Bij mijn eerste bevalling had ik ook 10 dagen voor de bevalling de slijmprop verloren,,,, ik hoop dat het doorzet rums
Gefeliciteerd! Nou mijn bevalling laat geen 10 dagen meer op zicht wachten aangezien ik al 41 en 2 dagen ben. Afwachten maar.
Wooooooooow Eden! Toch snel gegaan en een natuurlijke bevalling! Toppie hoor! Gefeliciteerd! Blossom: jammer dat dat zo moet hè! Heb gewoon geduld! Het is voor ons al moeilijk genoeg.. Jillz: echt heel gaaf! Rums: hier verlies ik nu ook delen van m'n slijmprop.. Helaas wil dat niet echt wat zeggen, aangezien de slijmprop zich gewoon weer aan kan maken. Ohh Rums, spannend! Die moeders ook hè.. komen ze ff poetsen en ruimen, echt lief!
Eden, gefeliciteerd!!! Het blijft toch bijzonder dat je van het ene moment op het andere ineens niet meer zwanger bent, maar een kind in je armen hebt. Doe mij ook maar zo'n klokje op mijn buik, zodat ik weet wanneer ik het kan verwachten. Vandaag uitgerekend en ik weet nu al dat nu elke dag een eeuwigheid gaat lijken. Is er nog iemand al bezig? Hoe gaat het met de voorweeen?
Hier al 2 weken voorweeen vanacht heftig en drie uur lang harde buiken maar na het douchen zakte het weer af.. Mag van mij wel doorzetten nu hoor!
Hopen dat je snel mag bevallen Akoya... Heb je al een van de bakerpraatjes geprobeerd?/ Om de bevalling op te wekken? Hier beginnen mensen me steeds te vertellen wat ik allemaal wel niet kan doen om de bevalling op gang te krijgen. Bij mijn eerste heb ik alles geprobeerd en niets werkte, dus ik denk dat ik deze keer maar geen moeite doe.
Nee ik geloof er niet in.. Probeer alleen wel veel te blijven bewegen, des te sneller ben ik straks weer op de been.. Was bij mijn zoontje wel zo.
Ik denk ook dat die bakerpraatjes niet helpen!, vorige keer bitter lemon, annanas, traplopen paar keer heen en weer, etc. maar niets heeft geholpen hoor. Nu blijf ik ook in beweging en doe gewoon normaal
Hier mijn verhaal, zit er nog vers in haha. Gister dus toen ze om de 5 min kwamen maar nog niet heel pijnlijk (te doen). Dus toen uurtje aan de ctg en kwamen wel maar zeer onregelmatig. De vk heeft een inwendig onderzoek gedaan en toen was me baarmoeder mond al verweekt en 1 cm. Dacht nog dit wordt donderdag bevallen. Toen ik om 3:00 van de ctg afmocht wilde ik plassen en toen begon de ellende. Om de 3 min zware weeen. Om 07:00 4 cm en heb een pompje gekregen. Dit niks voor de pijn alleen raakte ik een beetje van de wereld dus heb heerlijk gelegen, raadt het iedereen aan. Toen kreeg ik hele erge pers drang maar geloofde er niet in dus dat nog een uur volgehouden totdat ik echt niet meer kon en dus al een uur op 10 cm zat. En toen op stellen en sprong iedereen erbij en persen maar. Heb gezegd dat ik het dood eng vond en dat het nooit kon passen maar na 8 min was ze er. Zonder kleerscheuren. Maar Ojee wat ben ik beurs!! Nu plassen nog, lukt alleen niet
Gefeliciteerd eden!! Geniet van je dochter!!! Hier zit die kleine draak nog heerlijk te genieten in mijn buik! Beetje gymen en slapen... Ik hou me er maar aan vast dat hij het gewoon fijn heeft en mijn lichaam nog steeds goed voor hem zorgt bij 40.5 weken....ben benieuwd wat de gyn vrijdag zegt bij het onderzoek...en of het strippen door mijn vk maandag nog nodig zal zijn... ( ik hoop van niet ) hihi.
Van harte Eden! T kan toch ineens snel gaan he! Van harte gefeliciteerd meid! Hoop dat jullie gauw naar huis mogen en dat alles goed gaat met jullie! Hier alles rustig Gisternacht speelde m'n rug weer even op maar dat was t ook weer Beeb is wel rustig nog steeds maar afgelopen dagen kwam ik nog wel aan de tien x.. Hou t vandaag weer bij.. Succes allemaal maar weer met de laatste loodjes Eden had 4 dg terug ook nie verwacht dat ze nu der meisj vast zou hebben dus er is hoop
Eden28: Fijn te lezen dat je het pompje aanraadt. Als ik pijnbestrijding nodig heb, wilde ik daar ook voor kiezen. Vanmiddag tegen 4en mag ik weer naar het ziekenhuis. Eerst de wekelijkse echo en meting (onze kindje heeft grote groeiachterstand gehad, afbuigende groei en ellende, maar nu als een Speedy Gonzalez gegroeid gelukkig!) Daarna afspraak met de gyn erachteraan! Ik ben heel benieuwd! Al vrees ik ook een beetje voor het potdicht verhaal