Ik lees al een tijdje mee en wil als het mag nu ook mee kletsen met jullie. Ben al weken aan het rommelen dit komt mede door de GBS bacterie.. werd altijd tegen mij gezegd de baby komt eerder en inmiddels zit ik al op 38 weken en 4 dg.. gelukkig, maar eigenlijk ben ik er zat van .. ik mag niet zeuren aangezien hier veel meiden zijn die al lang over tijd zijn.. Volgende week gaat de vk kijken of er al iets gebeurd daar van binnen door het voorwerk wat weken aan heeft gehouden maar niet door wil zetten.. Ik hoop gewoon dat het elk moment kan gebeuren..en elke ochtend word ik wakker met niks.. tjonge wat een aanslag op lichaam en geest vooral omdat ze hebben gezegd de baby komt eerder je stelt je er toch op in! Sorry voor mijn lange zeur verhaal maar moet het even kwijt
Succes blossom! Welcome simba! We delen hier allemaal dezelfde gevoelens ongeacht Hoelang je zwanger bent.. No worrie! Klets lekker mee!
Simba31. Welkom :-D Hier nog even geslapen maar momenteel geen pijn meer. Maar hoop dat het niets te betekenen heeft en dat het bijvoorbeeld vanavond alsnog echt begint. Verlies nog wel steeds bloed. Pfff dat wachten Wil zo graag ons kindje vasthouden na zo lang wachten.
Echo was goed weer! Voldoende vruchtwater nog. En groei en doorstroming navelstreng helemaal top. Zijn schedelomvang was alleen bijna niet te meten, zo laag lag hij. Wacht nu op de gyn...
Nou dames! Ik hoef niet heel lang meer te wachten Hij heeft nog 5,5 dagen om zelf te komen. As dinsdag 5 Maart om 7u 's ochtends gaan ze inleiden.
Aaaah blossom spannend! Aftellen O rums ook Echt heel spannend Duim voor je! Voel je verder nog iets?!
Blossom, Rums.. spannend! Hier alleen een beurs gevoel aan m'n onderkant.. Verder niks meer van m'n slijmprop verloren. Jammerrrr! Welkom Simba! Hier inmiddels huis spik en span, was weer weggewerkt en in de kast gelegd. Nu wachten op manlief en zoontje, dan eten, oruimen, kleine man op bed en dan ga ik die kleine meid maar weer eens toespreken dat ze moet komen..
@Blossom, fijn dat je een datum hebt! Iets om nu naar uit te kijken. Maar hoop ook voor jou dat je baby zich toch nog spontaan aankondigd. Nee, ik voel heel weinig momenteel. Met vlagen een menstruatiegevoel in mijn buik maar absoluut niet iets wat op kramp lijkt. Verlies nog wel steeds bloed maar ik weet niet of dat wat zegt. Verlies van slijm is nu opgeouden maar kan haast ook niet anders want ik heb veel verloren vanochtend. De verloskundige wil mij pas volgende week maandag naar het ziekenhuis sturen voor inleiden ivm alle risicos. Aan de ene kant een domper maar ik kan het me ook voorstellen dat ze liever die risicos niet willen lopen. Maar wat is strippen pijnlijk! Ze vroeg of ze door moest gaan. Heb meteen ja gezegd omdat bevallen ook vast geen pretje is. Maar ze zei dat strippen niet natuurlijk is dus anders. Naja als dit tot niets leid dan mag ik vrijdag weer. Maar heb er alles voor over om maar niet ingeleid te worden.
Ja ik heb ook liever dat hij uit zichzelf komt hoor! Heb altijd angst voor inleiden gehad. Hier in het MST ziekenhuis laten ze vrouwen niet langer dan 41 weken doorlopen. Uit recent onderzoek blijkt dat 1 op de 1000 baby's overlijden tussen 41-42 weken vanwege verslechterde werking van de placenta. Zij vinden dat risico groot genoeg om met 41 weken vrouwen in te leiden. Ik wist dit dus helemaal niet en kwam wel even als een verassing toen ze zei: "hoe schikt 5 maart?" En ik zei nog in de wachtkamer...ik wil niet al ingeleid worden hoor!
