week 38+: Wat voelen we allemaal?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Tetje0885, 11 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. All Mine

All Mine Bekend lid

22 feb 2009
    913
    0
    0
    NOP
    Wij hebben met 36 weken de knoop doorgehakt met de naamkeus. Soms denk ik nog wel eens aan die andere naam. Maar denk dat we toch de juiste keus hebben gemaakt!

2. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    Nou ik ga er niet moeilijk over doen hoor. Voor mij blijft het de 1e naam, maar deze is ook leuk. Hij zoekt het maar uit.....hoezo mannen hebben geen last van hormonen????:D

3. Mamma van Maryam

Mamma van Maryam Actief lid

28 dec 2010
    109
    0
    16
    Wat goed dat jullie al een naam hebben. Ik ga pas beslissen als ik de baby zie. Hebben we ook zo bij mijn dochter gedaan. :D

En voelen jullie het al rommelen? Ik verlies dikke gelige afscheiding... Slijmprop? Ik hoop dat de bevalling zich gaat aandienen!!!

4. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    Oh mama maryam,wat spannend! Ja wel gerommel steeds,maar er gebeurd verder niets helaas.Mag ik vragen hoe je dat dan doet qua naam?Heb je er meer,en dan kijk je als de baby er is?Hoe lang wacht je dan?

5. Ellen1989

Ellen1989 Bekend lid

21 dec 2009
    636
    265
    63
    Vrouw
    Militair
    Tilburg
    Wel speciaal als je de naam pas beslist bij de geboorte. Wij hebben nu sinds 2 weken de naam, vonden het wel lastig.
    Hier nog geen gerommel. Ook wel veel slijmerige afscheiding maar dat is hier al een paar weken zo. Dus nog steeds rustig afwachten.

6. All Mine

All Mine Bekend lid

22 feb 2009
    913
    0
    0
    NOP
    Hier wel wat gerommel, maar denk niet dat het iets betekend. sinds vanmorgen een zwaar gevoel in mn onderbuik, menstruatie gevoel.
    En af en toe harde buiken die iets pijnlijk zijn.

Manlief roept al 6 maanden dat ik op 14 feb ga bevallen, haha. Hij heeft net zelfs een cake gebakken voor de visite morgen... de schat.

Ik zelf denk dat het nog wel 1,5 week zeker duurt!

7. Mamma van Maryam

28 dec 2010
    109
    0
    16
    Sommige mensen vinden het een beetje gek, maar ik heb gewoon het gevoel dat ik mijn kindje moet zien om te beslissen welke naam echt past. We hebben wel een aantal namen die we mooi vinden, maar pas bij geboorte kiezen we. Bij mijn dochtertje hebben we de naam pas de volgende ochtend definitief uitgekozen, haha. :D

8. Mamma van Maryam

28 dec 2010
    109
    0
    16
    Haha, wat lief van hem zeg. En misschien krijgt hij wel gelijk. 14 februari is een leuke datum. ;)

9. Englishwoman90

Englishwoman90 Niet meer actief

Wij zijn op dezelfde dag uitgerekend :)

Ik lees ook even mee hier, ik ben vandaag 38+6. Spannende weken zijn dit he?! Ben zo benieuwd wanneer hij/zij komt en hoe de bevalling zich zal gaan aankondigen. Vanaf ongeveer week 36 dagelijks (flinke) voorweeen. Bij de gyneacoloog (sta onder controle vanwege nauwelijks vruchtwater) bleek ik met 37 weken 2 cm. te hebben en was de bmm half week. Nu 2 weken verder dus, en de voortekenen zijn er nog steeds. Wel wordt het gerommel steeds pijnlijker. Gisteren zei de HA (die doet mijn bevalling) dat hij verwachte dat gister de laatste controle zou zijn. Ik help mee hopen!

10. Englishwoman90

Englishwoman90 Niet meer actief

Ik ben zwanger van mijn tweede kindje trouwens en heb een dochter van 1

11. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    M'n lichaam lijkt zich te "ontgiftigen" maar gebeurd verder nog Niks
    Eerst had ik dagen van 5 x poepen, toen van vrijdag tot dinsdag hoofdpijnen (was maaaanden van de migraine af) en nu al paar dg steeds diarree als k moet.. Dus niet continue maar als ik ga..
    Verder gebeurd er vrij weinig.. En dat terwijl ook mijn man had voorspeld dat ik 14 feb ga bevallen..
    Wordt dan miss wel een snelle bevalling hihi

Lief dat de cake al gebakken is :)
    Zou er al lekker van snoepen haha
    M'n moeder had toevallig vandaag ook cake gebakken nou heb al wat
    Plakjes op hoor :p

Eetlust is nooit geweest in al deze maanden...

