluiting heb) en als dat niet aanslaat moet ik 2 dagen later terugkomen voor een inleiding, nu vraag ik me af of ik in het ziekenhuis moet blijven na het strippen en zo ja hoe lang? Ook even, wat als ik helemaal geen ontsluiting heb, dan kunnen ze niet strippen, maar kan inleiden dan wel?
Ach meid, nog steeds niet bevallen! Ik word maandag ook gestript, maar dan thuis door de verloskundige. Volgens mij mag je gewoon weer naar huis hoor. Al weet ik de regels in de UK niet. Als je nog geen ontsluiting hebt, dan word je in NL eerst geprimed, dat voor ontsluiting moet zorgen. Zodra dat is gebeurd word je ingeleid. Hopelijk is het allemaal niet nodig en beval je spontaan!!
Ja, ik hoop echt nog op een spontane bevalling maar zit er denk ik niet in (al weet je het nooit) zal fijn zijn als ik al een centimetertje of 2 als ontsluiting heb Maar oke, ik zal eens zoeken naar dat primen(??) of ze dat hier ook doen
Het is het rijpen van de baarmoedermond. Dat gaat met een tabletje of een soort ballonnetje. Hoe het precies werkt weet ik niet, dat was bij mij niet nodig vorige keer bij de inleiding. Hopelijk dit keer ook niet! Ik hoop echt voor je dat hij/zij nog sponaan komt voor maandag! Zo vervelend om over tijd te gaan!
Kan nog hoor. Ik was 42 weken en de volgende dag zou ik ingeleid worden en prompt kwam de baby alsnog spontaan
Ga er inderdaad maar vanuit dat je na het strippen weer naar huis kan. Ik ben beide zwangerschappen gestript, eerste keer in NL, laatste keer in Zweden. Kon daarna gewoon naar huis. Bij de eerste zwangerschap kwam de bevalling wel op gang na het strippen. De tweede keer niet. Een paar uur voordat ik met 42 weken ingeleid zou worden, kwam de bevalling toch nog spontaan op gang. Hopelijk bij jou ook. Succes!