week 38+: Wat voelen we allemaal?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Tetje0885, 11 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. mami196

mami196 Actief lid

1 sep 2012
    205
    1
    0
    Alleen een onrustige baby vannacht ( van de volle maan), en ik die amper slaapt ,,,,,

2. mami196

mami196 Actief lid

1 sep 2012
    205
    1
    0
    Nog 1 vraag: mijn eerste kind 8 jaar geleden was bijzonder rustig.

Nu voor de 2 de keer zwanger van een drukteschopper.

Ik vroeg me zo af; worden baby's vlak voor de bevalling drukker of rustiger???

3. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Ik ben ook alweer wakker...
    Voorwerk leidt nog tot niks hier. Vandaag uitrekendatum. Komt een vriendin met haar dochtertje op visite vandaag en denk dat een beetje afleiding wel goed is.

4. Ellen1989

Ellen1989 Bekend lid

21 dec 2009
    636
    265
    63
    Vrouw
    Militair
    Tilburg
    @mami196
    Ik heb er bij deze bevalling bewust op gelet of hij druk of rustig was. Nou de mijne was gewoon druk hoor de hele dag, zelfs tussen de weeën door bewoog hij nog erg veel,wat ik trouwens heel pijnlijk vond.

5. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Slechte nacht hier, wat was ze opeens druk! Vooral met der hoofd dus pijnlijke blaas niet normaal en een man die snurkte :S

6. Jillz

Jillz Actief lid

18 feb 2012
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dames wat ik me afvroeg..
    Bij sommige staat bijv. 2 dagen overtijd....maar zijn jullie dan al 42.2? Of tellen jullie na uitgerkende datum.
    Want hier noemt de vk mij pas "overtijd" als de 42 weken voorbij zijn..omdat bevallen tussen week 37 en 42 normale draagtijd is?? Zei ze ook nog...als mensen gaan zeuren tegen je van " waar blijft hij nou en je bent laat...zeg je dat het niet zo is...

7. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    Hier ook bijna niet geslapen. Nog wel harde buiken manlief brengt de kids nu naar school en ik kruip me bed in misschien dat ik nog wat slaap inhaal.

8. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    Overtijd is als je de datun voorbij bent die jou is gegeven met 42 weken loop je dus 2 weken over tijd (zo ver ik weet )

9. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Hier 1 mannetje wat na de peuterspeelzaal gaat en de andere ligt nog stil in bed dus ik ook :)

10. rums

rums Niet meer actief

Klopt wat je verloskundige zegt. Je loopt officieel pas na 42 weken overtijd. Alles tussen 37 en 42 is nog gewoon. Al rekent elke vrouw de uitgerekende datum in gedachten.

11. maria80

maria80 Fanatiek lid

18 aug 2009
    1.974
    136
    63
    De volle maan heeft weinig gedaan...............was het té bewolkt ofzo?

Ik heb al de hele ochtend last van steek in mn rechterzij (zoals ik vroeger altijd had met hardlopen). Zit dus maar aan 1 kant, dus het zal wel niets voorstellen. Heb het de laatste weken wel vaker, maar leidde tot niets. Ik hoop nu wel!

12. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Met me jongste zoon net rondje winkels gedaan, lopend vanaf huis. Tijdens het lopen constant harde buiken, hoorde dat beweging goed is dus ik dacht ga flink lopen haha

13. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Kan ni meer zo lang lopen dan krijg ik echt pijn down under
    Alsof er iets heel zwaars hangt/zich er nog eens uit drukt
    Vlos legde uit dat de baby's hoofdje als ware hangt/steunt op j banden
    En wat uurtjes erna als ik tijdj heb gezeten na veel geloop voelt t alsof m'n hele onderkant naar beneden zakt.,
    Dus helaas zit n hele marathon r ni meer in want heb ook gehoord dat r stimuleert

14. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hoe voel j j vandaag Eden?

15. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Lopen gaat inderdaad niet zonder pijn maar als het werkt. Ga zo weer plat want het begint weer lekker pijn te doen. Dat liggen ben ik echt zat, wordt daar dus zo depri van

16. bebe1

bebe1 Nieuw lid

26 feb 2013
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben vandaag 40+1, lees al een tijd mee maar krijg nu toch de behoefte om ook mee te kletsen! Helaas heeft hier de volle maan ook zijn uitwerking gemist, had er stiekem toch zo op gehoopt. Maar zo verzin ik elke keer wel weer iets anders en bebe zit er nog steeds!
    Vind het wachten nu ook wel erg moeilijk worden. Na 2 weken elke dag gerommel vanaf week 37 is er nu al een week vrij weinig aan de hand in mijn buik. Zo frustrerend!

Ik merk dat ik er zelfs een beetje onzeker over word nu de uitgerekende datum gepasseerd is. :$ Al die opmerkingen van iedereen als 'jeetje...is ie er nou nog steeds niet?' Of 'Nou zeg, nu moet ie onderhand wel komen toch?', ik vind het maar vervelend. Voelt bijna alsof het mijn schuld is dat er nog geen baby is. Zucht haha..nog maar weer even heel hard proberen gewoon geduldig te zijn!

17. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0

Lastig ja, of dan is je baby gewoon lui zeggen ze ook wel. Ach ja ene oor in andere oor uit

18. Tetje0885

Tetje0885 Actief lid

17 apr 2009
    490
    0
    16
    Er wordt lekker gerommeld hoor ik......
    Hier is het vrij rustig. Van de volle maan werd de baby niet echt drukker. Alleen ik heb de hele nacht wakker gelegen.... :(
    Vanmorgen is mijn huisje helemaal schoongemaakt en de was is ook helemaal aan de kant. Alles dus klaar voor morgen, mijn uitgerekende datum!!!! :) Nu alleen de baby nog....

Vanmorgen heeft de vk nog even gevoeld om te kijken of al mijn voorweeen al wat hadden gedaan. Mijn bmm was verstreken, maar nog geen ontsluiting. Hopen dat ik met 41 weken voldoende ontsluiting heb om te strippen, of.... dat ik dan al bevallen ben. Maar ik heb daar weinig hoop op. Ben nog niet eerder voor de 41 weken bevallen.

19. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ik denk maar zo; t feit dat ze nog in ons buik zitten is omdat ze t zo goed hebben daar.. Ze komen niet voor niks te vroeg
    Valt mij op dat als ze eerder komen er dan vaak wel t een en ander niet goed loopt..

Vandaag ben k helemaal niks waard
    Ga zo nog een dutje doen alvorens k onder de douche stap
    Heb echt geen energie
    Ben nog nie eens beneden geweest, ml heeft m'n eten boven gebracht de schat..

20. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Ik word echt elke ochtend chagrijniger wakker door bepaald persoon.
    Geef je aan dat je het echt pas wilt vertellen als hij er is en echt niet zegt wanneer ik weeën heb.
    En toch....de godganse tijd blijven vragen of ik wat voel, of er nieuws is.
    Dat begint al 's ochtends voor ik überhaupt wakker ben.
    Luisteren is echt moeilijk voor sommigen. Dat mensen het eens vragen is prima, maar de hele tijd??
    Laatst had ze me op speaker staan toen ze belde.

Oja...en ze komt ook meteen!!! als hij geboren wordt. En we moeten meteen!! bellen.
    Nou, wij bellen dus gewoon wat later :)
    Ik wil echt eerst mijn eigen ouders en schoonmoeder. Daarna is iedereen welkom.
    Dat opdringerige kan ik niet tegen hoor. En het is ook echt niet leuk om de hele tijd maar te zeggen: "nee er gebeurd hier niks".

Of zijn dit nu mijn vreselijke monsterhormonen!!? :D

Deel Deze Pagina