12. femkes

femkes VIP lid

24 jul 2007
    9.088
    10.382
    113
    Ik had dus gisteravond buikpijn, maar geen weeen, maar gewoon zeurend gevoel. Vandaag de hele dag wat onrustig gevoel. Tegelijkertijd is de tas nog niet ingepakt omdat ik er eigenlijk van overtuigd ben dat ook deze pas met 40 weken komt. Toch blijf ik me wat onrustig voelen. Morgen maar even navragen bij de VK.

13. Vvlinder

Vvlinder Fanatiek lid

24 jun 2012
    3.050
    38
    48
    VZ-IG
    limburg
    Ik heb al tijdje last van menstruatiekrampjes maar zet niet door.
    Gisteravond had ik het ff gehad, pijn aan mn bekken van onder, krampjes en wat rugpijn pff gelukkig gaat het slapen wel weer goed.
    Kleine was ook actief gister avond, en vanmorgen was ook al wakker nu slaapt ze weer volgens mij hihi

14. All Mine

All Mine Bekend lid

22 feb 2009
    913
    0
    0
    NOP
    Yes! 39 weken vandaag!!!

15. Mamma van Maryam

28 dec 2010
    109
    0
    16
    Pffff, vandaag 40.3 dagen en ik word straks gestript. Ben er niet echt bang voor, maar heb begrepen dat het niet bepaald prettig aanvoelt. Ik hoop dat het wat uithaalt.

Als de baby morgen komt, zal hij jarig zijn op de verjaardag van zijn zus. Speciaal toch? :D

16. Tetje0885

Tetje0885 Actief lid

17 apr 2009
    490
    0
    16
    Zo zou mijn man het dus ook het liefste doen: eerst het kindje zien, en dan beslissen over de naam. Ik voel het kindje natuurlijk al een hele poos bewegen in mijn buik en heb daarom al wel een grote voorkeur voor bepaalde naam, die vind ik nu al bij hem passen. Nou goed... we zien wel.

Verder gaat het gerommel hier ook gewoon door. Maar ik weet dat dit nog wel 3 weken zo door kan gaan dus ik zoek er niet teveel achter. Vandaag maar een taart gemaakt voor mijn zoontje, die is morgen jarig. Zo blijven we lekker bezig. :)

Heb nu al 3 nachten achter elkaar gedroomd dat ik aan het bevallen was..... zou dat wat te betekenen hebben??? :p Iemand anders die ook al over de bevalling droomt 's nachts?

Als hij maar niet op mijn zoontjes verjaardag komt, want dat zou ik jammer vinden. Ik vind het leuker als ze allebei hun eigen speciale dag hebben.

17. Tetje0885

Tetje0885 Actief lid

17 apr 2009
    490
    0
    16
    haha, grappig!
    jouw dochter ook jarig morgen en jij zou het dus juist wel leuk vinden op dezelfde dag. :D Lol. Zo is iedereen weer anders ;)
    Fijne dag vast morgen!

18. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    Tetje en mama Maryam, gefeliciteerd met jullie kindjes, nu de baby's nog hè.

Ik ben gisteravond tapas wezen eten, en ben sinds half 5 vannacht wakker. Veel krampen, misselijk, en de smaak van knoflook vind ik eht verschrikkelijk nu.;)
    Ben maar naar beneden gegaan. Ik heb nu koffie en thee gepakt.... Heb niet echt zin in koffie,maar ik denk dat dit "gewone" krampen " zijn, en dan zet koffie Misschien mijn darmen aan het werk. (Dat is het idee erachter). Mijn vriend moet om half 7 weg, wilde toch graag even kijken wat dit is. Maarrrrr weet het ergens wel....ik hoop natuurlijk op weeën,:Dmaar ja....dat za wel niet. Zal wel weer strippen worden bij 41 weken en flink overtijd lopen:(
    Zijn er al baby's onderweg?:)

19. Tetje0885

Tetje0885 Actief lid

17 apr 2009
    490
    0
    16
    Wel spannend dat gerommel he? Ik ben dan ook altijd gelijk klaarwakker....zou het, zou het? En dan zakt het toch weer af...... brrrr.
    Ik ben eerder al 3 keer dik overtijd gegaan, dus zal deze keer wel weer gebeuren. Dus moet nog even dan....

Hou je ons op de hoogte van je grommel? ;)

20. Miran1983

Miran1983 Lid

27 jan 2013
    9
    0
    0
    werk in de zorg en mijn thuis
    Veenendaal
    Hoi, hier 38 w+ 2 dgn zwanger van onze 2e kleine meid. En ik heb naast regelmatig harde buiken nu sinds een week ook wat menstruatie achtige pijn en af en toe steken in mijn rug. Helaas was er 3 dgn geleden gezegd dat ze nog niet is ingedaald.
    Ik hoop maar dat ze gauw komt, na bijna 9 mnd kwakkelen ben ik het zwanger zijn nu wel echt beu! Ik wil mijn kleine meisje erbij .....

Deel Deze Pagina