week 38+: Wat voelen we allemaal?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Tetje0885, 11 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hi Ladies

Heb bijna heel de middag geslapen was zooooo moe
    Lig nog steeds.. Ga zo douchen!
    Dacht pak m'n rust maar nu t nog kan
    Want moet uitgerust de bevalling in en van slapen komt t er na echt maar weinig als ik de verse mama's mag geloven

Dilara wat goed! Hopen maar dat t nu spontaan allemaal verder gaat vorderen, dikke kans van wel! En anders is maandag t start sein! Joehoeeee

Mijn beeb is al vanaf week 32 ingedaald en ligt al weeeeken vast in m'n bekken en kan desondanks rond z'n as draaien
    Dus ene keer ligt ie met z'n rug links dan weer rechts maar laatste tijd ligt ie vnml met z'n rug links..
    Gister zei ze ook echt dat ze m niet meer los kreeg uit m'n bekken n voel de handjes dan weer onder m navel en onderbuik, en z'n voetjes vnml rechts in m'n zij
    Laatste dagen is ie niet meer zo actief gedurende de hele dag maar snachts tussen 3/4 u is t warzone
    Echt tot t pijnlijke vervelende aan toe
    Waarschijnlijk omdat er gewoon bijna geen plek meer is en hij zich dan toch even goed wil uitrekken en alles..

Kwa Pijntjes is t vandaag weer rustiger
    Wel licht zeurende onderrug

Ontlasting; m'n darmen zijn nu al bijna 4 wk van slag
    Variért van dagen 4/5 x naar dagen met alleen maar diarre
    Vaak gedacht aan voortekenen maar uiteindelijk blijken m'n darmen van slag door n verandering in de hormoonspiegel laatste weken voor de bevalling
    Er zijn wel verhalen bekend waarbij vrouwen die veranderen 1/2 dg voor de bevalling hadden.. Dus spontaan diarree en erna begon vrij snel de bevalling

Echt t kan zo alle kanten op met die voorweeen voortekenen etc
    J kan nergens op bouwen he :(

2. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Ik heb een vriendin op visite gehad, en die afleiding was wel even lekker. Even je gedachte af en toe ergens anders heen.
    Ook nog 2 leuke pakketjes binnen gehad! Van een vriendin van lekkere cremetjes en alcoholvrije drankjes om snel nog te nuttigen.

En...mijn draagdoek ik binnen!! Had een Amazonas carry sling (geweven draagdoek) besteld. Hoop dat ik er snel gebruik van mag maken :D

Net wel weer hele harde buiken even met hele felle pijn. Inmiddels denk ik maar....het zal wel haha

3. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    D83: hmm lekker ff bij kunnen tanken!

Blossom: fijn die afleiding! Hmm weer goed verwend!

Manlief staat te koken.. hongerrrrr!
    J. is de tent aan het afbreken, das weer minder.. stuiterbal!

4. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hahaha blossom kan t me zo voorstellen dat je op een gegeven moment niks meer serieus neemt :p
    En dan blijkt straks ineens 6 cm ontsluiting ;)
    Zou wel heel fijn zijn als t "ongemerkt" zou gaan

Leuk dat je zo verwend bent! Altijd leuk!

Hier ook honger maar is bijna klaar
    Kip gyros gebakken gekruide aardappelschijfjes verse tatziki en spinazie
    Jummie :p

5. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Oh dat klinkt lekker allemaal!
    Ik wok straks even snel wat groente met rijst.

@D83: Hahaha ja dat zal toch lachen zijn als ik dan al een paar cm ontsluiting zou hebben. Nouja...morgen in het ziekenhuis mogen ze het controleren.
    Maar denk dat jij wel af en toe net hetzelfde denkt als ik qua voorwerk. Er gebeird vanalles, maar doorzetten???

6. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Precies.. Dat had ik eerst met m'n darmen, toen met uit t niets na maanden weer dagen hoofdpijn, en nu met de harde buiken, steken liezen/banden en "rugweeen" maar nee allemaal voorwerk..
    Is ook goed, bereid m'n lichaam maar voor maar een keer moet t klaar zijn ej ;)

7. mami196

mami196 Actief lid

1 sep 2012
    205
    1
    0
    @d83: ik had gistere ook een soort gyros op met knoflook etc. Het eerste wat ik dacht ooohhh als ik vanavond/nacht moet bevallen ruikt het hele ziekenhuis naar die knoflook lucht,,,,

Ben het ook goed zat,,,,,
    Wil weer gewoon me schoenen normaal aan trekken, eropuit, ik ben die bank zat! En ik heb niet eens een grote buik ofzo:p

8. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Wow D83 jaloers!
    Morgen dagje alleen met de kinderen. Heb wel hulp van me ouders en schoonouders hoor alleen werken ze allebei ook nog fulltime dus wordt lastig.

Weet niet of jullie jongens hebben ( als je al kinderen hebt) maar die van mij zijn echt verslaafd aan mama, mama, mama en nog eens mama en nu echt helemaal! Vandaag was papa gelukkig favoriet omdat ze wel merken dat ik niks kan en met papa kunnen ze wel gek doen dus hopelijk trekken ze wat meer naar mijn man nu.

Zit nu lekker op de bank, last van me darmen en harde buiken maar allemaal voorwerk aangezien er 0,0 regelmaat inzit. Heb ook nog eens last van infectie down under dus helemaal perfect zo voor de bevalling :S. Zo'n ei gehaald en toen ik die wilde inbrengen voelde ik een hele harde bol, zal haar hoofd wel zijn maar zat echt best laag.

