week 38+: Wat voelen we allemaal?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Tetje0885, 11 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Tetje0885

Tetje0885 Actief lid

17 apr 2009
    490
    0
    16
    Marieken: Gefeliciteerd!

Vandaag ben ik 11 dagen over tijd. Vanmorgen CTG gehad in het ziekenhuis. De baby maakt het gelukkig goed. Wel ben ik het zelf zat. 3 nachten slecht geslapen. Ik heb van de gyn een slaappilletje voor vannacht. :) Yes.... lekker slapen! Ik heb nu al zin in vannacht.
    Hopelijk komt de baby snel. Ik mag zelf aangeven wanneer ik me wil laten inleiden, dat geeft wel een soort gevoel van controle. Misschien houd ik het nog 2 dagen vol, anders wordt ik woensdag alsnog ingeleid.
    Dames die ook wachten of intussen al bezig zijn: SUCCES!

2. mami196

mami196 Actief lid

1 sep 2012
    205
    1
    0
    Marieken gefeliciteerd.

Tetje,,,,, lekker slapen vannacht, en morgen keuze maken over inleiden,,,,,,,,,,, spannend,,,,, misschien komt het wel spontaan,,,,,,vannacht ofzo

3. Tetje0885

Tetje0885 Actief lid

17 apr 2009
    490
    0
    16
    Het is nu bijna 4 uur 's nachts en hier zit ik dan met mijn beker warme melk. Slaappilletje was denk ik een uur geleden uitgewerkt en voel me belabberd. Ben erg moe en heb hoofdpijn en nog steeds geen wee te bekennen.
    Ik wil zo graag spontaan bevallen, gewoon thuis, maar ben bang dat het er niet in zit voor mij. Ik ben bang om ingeleid te worden, vind dat echt niet leuk.... maar als er niets anders op zit.... tja.... hij moet er toch een keer uit.
    :(
    Ik voel me zo hopeloos..........

4. mami196

mami196 Actief lid

1 sep 2012
    205
    1
    0
    Ahhhhwww tetje,

De kans op een zhuis bevalling
    Wordt wel steeds groter. Misschien er aan toegeven,,,,,, ik zelf ben dan weer pro zhuis bevalling ivm pijnbestrijding enzo. Maar jou keuze is meer thuis bevallen, ik hoop dat het daarom maar snel begint,,,,,

5. Tetje0885

Tetje0885 Actief lid

17 apr 2009
    490
    0
    16
    mami196,
    Bedankt.
    Ik ga straks de vk bellen. Even vragen of ik nog een keer gestript kan worden en of ik de inleiding in kan gaan plannen....
    Ik heb de hele ochtend weer krampen en harde buiken... maar durf bijna niet te hopen dat het door gaat zetten. Overdag zit ik hier toch met 3 kleintjes, dus dan zal het wel niet. :(
    Gelukkig komt manlief eerder thuis vandaag, kan ik dan nog wat extra rust nemen. Ben zoooo uitgeput

6. mami196

mami196 Actief lid

1 sep 2012
    205
    1
    0
    Ja, als er kleintjes om je heen lopen is dat megazwaar. Mijn dochter is al 8 en loopt zelf naar school enzo. Ik heb haar net de deur uitgeholpen en lig nu weer in relaxstand. Ik heb alleen voor vandaag een wasmand klaar staan,,, maar begin ik later mee,,,

Ik heb nu wel steeds als ik opsta na lang zitten / staan dat ik dan steken in mijn kruis voel net of er iets dicht bij de uitgang komt....

Tetje, zijn alle drie de kleintjes die je thuis heb lopenvan jou, of ook nog een oppaskindje ofzo.

7. simba32

simba32 Bekend lid

22 apr 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Marieken gefeliciteerd..

Hier heeft het niet doorgezet en ben inmiddels 2 dagen overtijd wie had dat gedacht gezien mijn voorgeschiedenis met de GBS bacterie..
    Word er moedeloos van elke ochtend wakker zonder baby,maar er zijn zoveel meiden hier die al veel langer over tijd zijn dus ik mag niet klagen..
    Ik denk dat de baby er gewoon nog niet klaar voor is en met dit weer ( sneeuw in frl) geef ik de baby geen ongelijk!

8. Tetje0885

Tetje0885 Actief lid

17 apr 2009
    490
    0
    16
    Die zijn van mij! :)

9. mami196

mami196 Actief lid

1 sep 2012
    205
    1
    0
    Tetje:

Dan heb je ze snel na elkaar gekregen.
    Dan kunnen ze wel leuk spelen enzo.

Mijn dochter is nu al 8 en dat is een groot verschil,,,,, soms loopt het in het leven zo.

Had je de vk al gebelt?

Simba:
    Weet je al meer over inleiden etc. 14 dagen overtijd is best lang

10. simba32

simba32 Bekend lid

22 apr 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    mami196 ik ben twee dagen over tijd dus valt mee!

