week 38+: Wat voelen we allemaal?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Tetje0885, 11 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ook al zo'n grapjas!

2. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    J. is wakker... ff verder hier!

3. bebe1

bebe1 Nieuw lid

26 feb 2013
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Haha hier ligt de champagne ook al in de koelkast! Heerlijk! :D

4. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    Hoi dames ff ego bericht net bij gyn geweest alles was goed en rijp ongeveer 2 cm ontsluiting als die tot maandag niet komt om 7.15 aanwezig om vliezen te breken hij heeft van binnen gevoeld hij de baby ligt wat erg pijnlijk was en nu beetje bloederig slijm verlies sorry voor vieze praat. En hij zei er ook bij dat als die zo naar me keek dat ik wel eerder zou komen spannend allemaal

5. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Wow spannend! Duim voor je. Moet donderdag naar de gyn

6. rums

rums Niet meer actief

Spannend! Hoop voor je dat het doorzet! Want overlopen is echt niets :(

Morgenvroeg wordt ik weer gestript. En we gaan het dan ook over inleiden hebben. We (mijn man ik) hebben er voor gekozen toch voor inleiden te kiezen mocht het strippen niet lukken of tot niets leid.
    Hoop alleen dat we dan toch echt voor het weekend terecht kunnen aangezien ik geen medische indicatie heb. Alhoewel ik wel een hoge bloeddruk had vanochtend 140 over 85. misschien kunnen ze er iets moois van maken ;) en alsnog soort van semi medisch maar ja zal wel niet :( Voor nu einde het ego bericht

7. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Hoevaak ga je trouwens op controle na de 40 weken? Nog steeds 1x per week?

8. rums

rums Niet meer actief

Bij 40 weken ben ik 1 keer geweest. Maar in week 41 komt de teller op 2 keer staan vanwege het strippen. Als ik niet gestript had willen worden dan pas weer met 42 weken.

9. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Hoop dat de gyn ook inwendig onderzoek gaat doen. Als er namelijk geen uitzicht is op een spoedige bevalling dan wil ik een ks. Wil gewoon niet ingeleid worden door eerdere ks. Weet niet of een balon katheter wat kan doen voor de ontsluiting?

10. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    Hier wil de gyn ook nuet inleiden maar ondat alles rijp genoeg is en beetje ontsluiting is alleen vliezen breken maar als de ween dan niet komen weet ik ook niet wat die van plan is. Ik zou ffvragen aan hem of die inwendig wil voelen hoe alles ervoor staat dat zegt volgens mij gyn best veel. Hij was erg lief dit keer :) en woudat ik ook voor uitzicht had en me zorgen maak dat de kindje steeds verder groeit

11. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Ja daarom, ben Bebieuwd

12. Marihi

Marihi Fanatiek lid

3 dec 2012
    1.268
    671
    113
    Ook ik ben vandaag 38 weken. Zware laatste loodjes, vind ik het wel. Veel last van heupen en gerommel. Kleine lijkt ingedaald volgens de gyn. Maar draait nog wel van rugje links naar rugje rechts. Dan ligt het toch nog niet vast in het bekken, of kunnen ze dat altijd nog? Dacht gisteravond dat het begon, maar vervolgens lag het dus vannacht anders...

Mijn vk adviseerde laatst om een paar microlax tubetjes te kopen (om de stoelgang te stimuleren). Dit zou het laatste zetje kunnen zijn om de bevalling op gang te helpen. Het heeft een laxerend effect. Misschien ook een idee voor degenen die er al aan toe zijn?

13. rums

rums Niet meer actief

Waarom wil jullie gynaecoloog niet inleiden?

14. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Ik heb 2 ks gehad dus ze moeten voorzichtig zijn, mag geen weeën storm krijgen

15. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    Ik ook zlefde reden maar 1 ks gehad

16. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Gelukkig is jouw lichaam wel bezig, denk dat het hier nogvolledig dicht zit en dan ga ik niet afwachten dan in de 41ste week een ks

17. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Marihi: hier ook nog draaien van links naar rechts met rug, afgelopen donderdag was baby nog verre van ingedaald, lag nog los boven de uitgang..

Nou ik dacht net dat het begon, mèn wat een aanhoudende pijn! Maar nu ik weer ff zit is alles weer rustig..

Ik mag donderdag weer naar de VK. Ben benieuwd!

18. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Geen idee als ze volledig zijn ingedaald of ze dan nog van links naar rechts kunnen gaan? Ze was volledig ingedaald maar soms ligt hij rug ook rechts terwijl ze normaal links ligt

19. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    Ja zeker gyn zei ook het lijkt erop dat het bezig is. Zal ook niet lang laten wachten als ik jou was

20. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Als blijkt dat me lichaam bezig is dan wacht ik Wel even maar anders jammer

Deel Deze Pagina