week 38+: Wat voelen we allemaal?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Tetje0885, 11 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Haazz

Haazz Actief lid

26 mrt 2013
    184
    0
    0
    Sterkte, wachtende dames! Ik hoop dat er vannacht allemaal vliezen breken en weeen voor jullie komen.

En nog gefeliciteerd, I Love My Baby!

Bij mij is de nesteldrang in volle hevigheid losgebarsten. Vandaag elke millimeter van mijn woonkamer en keuken gesopt. Gordijnen gewassen, ramen gelapt, lades uitgezocht, kastjes opgeruimd. Pffffieuw en nu op de blaren zitten, want mijn lijf vindt het niet zo grappig.

Hebben jullie daar ook last van? Dat je meer wilt doendan je eigenlijk kunt? Ik hoop eerlijk gezegd dat de baby nog even blijft zitten, want ik wil nog heel veel doen... Maar dat is vast vloeken in de kerk :)

Slaap lekker!

2. simba32

simba32 Bekend lid

22 apr 2012
    571
    0
    0
    NULL
    Friesland
    Gefeliciteerd voor de meiden die zijn bevallen en voor de wachtenden geduld word beloond!

3. asje79

asje79 Actief lid

20 mei 2009
    203
    1
    18
    Jaaaaaaa, vanochtend bevallen van een prachtige dochter Nova!! Ineens begon het vannacht om 4.45u en 9.56u is ze geboren. Echt zo'n verschil met de 50 uur durende bevalling van mijn zoon! Met de lunch waren we weer thuis en nu ligt ze heerlijk naast me in bed :D Ik zweef!

Meiden: succes!!!

4. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    Gefeliciteerd asje. En wat fijn datde bevalling zo vlot is gegaan en jullie zo snel weer naar huis konden.

5. Haazz

Haazz Actief lid

26 mrt 2013
    184
    0
    0
    Gefeliciteerd! En wat heerlijk vlot!
    Geniet er van!

6. rara

rara Actief lid

26 jul 2012
    297
    0
    0
    werk, account manager
    Noord nederland
    Andere bevallen dames gefeliciteerd !

Ik ben ook bevallen !

Hier mijn bevallingsverhaal:
    Bloedverlies had ik al langer en voorweeen ook.
    Dinsdag avond rugpijn (had net bed opgemaakt) mijn man was al boos dat ik alleen had lopen klooien en niet op hem had gewacht.
    Half 12 op bed en beetje onrustige buik. 2 uur eraf gegaan en beneden alleen de weeen opgevangen door te wandelen en van die dingen. 4 uur man gebeld dat het niet meer leuk was en ik het fijn zou vinden dat ie beneden bij mij kwam. (Hij wist nog van niks ha ha ) 4:40 weeen erg kort op elkaar om de 2 a 3 minuten dus toch maar vk gebeld. Die vond het erg snel gaan en heeft mij eerst onder de douche gepraat. Het knapte niet op en de weeen bleven komen dus vk weer gebeld dat ze toch maar moest komen. Ze was er rond 5 uur. Toen had ik 6-7 cm ontsluiting maar vliezen niet gebroken, dit heeft ze boven gedaan. Toen naar beneden en op het kraambed (heerlijk, elektrisch naar benden ik erop en bed weer omhoog voor de vk) Kraamhulp gebeld en weeen opgevangen tot in 'poepdrang' kreeg. Rond 7 uur volledige ontsluiting en begonnen met persen. Helaas had Nynke haar handje naast haar hoofdje en kon ze er moeilijk door, ik kreeg het op het bed niet voorelkaar. Toen geprobeert op de baarkruk, wat een verademing ! Ik kon gelijk ontspannen en beter persen. Toen het hoofdje stond weer op bed en met behulp van de vk na drie persweeen onze dochter op de buik. Mijn man heeft haar 'eruit' gehaald en op de borst gelegd, dit vond ik zo bijzonder ! Ik heb al met al bijna een uur geperst. Resultaat ivm handje 4 hechtingen anders geen. Goed luisteren naar de vk en laatste stukje erg veel wegpuffen zodat de huid tijd heeft om mee te rekken. Ik ben erg blij met de gang van zaken en mijn vk is een top wijf ! Om 9 uur half 10 zaten wij vk, kraamhulp, mijn man en ik aan de vers afgebakken broodjes heerlijk !

Bijgevoegde bestanden:

7. missmar20

missmar20 Actief lid

22 apr 2006
    115
    0
    0
    Gefeliciteerd dames!

Rara, wat een plaatje.

Haazz, heel herkenbaar dat te veel willen doen. Nu moet opeens alles nog gebeuren haha..

8. pookie66

pookie66 Fanatiek lid

9 mrt 2008
    4.888
    1
    38
    Zaanstreek
    @rara; gefeliciteerd, wat een mooie foto van jullie wondertje.

9. Yan

Yan Bekend lid

10 dec 2012
    886
    0
    16
    Allemaal gefeliciteerd!! Ik ben jaloers op jullie, haha! ;)
    Hier inmiddels 4 dagen over tijd vandaag... En er zit echt nog geen schot in de zaak. Geen gerommel of harde buiken ofzo. Maandag staat een afspraak om mij te strippen, dat ga ik wel halen denk ik. Hopelijk zet dat zoden aan de dijk, anders wederom een inleiding volgende week.

10. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.032
    6.135
    113
    Happyland
    Rara, wat een mooi kindje!!

Deel Deze Pagina