11. Tetje0885

Tetje0885 Actief lid

17 apr 2009
    490
    0
    16
    Morgen wordt ik ingeleid. :(

12. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Succes morgen tetj.. Ik lees af en toe even mee hoe t jullie wachtende vergaat.. Hoop echt dat jullie heel gauw jullie kleintjes bij jullie mogen hebben n dit nare lange slopende wachten gauw mogen vergeten omdat de liefde voor jullie kleintjes t allesoverheersende gevoel zal zijn :)
    Zet m op dames!

13. Tetje0885

Tetje0885 Actief lid

17 apr 2009
    490
    0
    16
    bedankt D83, kben ook blij als het voorbij is

14. mami196

mami196 Actief lid

1 sep 2012
    205
    1
    0
    Ohhh sorry simba nu dus 3 dagen overtijd,,,,

Nou tetje spannend, dus toch naar het ziekenhuis. En nog een beetje geslapen vannacht?

15. simba32

simba32 Bekend lid

22 apr 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Tetje zet m op.. Sterkte..

Vandaag 3 dagen over tijd hopen dat het nu niet lang meer duurt anders donderdag weer naar de vk om te kijken of ze dan wel kan strippen..

16. mami196

mami196 Actief lid

1 sep 2012
    205
    1
    0
    Simba ik ook donderdag naar de verloskundige van het ziekenhuis:)

Afspraak pas om 16:15 uur,,,,,, ze had het niet over strippen gehad vorige week,,,,

17. Wub309

Wub309 Actief lid

28 mrt 2011
    452
    0
    0
    Gelderland
    Jeetje Tetje, das minder, ik duim heel hard dat het vandaag alsnog spontaan op gang komt. In ieder geval heb je nu wel heel snel jullie kindje in handen!

Marieken: gefeliciteerd!

Mami en Simba: succes met afwachten, het kan zomaar gebeuren nu (maar helaas ook nog niet..)

Hier nu 39+5, nog steeds geen tekenen dat er een bevalling aan gaat komen, geen krampjes, af en toe wel een harde buik, geen slijmprop of iets dergelijks... donderdag weer controle.
    Ik ben het nog niet zat (tenminste, dat zeg ik mezelf steeds weer, straks moet ik ook nog 2 weken, dan kan ik nog lang genoeg roepen dat ik het zat ben!) Slapen gaat weer wat beter, dus ach, we zien het wel.

18. simba32

simba32 Bekend lid

22 apr 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Mami ik ga naar mijn eigen vk.. Vorige week ook al gekeken of er iets gebeurde daar onder,maar helaas alles zat potdicht.. Ik hoop dat het deze week wel lukt.. Lichamelijk word het zwaar ,maar het is vrnl geestelijk elke keer de teleurstelling weer geen baby terwijl ze zie andere post meerdere keren hebben gezegd dat de baby veeeeeeeeeeeeeeeeeeeel eerder ging komen ivm GBS bacterie .

19. jojogirl88

jojogirl88 Fanatiek lid

6 sep 2009
    2.001
    0
    0
    begeleidster
    België)
    @Tetje: Wow 14 dagen overtijd is echt lang! Hier in België laten ze je maar max. 10 dagen overtijd gaan. Meestal met 41 weken word je dan ingeleid.
    Succes! En laat het gewoon op je afkomen het komt vast goed!

@Overtijd: Ben nu ook een dag overtijd... Wat vervelend zeg... Had zo gehoopt dat de baby haar deze nacht ging aankondigen.
    Gisteren nog eens bij de gynaecoloog geweest, half uurtje aan de CTG, hartslag van de baby was prima, nog geen weeën te bespeuren.
    Daarna nog een inwendig onderzoek, 1cm ontsluiting en verweekte bmm ze heeft me proberen strippen maar kon er niet zo goed bij. Daarna wel wat bloedverlies gehad en nu nog steeds wat bruinige afscheiding.
    Verder heeft het dus niet veel losgemaakt..
    Hoop echt zo dat ze nu snel gaat komen!

Ben de telefoontjes (vooral van de schoonouders!) echt zat! Ze zullen het heus wel horen als de baby er is hoor... Val me dan toch niet de hele tijd lastig met de vraag of de baby er al is;)
    *humeurig...* :p

20. Bloempje2013

Bloempje2013 Nieuw lid

12 mrt 2013
    1
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hoi dames
    Hier ook een overtijd loper. Vandaag tien dagen overtijd van de tweede. En baal als een stekker. Zondag strippoging gedaan maar baarmoeder zat nog dicht. Dat viel zo tegen!
    @tetje balen joh, is het de vierde en dan nog zover over tijd. Hoop dat j toch nog spontaan bevalt!

Deel Deze Pagina