Spannend voor de meiden die zijn gestript... Sterkte en suc6 Ik moet nog even geduld hebben voor ik zover ben.. Liever gisteren dan vandaag,maar ach de laatste loodjes wegen het zwaarst tsja het is echt waar dus pffffffffffffffffffffffffffff Voel me sinds gisteren niet helemaal mezelf heb zin om het hele huis te poetsen en te boenen ben alleen maar bezig dit moet nog dat moet nog net nog buiten de tuinset staan schrobben..hoezo nesteldrang! Zou het dan toch bijna zover zijn... ben benieuwd.
Oh word hier nu echt spannend voor vele dames! Succes straks met de bevallingen! Ik wens jullie allemaal een mooie gezonde baby toe!
Ben even kwijt wie er nu echt bezig is... D83 nog meer? Ik heb het idee dat ik iemand vergeet namelijk. Heb vanmiddag poosje op de bank gelegen en geslapen, zo moe! Maar helaas sinds het strippen geen lichamelijke ongemakken en vrees dan ook dat het niet door gaat zetten.
Nou, een hoop nieuws,,,,, Ik alleen voorweeen, succes dames ik denk dat er vannacht of morgen veel baby's komen. Of op zondag dan heb je een mooie geboortedatum. 03-03 Houd ons op de hoogte aub.
Ohhh spannend hier! Hier dus een ctg en echo gehad, alles was perfect. Moet zondagochtend weer terug voor een ctg en echo en dan word ik gestript als ik dat wil.. dan kan ik meteen aangeven of ik me maandag om 07.30 uur wil melden voor het inleiden.. Hier verder niks bijzonders.. geen enkel teken v/e naderende bevalling.
Hee Akoya, wat fijn dat ze er enigszins over spreken hier doen ze erg moeilijk over strippen en inleiden.. Vriendin maandag al 42 weken en nu huilend hier omdat ze weer naar huis is gestuurd zou vandaag ingeleid worden maar door een spoedbevalling moet ze morgenvroeg weer melden... Hoop dat het hier niet cover komt.., alle meiden die aan het bevallen zijn succes!
Succes allemaal! Vooral voor diegenen bij wie het lekker rommelt. Wij hebben vanmiddag weer controle gehad, extra lang hartje geluisterd. Er is ook inwendig gevoeld; er werd gesproken over 1à2 cm en dat het al redelijk verweekt was. Wel stond de baarmoedermond nog naar achteren (zoiets). Verder alles prima. Alleen ben ik het zelf zo zat, zeker nu met een flinke verkoudheid erbij en zeer slecht slapen. Ivm met de slechte placenta bij ons zoontje (geboren met 37,6, placenta zag eruit als 41 weken) is er toch gebeld met de gyn in het ziekenhuis. We moeten maandag komen voor een CTG en ws hebben we daarna ook een gesprek met de gyn. Er werd gezegd dat ik me dan niet sterk hoef te houden (lukt toch niet met al die hormonen). Dinsdagochtend dan weer gewone afspraak. En eigenlijk hopen we natuurlijk dat het dit weekend gaat gebeuren! Ik ben nu wel een soort van beurs van onderen! Ach, ben ik daar alvast aan gewend......Eerst maar weer eens proberen te slapen! Nogmaals succes allemaal!
Hier zijnde weeën toch uit zichzelf gekomen geloof ik Om 23.00 naar bed gegaan met wat menstruatiekramp. Viel me op dat ze best gelijkmatig in golven kwamen. Elke 10min. Rond half 5 elke 7 min. Gaan douchen en wat roze slijm verloren. Ze komen nu tussen de 4-6 min en beginnen nu best erg pijnlijk te worden!
Hallo meiden, Morgen ben ik 38wk. Gister wat misselijk en veel poepen. Ook wat harde buiken. Nog niet erg pijnlijk ofzo. Dacht ik ga slapen en dan als ik wakker wordt is het vast over (vaak zo, zoooo frustrerend) maar eogenlijk nog t zelfde. Niet erger niet minder. Nog steeds misselijk. Ook hpud ik sinds deze week vocht vast. Echt olifantenvoeten. Ik ben dan wel38wk maar kind ligt ong 1,5 wkvoor op schema... Dus die isal aardig flink zeg maar. Ow tis zo spannend enwanneer zet t door. Zoooo irritant! Zo genoeg geklaagd. Ga zo maar s wat doen. Wie weet worden de harde buiken erger... Duim duim
Weeën blijven hier nu al een hele tijd elke 4minuten. Net even gebeld naar de verloskamers. Ik trek het zelf nog heel goed dus blijf nog even lekker thuis. Heb hele nacht niet geslapen dus ben best wel moe. Alles ligt nu klaar in de auto voor vertrek.
@Blossom, spannend! Hier heeft het strippen weer niets gedaan. We worden vanochtend verwacht in het ziekenhuis. Ik heb al wel 1 a 2 cm ontsluiting maar de baarmoedermond is nog niet verstreken dus waarschijnlijk gaan ze dit met pillen eerst op gang helpen. Waarschijnlijk daarna na huis en morgen hopelijk inleiden. Dus ook vandaag nog geen kindje in onze armen. Heb gelukkig wel goed geslapen.
Jammer dat je baarmoedermond nog niet is verstreken. Maar voor jou duurt het vast niet lang meer. Hopelijk helpen de tabletten in 1x. Hier wordt de pijn met beetjes erger. Jammer dat ik geen idee heb of het wel wat doet. Maar zolang ik het trek blijf ik liever nog even in mijn vertrouwde omgeving.
moet je voor de zekerheid je bloeddruk niet laten meten? klinken als symptomen van een hoge bloeddruk. (misselijk, vocht vasthouden)
Vandaag 39 weken en al twee dagen weer gerommel veel buikpijn (menstruatie achtige krampen) en harde buiken.. Nu ben ik die harde buiken wel gewend, want mijn buik is super gevoelig.. Ben benieuwd hoe lang de kleine nog op zich laat wachten.. 1 troost hoef in ieder geval niet nog eens 39 wk! Blossom suc6 spannend hoor en natuurlijk voor alle andere meiden die al zover zijn..
Hier nog steeds harde buiken, vanacht een keer gedicht daarna weer kunnen slapen.. Word niet meer maar ook niet minder hopelijk zet het een x door vanacht
Ja dat niet doorzetten is echt irritant he. Op de een of andere manier had ik deze keer meteen door dat het anders was. Het klopte teveel met het boekje en de precieze regelmaat...kon geen oog meer dichtdoen haha