Gefeliciteerd Corina. Ik mag hier nu ook officieel meelezen Al denk ik dat de bevalling nog wel op zich laat wachten tot week 41.
Bij mij ook, maar vind april stiekem toch een leukere maand, haha. Ben wel erg ongeduldig en denk nu ook: ze gaat gewoon helemaal niet meer komen! Maar dat het april wordt is wel zeker, of het moet een flitsbevalling van 2 uur zijn Dames: een rustige nacht (of juist niet natuurlijk!)!
Oow jullie al 4 dagen overtijd! Hihi hoop vannacht nog even op een rustige nacht anders gelooft niemand me morgen
Spannend! Ik mag per vandaag ook de 38 weken mijlpaal vieren! Hier nog alles rustig... Succes allemaal met de laatste loodjes! Nog maximaal een maandje!
Pfff wat een nacht... Maagzuur, blegh en bij omdraaien meteen pijnlijke harde buiken, irritant! @Ilovemybaby: spannend, kan best dat het begonnen is, of misschien deel slijmprop? Gaat ook met bloedverlies samen toch? Iig lijkt het me een goed teken. Misschien wel een paaskindje Wij gaan een rustige 2de paasdag hebben om morgen dan te bevallen! (zei ze hoopvol )
Vanaf vandaag ben ik ook 38 weken. Het rommelt hier al behoorlijk, maar ja dat kan gerust nog even duren. Ik heb al 2 zwangerschappen overtijd gelopen, dus moet er nu maar vanuit gaan.. @corina, nog gefeliciteerd! @I love my baby, spannend hoor. Wie weet gaat het beginnen! Volgens mijn vk aas bloedverlies een teken dat de baarmoedermond open gaat staan...
Vanochtend weer op controle geweest en ben gestript... Auwauwauw... Ben blij dat m'n man mee was om m'n hand vast te houden Vrijdag was ik ook al gecontroleerd, maar kon het nog niet. Nu gaf de verlos het een goede kans, duimen maar! @kaala: ik las in een ander topic dat jij ook gestript wil worden, gewoon vragen! Hier heb ik niet eens hoeven vragen, maar gewoon verteld van alle voorweeen en harde buiken en dat ik me wel afvroeg of het wat deed daar beneden (hint hint ). Toen zei ze zelf: ik kan het wel even controleren. En toen ze daar toch was begon ze zelf over strippen Dus misschien hints neerleggen en als ze het niet zelf aanbiedt, toch maar vragen. Hier zei ze nog: als het vandaag of morgen begint komt, heeft dat strippen echt zin gehad, op donderdag zou het al niet meer iets met t strippen te maken hebben, afwachten dus!
Heb er voor gevraagd (gesmeekt?!) maar ze wou het niet eerder dan 41+5 weken doen (maandag dus) heb nu een afspraak en als strippen niet aanslaat wordt ik volgende week woensdag ingeleid en anders een keizersnee..
Hmm jammer Kaala! Heeft ze wel even gevoeld hoe het ervoor staat? Hier heeft het helaas niets uitgehaald... Was m'n slijmprop 's ochtends voor de afspraak al deels verloren, de rest komt er nu versneld uit, maar weeën ho maar. Heb juist heerlijk geslapen. Ook wel eens fijn, maar de teleurstelling was groot vanmorgen Nu vrijdag afspraak met gyn, als dat goed is mag ik tot 42 wkn doorlopen. Hopen dat het spontaan gebeurt! We lopen echt gelijk op zeg, jij ook een meisje? Ze zijn wel eigenwijs hè
Nee, ook nog niet eens gevoeld. Ik huppel nog vrolijk rond dus miss dacht ze dat het niet nodig was Hoop ook echt dat het spontaan gebeurt bij mij (vandaag?! In 5 minuten?!) ik weet niet of het een meisje of een jongen wordt, maar eigenwijs zijn ze zeker