9. bebe1

bebe1 Nieuw lid

26 feb 2013
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ongelooflijk is dat hoe je op een gegeven moment niet eens meer reageert op dat 'gerommel' dat je eerder nog zo alert maakte. Ik laat me inmiddels ook niet meer van de wijs brengen door krampen en steken, ga er toch een beetje vanuit dat het waar is wat iedereen zegt: als het echt begint voel je het meteen. Maar het zou indd wel ideaal zijn als blijkt dat je toch ineens ontsluiting blijkt te hebben! :cool:

10. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0

Waarom hebben we gewoon geen digitaal schermpje met een status op ons buik

11. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Jaaaa zo'n aftelklokje! :D

12. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ik dacht ook eerst van o ga je net zien eet k dit of dat en dan moet net naar t zhuis! Maar jammer dan hoor :p
    Komen nog wel meer geurtjes vrij ben ik bang en die zullen alles overheersen :p

Heb nog geen kinderen maar wel twee kleine neefjes van net een jaar en t is mama voor en mama na
    Hoe oud zijn ze?
    Wel fijn als ze nu even wat meer naar papa trekken idd ;)
    Kan nu al weinig hebben
    Heb drie katten en 1 is al weken van slag..
    Ze voelt t echt sterk aan dat er iets gaat veranderen maar weet soms niet meer wat k met der aan moet hoor..
    Zijn in december ook verhuisd, dacht eerst Miss ligt t daar
    Aan maar vanaf t begin niks aan de hand, heb t idee dat ze t juist veel fijner vind hier, meer spelen, actiever en weer de dominantste van de drie
    Maar nu hele dagen mauwen
    Soms denk je is t dan weer honger maar als ik te veel geef kots en schijt ze zich weer leeg want ze heeft zwakke darmen
    En ook met een volle buik blijft ze zeuren..
    Herkenbaar?
    Nu is er onlangs wel iets raars voorgevallen..
    Maar daarvoor was t ook al dus weet ni of er een link is..
    Beetje spooky hoor
    Maar toen ik onlangs t licht vd afzuigkap in de keuken uitdeed en weg liep uit de keuken sprong t grote licht vanzelf! aan..
    En die was toch echt uit en moet echt aangedrukt worden middels een lichtknopj
    Naja goed op dat moment sliepen ze alle drie hoor..
    Maar bij mij zat de schrik er wel f in, paar dg mee in m'n hoofd gezeten n me er vervolgens van af gesloten
    Maar als ze zo raar doet denk k soms is er dan toch meer?

Heb warme choco gemaakt lekker bij gtst :)

13. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Hahahahaha
    Zie t zo voor me
    Zat een x weg te fantaseren over een glazen luikj
    Zodat ik m elke dag even kon zien..
    En die nacht droomde ik er over.. Was toch wel raar :p

14. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Mijn jongens zijn bijna 4 en de andere ruim 2. Vooral de jongste heeft een elastiek die met mij verbonden is, waar ik ben is hij ook. Vorige week had hij enorme driftbuien werd er knetter gek van. Sinds een paar dagen is hij super lief dus hopelijk morgen ook :)
    Me vader komt morgen de oudste halen dus ga ik wat leuks doen met die kleinste smurf

15. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Ben al 100x bevallen in mijn droom. Ik het begin droomde ik dat ik haar eruit kon halen en weer terug stoppen, echt heel apart. Totdat ik me in de droom realiseerde dat het hartstikke slecht is en toen schrok ik wakker

16. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Hier doet de kat wel normaal. Wel veel mauwen. Soms wil hij heel lomp over mijn buik stampen dus zo fijngevoelig is hij niet :D
    Ik had laatst wel iets gelezen over een verklaring hoe lampen ed zelf kunnen aanspringen. Weet alleen niet meer hoe.

Ik heb het eens met een waterkoker gehad die steeds aanging achter elkaar 's nachts. En daar moet je echt zo'n knop naar beneden duwen wil hij aan gaan. Heel vreemd....maar toen we de stekker van de vriezer (wij dacgten waterkoker...was donker) eruit trokken was het weg.

17. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Sorry voor taalfouten en missende letters trouwens....typ steeds vanaf de smartfoon...

18. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    K typ ook vnml vanaf m'n iPhone.. Dus kan bij mij ook nog wel eens gebeuren..

Goh als t je nog eens te binnen schiet waar je t hebt gelezen over t aanschieten van die lampen graag! Moet toch n verklaring voor zijn die niks paranormaals inhoudt..

O ja dromen over bevallen ed heb ik ook regelmatig..
    Echt de meest rare dingen
    Maar terug erin heb ik m nog nie gestopt!

Veel plz morgen met je jongste :)
    Ben echt heel benieuwd naar hoe t gaat zijn om mama te zijn en hoe onze band zich gaat ontwikkelen..
    Ook benieuwd naar hoe de relatie tussen mij en mn partner zal veranderen..

19. bebe1

bebe1 Nieuw lid

26 feb 2013
    4
    0
    0
    NULL
    NULL
    Was het maar zo'n feest he! Maar het idee dat de babies het gewoon nog fijn vinden in onze buiken maakt het wachten wel iets draaglijker :)

20. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Vraagje voor wie eerder echte weeën heeft gehad. Had net zo'n pijnlijke harde buik! Eerste wat ik dacht als dit een wee is hoef ik niet meer OMG doen voorweeen ook zo'n pijn?

Deel Deze Pagina