week 38+: Wat voelen we allemaal?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Tetje0885, 11 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Oww Rums, wat een bittere tegenvaller! En zo hobelen we maar weer door.. zucht!

2. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    @rums wat een tegenvallen vooral nu je 41 weken bent heb je niet over gehad waneer ze willen inleiden word al naar bij het idee dat het hier ook nog 2 weken kan duren. Bij de andere kids allebei voor 38+2 dus dit is al lang voor mij

3. rums

rums Niet meer actief

Inderdaad :( Probeer in alle macht ook de gedachte van me af te zetten dat mensen het maar raar vinden dat ik nog niet ben bevallen. Ach mijn vriendin zei al zie het van de zonnige kant je hebt nu langer verlof ;)

4. rums

rums Niet meer actief

Heb woensdag nog weer een afspraak bij de verloskundige en dan gaan ze weer proberen te strippen. En mocht dit niet lukken dan gaan we het over het vervolg traject hebben. Ik heb namelijk aangegeven dat ik niet tot volgende week maandag wil wachten met inleiden. Maar ze gaf aan dat er ook best wel wat haken en ogen aan inleiden zitten en dat zijn nou ook niet bepaald dingen die je wegwuift. Zo kan inleiden zo een aantal dagen in beslag nemen.

5. Jillz

Jillz Actief lid

18 feb 2012
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar rums..trek je het lichamelijk niet meer? Of meer in de zin van ik wil mijn kindje graag bij me hebben..
    Mijn vk vroeg hoe ik me lichamelijk voelde..wanneer dst achteruit gaat..gaan ze inleiden. Maar ik heb toch zoiets van als met die kleine alles prima is...moet ik gewoon ff volhouden. En ik probeer inleiden echt niet eerder te doen dan 42 weken.

En idd wat je vriendin zegt...je hebt lekker twee weken langer verlof!! Ik dan straks ook,,,en dan is het in mei heerlijk weer en kan je lekker met je mopje genieten.
    Probeer wat afleiding te zoeken...als het lichamelijk kan..nog lekker ff de deur uit..ergens lunchen of uiteten...ik doe dat ook allemaal en de dagen gaan dan veel sneller.

6. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Dat is echt balen rums
    Zit nu in de wachtkamer.. Spannend!

7. rums

rums Niet meer actief

#167 rums, 25 feb 2013
    Laatst bewerkt door een moderator: 25 feb 2013
    Lichamelijk wordt het met de dag iets moeilijker. Maar nog redelijk te doen op zich. Al was mijn bloeddruk wel aan de hoge kant maar nog net acceptabel. Maar ik moet de symptomen van vergiftiging wel in de gaten houden.
    Nadat de verloskundige de nadelen van inleiding heeft verteld ben ik ook wel gaan twijfelen. Inleiden kan tot wel 4 dagen duren nou daar zit ik ook niet op de wachten. Inleiden is echt kunstmatig en is het me het waard om eerder te bevallen of toch wachten tot en met 42 weken.
    Ik ga d'r maar eens diep over nadenken en er met mijn man over hebben en die moet zijn licht er maar eens over laten schijnen.

@D83 Wordt je vandaag ook gestript of is het controle?

8. Akoya

Akoya Fanatiek lid

30 nov 2011
    2.744
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes D83!

9. Jillz

Jillz Actief lid

18 feb 2012
    174
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow ja dan moet je het goed in de gaten houden.
    Ik ben ervan overtuigd dat als die kleine nog goed zit dat het echt wel veilig is om te wachten met inleiden tot week 42. Omdat bevsllen tusen week 37 en 42 ook gewoon normaal is. Mijn schoonmoeder heeft nog doorgelopen tot week 44! Dat was vroeger heel normaal. Alleen was mijn vriend al een grote baby in de buik en bij 44 weken was hij 10 pond!! Dat houden ze nu tegenwoordig goed in de gaten..of de baby niet te groot is.
    Die kleine doet door iets langer te blijven zitten ook meer vet op..dus kan zich beter warm houden...valt minder af..en kan gewoon meer hebben.
    En inleiden kan ook echt wel heel snel gaan!!mijn vriendin, nichtje en buurmeisje zijn ingeleid na 41weken...alle drie dezelde dag bevallen. Vooral als je de 41 weken voorbij bent komt het bijna niet voor dat het dagen gaat duren.
    Dan kan een beetje gel al wonderen doen!!

