week 38+: Wat voelen we allemaal?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Tetje0885, 11 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Nee dat is super irritant, heeft niks met hormonen te maken hoor. Ik laat nu af en toe niks horen zodat mensen niet gewend raken aan als ik snel reageer. Ouders en s ouders natuurlijk wel. Zou diegene ook eens gewoon negeren als ze weer zoiets stuurt.

2. Jillz

Jillz Actief lid

18 feb 2012
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nee hoor hier precies hetzelfde!
    Ik heb zelfs op fb gezet: nee ik ben er nog niet....ik weet ook niet wanneer ik wel zinheb om eruit te komen....ik heb namelijk nog twee weken de tijd om dat te beslissen en als ik er wel ben lezen jullie dat vanzelf!

En het werkt!! Haha.

Ben nu lekker met de hond aan het wandelen...dat is het voordeel van een hond...je MOET er wel ff uit als manlief werken is.

3. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Dat doe ik nu dus ook vaak. Niks zeggen of uuuuren later reageren. Maar vaak gaat ze dan ook wel weer mijn vriend bellen voor 'iets..'
    Ze is zelf ook zwanger, misschien zijn het haar hormonen :p

4. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Haha ja dat zal het zijn

5. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Hier trouwens al paar keer in het uur pijnlijke harde buiken. Heb bijna nooit een harde buik, meestal 2 per dag maar zal wel komen doordat ik flink gelopen heb vanochtend. Zal vast niks zijn

6. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    D83: ohh jij nu ook overtijd.. Pfff!

Mami196: mijn zoontje was net voor de bevalling/met de weeën erg druk!

Blossom: ook alweer de 40 weken behaald..

Ellen: ja inderdaad, erg pijnlijk een drukke baby tijdens weeën!

Eden: eh bah, balen van je nacht..

Jillz: ik ben nu 40 weken en 4 dagen zwanger. Ik was de 22e uitgerekend,
    dus vind echt dat ik nu al 4 dagen over tijd ben..
    Wat Rums dus zegt..

Maria: haha, ja het was waarschijnlijk te bewolkt, haha!
    Hier ook nog steeds geen baby, zucht!

Hier ook niet meer ver lopen.. heel m'n doos doet dan zeer; steken!
    Dan kan ik gewoon niet meer verder. Moest laatst mijn man bellen of
    ie me kon ophalen.. terwijl het nog net geen 5 minuten lopen is.

Bebe: welkom! Irritant hè die opmerkingen! Ik probeer ze zoveel
    mogelijk te omzeilen, ik kan namelijk ook niet meer aardig reageren daarop.

Tetje: ohh zo fijn alles weer spik & span! Zo loop ik al weken alles bij
    te houden, dag in dag uit.. Maar kan steeds weer opnieuw alles bijhouden.
    dat de baby maar snel komt hoor, ben ik in ieder geval van die nesteldrang af!

D83: verschrikkelijk dat soort dagen! Ik zorg altijd dat ik meteen 's ochtends
    de douche in stap, aankleden, opmaken.. anders komt er niks meer van.

Blossom: hier wil ik de eerste dag niemand anders om me heen dan ouders, zusjes,
    zwager, schoonmoeder, zoontje en manlief.. Die brengen we ook als eerste op de
    hoogte, de rest krijgt het te horen wanneer wij daar zin hebben.. dag later dus.
    Tja en sommige mensen, net wandelende roddelbladen, willen altijd alles als eerste
    weten.. Vermoeiend!
    Ahh het zijn gewoon háár horrormonen! Hihi!
    Mijn schoonvader woont in Schotland, die wordt nu toch wel een tikkeltje irritant!
    Gelukkig smst hij alleen mijn man.. jammer genoeg wel 10 x per dag. Zucht!

7. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    @Eden28: Poeh geen idee. Ik heb ze nu al dagen bijna de hele dag door. Soms wordt de pijn heel erg en denk ik....nu dan???
    Maar neeee.....:D

8. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Vanochtend stress! Stopt m'n stofzuiger ermee..
    Mijn ouders vanochtend op de koffie gehad, and thank god dat mijn vader mijn stofzuiger heeft weten te maken! :D

Ze zijn nu een uurtje weg, zoontje ligt op de bank te tukken en ik zit onderuit gezakt op de bank, ff chillen.
    Verder geen enkel teken hier dat er ook maar iets staat te gebeuren.. zucht!
    Morgen mag ze niet komen want dan is schoonmoeder jarig.. Handig! NOT!

9. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eden: tja wie weet is dit wel het begin..
    Nadeel is dat iedere bevalling weer anders is en dat ik al zovaak gedacht heb 'Ja het begint!', maar het zwakt tot nu toe steeds af.. Maar ja, eens moeten we geluk hebben!
    Wie weet jij nu wel..

Ik moet trouwens wel steeds naar de wc.. heb een beetje een zeurderig gevoel in mijn onderbuik en baby probeert via mijn navel een uitgang te vinden, au!

10. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Ja dat herken ik, beurse buik heb ik nu ook. Heb weer vaker ontlasting en deze is eindelijk een keer zacht (sorry haha maar zit al maanden verstopt) hopelijk zegt dit ook wat. Heb geen idee wat ik moet voelen aangezien de eerste 2 gehaald zijn. Gek toch dat we nu zo graag pijn willen haha.

Jongste ligt nu op bed en de oudste zit Disney films te kijken dus ben er lekker bij gaan liggen.

11. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Zal je net zien dat ze dan komt

12. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    @Akoya: hihi fijn gevoel he?
    Maar je stofzuiger kapot...oooh ik zou ook gek worden! Gelukkig os hij gefixed.
    Ik vond laatst ineens een vlo op de kat (die niet eens buiten komt) Kon ik weer helemaal opnieuw beginnen met poetsen en wassen.

13. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eden: goed dat je er ff bij bent gaan liggen!
    Ja als je krampen steeds pijnlijker worden en er lijkt iets van regelmaat in te zitten (voor minimaal een uur) dan mag je denk ik toch wel zeggen dat het begonnen is.. Maar bij twijfel meteen aan de bel trekken bij je VK/gyn.

Blossom: zo echt ik kon wel janken! Gelukkig vond papa meteen het mankement -> kapotte stekker.
    En ik ken het... Daarstraks brood gegeten en mijn zoontje zat zo te knoeien met broodkruimels dat ik dus daarnet wéér alles heb staan stofzuigen.. zucht! Normaal zo gepiept, maar nu werkt mijn lichaam niet echt meer mee (zere rug, snel veel te warm, harde buiken..). Ach je kent het vast wel ;).

14. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eden: dat zou ik trouwens echt niet leuk vinden.. mijn dochter jarig op de dag dat d'r oma jarig is. Ik wil gewoon een blanco dag voor haar..

Maar ja, zij zal het bepalen.. en eigenwijs is ze zeker, anders had ze zich al wel laten zien ;).

Mijn zoontje is ook eigenwijs.. ik riep op 1 april 'Niet vandaag!' en wat doet J.? Die komt op 1 april. Hahahaha!

15. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Ja vreselijk! Hier ging er eentje met een croissant door de kamer lopen.
    Verder hier ook een lopende kachel. Vind mijn man fijn normaal hebben we altijd wel mot om de kachel. Ik wil het altijd warmer en hij kouder behalve nu dus

16. rums

rums Niet meer actief

@blossom

Heel herkenbaar. Gelukkig heb ik het niet elke dag. Om het te voorkomen heb ik sinds vorige week mijn tijdlijn uit staan op facebook. Mensn kunnen daar niets opzetten. En heb alle collegas geblokt op whatsapp

17. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik weet trouwens niet wie er rookte voor de zwangerschap?
    Ik dus wel.. snak zoooo naar een sigaret, een broodje filet met veel ui en een glas met bubbels!

De prosecco ligt hier al koud :D.

18. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Mijn neefje is ook van 1 april terwijl de bevalling al 3 dagen ervoor begon, door complicaties dus veel later bevallen en ja hoor 1 april

19. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Eden: croissant.. ohh dat kruimelt helemaal erg!
    Herkenbaar! Hier altijd gevecht om temperatuur in huis.. Nu dus niet! Ik heb gewoon klotsende oksels joh! :-O

20. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Ik rookte niet maar wil ook zo graag bubbels en filet met veel ui! Terwijl ik normaal bijna nooit drink

Deel Deze Pagina