Ja, inderdaad die angst heb ik dus ook zo lang doorlopen. Maar helaas zijn de inzichten dus nog zo verschillend per praktijk dat het bij de ene wel kan en de andere weer niet. Misschien kaart ik het vrijdag wel weer aan. De verloskundige die ik maandag had sloot het namelijk niet uit die ik vanochtend had wel. Had het idee dat ik geen keus heb. Terwijl mijn grootste angst tijdens de zwangerschap was was overlopen tot over 42 weken en jawel hoor het gebeurt ook nog eens. Naja ik merk dat ik verschillende bericht afgeef mbt inleiden. Maar hier maar weer eens over hebben met manlief. Misschien neem ik vrijdag mijn man of eventueel mijn moeder mee om steviger in mijn schoenen te staan.
Het is ook een dubbel gevoel toch? Inleiden zitten we niet op te wachten, maar doorlopen willen we ook niet. Moet wel zeggen dat ik nu geen angst voel hoor. Het verlangen om hem vast te hebben is zo groot nu. Er is hier ook een topic over ervaringen net inleidingen en lees toch ook weer een hoop positieve verhalen. We zullen het maar afwachten...
Nou Blossom dat stoot mij dus tegen de borst. Ik geloof namelijk niet dat het allemaal maar schering en inslag is met een inleiding en dat er ook echt wel positieve verhalen zijn. En het ligt er denk ik toch ook echt wel aan in welke week van de zwangerschap het gaat gebeuren. Zo op mijn bankje grauw ik wel maar bij de verloskundige knik ik ja en amen. Het overviel mij zo ontzettend. Ook omdat je verwacht dat ze als praktijk wel een beetje hetzelfde protocol hebben maar niet dus. Heb je een linkje naar dat topic? En inderdaad we gaan maar afwachten. Kan ook niet wachten tot we de kleine vast hebben. We weten ook nog niet wat het wordt dus een extra verrasing.
Ja ik snap wel wat je bedoeld hoor. Ik heb dat ook. Zodra ik de gyn voor me heb zitten zeg ik ook ja en amen. Zeker nu met de eerste. Als ik zo de laptop voor me heb zal ik dat topic even opzoeken.
Hoii dames hier vandaag om 13.01 bevallen van een flinke gezonde zoon Botan 04.00 aangekomen in zh 8.15 3cm en vliezen gebroken en met een klein zetje infuus snel en heftig bevallen zonder knip of wat dan ook wens jullie allemaal zo snel mogelijk een voorspoedig bevalling.
Gefeliciteerd Dilara!!! Wat fijn dat alles zo vlot is gegaan. @Rums: http://www.zwangerschapspagina.nl/de-bevalling/397052-inleiden-bevalling.html Hier staan aardig wat ervaringen in.
Pppfff ik heb zo'n druk jongetje in mijn buik!! Herkend iemand de ontzettende steken in je kruis als de kleine beweegt? Echt net alsof iemand er ff een mes in zet!! Niet normaal!! En mijn buik beweegt alle kanten op! Waardoor ook mijn maag van slag raakt.
Gefeliciteerd Dilara! Ik ga ook even klagen hoor (ben ik het maar weer kwijt). Gisteravond zeer slecht geslapen en had regelmatig last van krampen (geen weeën). Duurde tot een uur of 5. Om half 4 werd zoonlief wakker en toen kon ik helemaal niet meer slapen. Ben om 6 uur naar beneden gegaan en heb uitgebreid de krant gelezen. Na 2 bakken thee toch maar weer naar bed om een uur of 7. Gelukkig was vriendlief vandaag thuis, dus die is met zoontje naar beneden gegaan, zodat ik nog wat kon slapen. De hele dag geen last meer gehad van krampen! (vond het stiekem eigenlijk wel prettig, er gebeurde tenminste wat in de buik). En sinds vandaag megaverkouden:x. Ben bang dat de kleine meid helemaal niet ga komen als ik zelf niet fit ben.... Vrijdag weer controle ben dan 39+5, hoop dat er dan wel gekeken wordt of er al wat gebeurd is. Inleiden is bij de vorige gebeurd; ik vond het geen vervelende ervaring. Al hoop ik wel dat het nu helemaal natuurlijk gaat gebeuren! Zo, weer genoeg geklaagd. Tijd voor mn bed.