Ik heb nooit eerder weeën gehad, wel eens voorweeën waar ik bang van werd, dat ik begon te denken: oh god...als dit nog veel erger wordt hoe hou ik dat vol!! Maar midschien is het wel echt begonnen Eden, spannend! Ik ga voor je duimen!
Mijn voorweeen waren ook pijnlijk...en heeft al voor 2 cm ontsluiting gezorgd. Maar die kwamen dan ook een paar uur lang om de 6 min. Ik heb dan alleen net te weinig hormoon gehad dat het doorzet...maar aan de andere kant...ik hoef nog maar 8 cm!!
Ik heb nu al sinds gistermiddag extreem harde buiken. Vannacht kreeg ik pijnlijke steken en dacht ik echt even dat het begon. Wilde mijn man al wakker maken. Dacht dat het toch slimmer was om nog even te slapen, werd ik uren later wakker en was er niets meer aan de hand. Zo vervelend. Het mag van mij echt wel heel erg komen. Ik heb zo'n pijn aan mijn heupen en ik vind het zo vervelend niets te kunnen. Als ik 's middags even heb gelegen dan kom ik nauwelijks meer omhoog. Het doet zo'n pijn. Ik maak me een beetje zorgen over de bevalling, vorige keer kon ik ook dagen niet lopen na de bevalling en dat lijkt me weer vreselijk. Duurt weer zo lang voor je je een beetje mens voelt.
Ja een digitaal schermpje op de buik, wat een uitvinding! Eden: hier een zoontje van bijna 3 jaar, hele dagen kroelen en kussen.. Die heeft dondersgoed door dat er wat gaat gebeuren. Dromen.. ben al 100 x bevallen. Nu nog in het echt! Voorweeën waren bij mij best te doen, tijdens de ontsluiting, ik moest dan wel ff stoppen met hetgeen waar ik mee bezig was zodat ik kon leunen op een stoel ofzo. Maar het werd wel steeds heftiger, uiteindelijk regelmaat erin en toen gebeld, bleek ik al bijna 7 centimeter te hebben! En je moet zo maar denken, een wee komt en gaat, jezelf weer ff bijeen rapen en de volgende wee weer in gaan. Ow Eden.. wat voel je? Ben je al aan het klokken?
Hoi dames hier al 2,5 half uur pijnlijke harde buiken om de 6,7minuten en oud bloed ga zo ff douchen kijken wat het doet moest bellen als de harde buiken uur lang om de 5minuten kwamen maar hij heeft niet gezegd hoelang ze moeten duren.
Eden: succes! Hopelijk zet het door enis dit het èchte begin! Dilara: ohh spannend! Tegen mij werd gezegd +/- een minuut.
Dilara: dan bel je toch meteen zodra er regelmaat in zit. Dat ze een minuut duren/langer/korter is dan bijzaak, regelmaat heb je dan!
Pfoe.. J. is morgen een dagje bij de gastouder, das wel fijn. Kan ik mooi nog ff los met m'n nesteldrang.. en dan hopen dat het dan begint!
Jillz: zag jullie babykamer voorbij komen. Wat gaaf zeg! Waar heb jij de sterren vandaan tegen plafond/muur? En het wandlampje met ster? J. heeft nu een 'grote' jongenskamer gekregen met als thema sterren.. Maar ik zoek dus nog accessoires.
Ben benieuwd hoe het met Eden gaat! Pfff...net even mijn tranen de vrije loop gelaten. Had het vanmiddag over dat vragen de hele tijd. Begon nu alweer! En ik blijf maar zeggen dat ik echt wel zeg als hij er is en echt niet eerder. En nu was mijn kind ineens lui. Ik zeg nee...hij vind het gewoon fijn in mijn buik. Maar nee...hij was lui. Nou toen was ik het zat hoor. Met mijn hormoontjes erbij even gejankt. Potverdorie...alsof ik het zo leuk vind dat het maar niet doorzet... Helemaal klaar mee...ik blokkeer straks gewoon alles..yuk..
Blossom: vervelend dat het zo moet hè! Gewoon blokkeren ja. Ze is hier nu opeens mega druk en doet me ook erg veel pijn. Ga proberen te slapen en kijken wat de nacht me brengt.
Lag net in bed, er nu alweer uit en hang met de ipad op de bank. Maagzuur kwam gelijk opzetten in bed, en de baby was ook onrustig,,,, Zometeen maar weer proberen,,,, Ja ik snap het best dat je het zat wordt van die vragen; is het al zover, waneer komt de baby,,,, Wat ik meemaakte 8 jaar geleden tijdens mijn eerste zwangerschap; Ik ging s'nachts naar het ziekenhuis en ik mocht met de auto voor parkeren door de slagbomen bij de invalideplaatsen naast de entree van zhuis hilversum. Het gevolg was dat bij toeval een collega van mijn werk en een familielid de volgende dag mijn auto zagen...... Het ging als een lopend vuurtje dat ik aan het bevallen was,,,,
@akoya Hihi dankje!! Het lampje heb ik laten maken bij villa uk! en de sterren waren toen bij de xenos! Zelf gespoten in zilver, van nature zijn ze wit!
Nou ik heb net maar voor de laatste keer uitgelegd dat we echt pas wat zeggen als hij er gezond en wel is. En dat we heus wel bellen (is familie, maar ken haar nog maar kort) Dat ik dus echt niet ga zeggen wanneer ik weeën heb of dat de bevalling bezig is. Dat ik gewoon zou liegen. En dat ik het echt heel vervelend zou vinden als er steeds gevraagd wordt of hij er al is als misschien niet alles volgend het boekje gaat. Volgensmij is het kwartje nu gevallen. We zullen het morgen meemaken.
Ben maar op de bank gaan liggen. Man wat doet het pijn, het trekt helemaal door tot aan me stuitje. Heb 5 jaar geleden ooit zo'n erge menstruatie pijn gehad (ook stuitje) en dat hield 5 dagen aan dat ik echt op het punt stond om naar de eerste hulp te gaan. Zo voelt het nu dus ook alleen dan met harde buik en ook de pijn in me buik. Merk wel dat ik tijdens zo'n hard buik beetje in paniek raak door de pijn. Het overvalt me echt