Het afgelopen half uur komen ze gemiddeld om de 5 minuten, dus ik ga zo de verloskundige maar even bellen. Zal jullie proberen op de hoogte te houden!
Oh wat spannend Ellen! Hopelijk zet het door!! Hier een heerlijke nacht gehad, aardig goed geslapen. Verder voel ik helemaal niets! Dus denk niet dat er vandaag wat gaat gebeuren. Mn banner gaat nu wel hard hoor, nog maar 2 dagen tot mn datum!
Spannend ellen! Succes! Hier niet meer zn krampjes en menstruatie gevoel als gister dus zal wel gwn voorwerk geweest zijn....
Ben nu net in het ziekenhuis. De verloskundige is niet thuis geweest, ze heeft me maar gelijk naar het ziekenhuis gestuurd daar was ze al. Ze komt zo denk ik om te kijken of en hoeveel ontsluiting ik heb.
Hallo dames! Vrijdag ben ik uitgerekend...nu al een week om de dag flinke voorweeen gehad. Waar ook soms een paar uur lang regelmaat in zat....om de 6 min...daarbij de bekende diaree en overgeven..maar omdat het toch weer stopte..het verder gelaten. Lijkt op de dagen dat ik die weeen had dat de kleine erggg druk was en dag erna dan moest bijkomen...aangezien hij dan opvallend rustiger waw dan normaal. Gister verhaal gedaan bij de vk, die vroeg of ze even moest kijken of het iets had gedaan..al het voorwerk..omdat het meestal niet in regelmaat komt. Dus toucheren...wat trouwens totaal geen pijn deed (had hele andere verhalen gelezen op dit forum) nou en het voorwerk heeft toch al voor 2 cm ontsluiting gezorgd!! Dus nog 8 te gaan zeg maar!! Haha. Erna wat donker bruin bloedverlies...nu nog een klein beetje met afvegen maa daar had ze me al over ingelicht. Met de kleine gaat het uitstekend en mijn bloeddruk is om van te dromen! Ik w8 dus rustig af! Inleiden zo lang mogelijk niet, omdat ik graag in bad wil bevallen in het geboortekliniek. Maar goed..we zulen zien hoe mijn kleine man daarover denkt!! Haha. Meiden die bevallen zijn..gefeliciteerd en de meiden die bezig zijn en w88 suc6!!!
@Ellen1989 Spannend zeg. Hopelijk houd je vandaag je kleintje al in je armen! @Jillz, welkom. Ook voor jouw erg spannend dus. Al dat gerommel toch niet voor niets. Hopen dat het snel doorzet. Heeft de vk je gelijk ook gestript, toen ze toch aan het voelen was?
Nee dat wil ik pas als de 40 weken echt voorbij zijn. Denk dat die kleine nu graag nog ff lekker warm in mijn buik zit...dus deze week mag hij nog even hihi
Bedankt allemaal! Dat genieten komt zeker goed. We zijn al weer lekker thuis. Succes nog iedereen die nog aan het wachten is!
Gefeliciteerd Ellen! Ik kan ook niet wachten tot de onze zich aankondigt! Het wordt nu toch wel spannend...
Wat een heerlijk zonnetje. Hier niet veel tekenen voor een naderende bevalling. S'nachts wel last van harde buiken, maar dat schijnt normaal te zijn bij een derde kindje. Heb ook hele waterig/slijmerige afscheiding, best vervelend... weet niet of het iets betekend?