Gefeliciteerd dilara1, Ben de hele dag actief geweest, me mijn moeder op pad geweest voor een nieuw bed voor haar, heel wat afgelopen, baby was super rustig, en nu net een douche genomen en hij is superdruk. Heb nu soms ook steken van ondere? Morgen by the way controle gyn.loog,,, me dochter om 11 uur naar de tandarts, s'avonds haar naar karate brengen ( en kijken) dus morgen ook weer druk,,,,,, Voel me wel beter als ik in de weer ben,,,,, minder klachten dan,,,,
Ja hier ook.. ik kan beter in beweging blijven dan zitten. Als ik even zit kom ik bijna niet omhoog, baby neemt de meest rare houdingen aan, stuitje gaat zeer doen, rugpijn.. Morgen mag ik op controle bij de vk. Ben benieuwd. Schrik wel ff van die 1 op 1000 baby's die sterven tussen de 41 en 42 weken zwangerschap! Ga ik morgen toch ff aankaarten..
Ja een hoog sterftepercentage! Terwijl 37 - 42 weken normaal is....... Succes morgen bij de vk! Ik ga zo slapen maar eerst tv kijken Welterusten iedereen! By the way zijn eden en dilara alweer thuis?
:mama13, wie weet al wat voorwerk! Wat zijn zwangeren toch rare wezens. Zo kan ik tijden amper lopen en staan en alleen maar harde buiken....en zo heb ik net even alle was weggewerkt en de badkamer schoongemaakt
Haha ja ik herken het, vorige week nog alles gepoetst plus de ramen en nu lijk ik wel weer een verzopen kat! En gisteren zei iederee. Wauw wat zie je er nog fit uit! Hahaha
Ja die complimentjes doen het dan toch goed hé? Gisteren zei een vriendin van mij ook: Wat zie je er nog goed uit, en nog zo'n mooi figuurtje! En vandaag in het ziekenhuis zeiden ze ook al dat goed te zien was dat ik geen vocht vast hield en zo lekker lenig was haha... Is maar goed dat ze niet zien hoe ik er afgelopen dagen bij liep Maar toch altijd fijn om even te horen.
Hahahahaha ja vooral als je je bedenkt hoe je er af en toe thuis bij loopt, dan schiet je bijna in de lach..
Nou ik mag me helaas bij de groep vrouwen voegen waar strippen tot niets leid. Heb alleen pijntjes gehad en werd zojuist wakker en niets meer aan de hand. Balen! En dat is nog zacht uitgedrukt.
Kon toch nog maar even schrijven Lig al even op bed maar hoe moe ik ook ben kan de slaap niet vatten.. Heb pijn van t lopen.. Viel me laatst al op toen ik nog geen 10 min in de stad had gelopen maar nu is t officieel; ik kan niet meer ver lopen, na nog geen 5 min kreeg k ontzettende pijn in m liezen en been en heb nu zoveel uur later ook af en toe pijnlijke harde buiken Ik was even met mn man en de hond van m'n zwager een rondje lopen nadat we terug kwamen VNV na t zhuis Vertrouwde t toch niet zo, dat minder leven. Na de controle van maandag zei de vlos dat k de bewegingen moest tellen maar ze kwam echt maar net aan t minimum en daarnaast voelen ze ook anders kwa intensiviteit Vlos is VNV thuis geweest, hartslag klonk goed maar toch voor de zekerheid even naar t zhuis. Beeb reageerde ineens volop op de ctg, hij heeft ook iets tegen doptones en de conclusie was dat t er goed uit zag Ook n echo gehad en al was er minder vruchtwater, t was nog wel genoeg.. Ze heeft t opgemeten ed Ze gaf aan dat k de keuze heb om me vanaf week 41 in te laten leiden. Er zitten wel wat haken en ogen aan zijn ze maar moest er maar over nadenken. Nu dacht ik later van oke maandag weer op controle bij de vlos, dan weer even laten checken of m'n baarmoedermond Miss nu wel is verstreken en afhankelijk van die uitkomst Miss voor die week dan een afspraak laten inplannen om in te leiden.. Maar dat bericht over de 1 op de 1000 tussen week 41-42 laat me niet meer los.. Zal ik maandag eerst afwachten, of morgen al overleggen? In principe wil k t liefst dat ie op n natuurlijke wijze komt.. Als ie er klaar voor is komt ie wel. Anderzijds volgens de vlos heeft elke dag extra nu geen toegevoegde waarde meer.. Hij wordt alleen maar groter en t is al eens flinkerd.. Dat maakt de bevalling Miss pijnlijker/zwaarder? Vraag me af wat een groter risico is; de bevalling op wekken vanaf 41 wk al is alles nog potdicht of doorlopen tot 42 weken?
Pfff, lig alweer een tijdje wakker. Sinds een uur of 12. Geen krampen ofzo, maar snotverkouden. Hoop zo dat ik snel in slaap val, morgen weer samen thuis met zoon lief. Welterusten.