Mijn vriend denkt er gelukkig hetzelfde over dus wij wachten rustig af. Maar bij week 42 gaan ze altijd inleiden. Tot die tijd word ik goed in de gsten gehouden en gaan ze na week 41 eerst strippen.

10. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Helaas zit alles nog potdicht en zelfs m'n baarmoedermond was niet eens verstreken..
    Ze zei letterlijk jij gaat nog niet bevallen hoor!

Pfff als die weeen en voorwerk nog geen reet hebben gedaan begin k m toch wel beetje te knijpen voor de bevalling..

11. rums

rums Niet meer actief

O joh jij dus ook een flinke domper!
    Misschien dat het nog wel 'snel' kan gaan. Want de verloskundige bij mij zei dat het tuitje nog niet geheel geopend was maar dat het toch nog snel kan gaan. Hoop voor je dat het toch nog meevalt! Weet hoe het is ;)

12. blossom85

blossom85 Fanatiek lid

4 jan 2013
    4.621
    1.576
    113
    Vrouw
    het oosten
    Oh balen zeg! Wij schelen een dag he? Hmm..nou dan ben ik ook wel benieuwd wat ze woensdag tegen mij gaan zeggen...

13. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Balen meiden! Daar ben ik ook zo bang voor. Ik ga echt duimen voor ons allemaal. Heb ook wel eens gehoord dat het zomaar kan veranderen hè, daar hopen we dan maar op

14. D83

D83 VIP lid

17 jun 2012
    7.948
    2
    36
    Aan Zee
    Ja dat zei een vriendin van mij ook net maar gezien alle voortekenen en vervolgens de vals alarm momentjes heb ik sterk t gevoel dat k nog wel f doorloop

Maar goed je weet t nooit

Ze had t idd over een tuitj
    Wat bedoelen ze daar mee

Gelukkig weten jullie iig waar k t over heb en hoe t voelt
    Wel fijn van je af te schrijven en te weten dat je niet de enige ben..

15. vita

vita Bekend lid

18 jul 2007
    810
    3
    18
    utrecht
    Hoi meiden, sorry voor de late reactie, maar hij is er!!
    Gistermiddag 24-2-2013 om half 2 is Mick geboren!
    Het hele verhaal komt nog, maar hij is gezond, alles goed met em, ar liefst 4900 gram en 56 cm:D

Het is erg druk op t moment mt een stuiterende peuter erbij, dus kom zodra het kan weer meelezen en kletsen;)
    Voor alle wachtende.....heel veel sterkte nog!

16. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    Jammer dat het tegen is gevallrn maar het kan heel snel veranderen vorige week dinsdag was mij bm nog niet rijp maar donderdag 2 dagen later was die bijna helemaal rijp en nix van gevoeld. Ben benieuwd morgen

17. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    Wauw gefeliciteerd wat een flink baby is de bevalling wel goed gegaan hier werd baby vorige week geschat ok 4300 maak me wel zorgen hadden ze hem ook groot geschat?

18. rums

rums Niet meer actief

Wat het tuitje is? Ja, een goede vraag ze heeft het helemaal uitgelegd. Naja kwam er op neer dat als het nog dicht of gedeeltelijk dicht is zij niet met de vingers kan draaien om het weefsel los te maken.
    Misschien kan iemand het beter uitleggen.

Inderdaad fijn zo;n topic dan weet je dat je niet de enige bent die met smart zit te wachten.

Mijn gedachten malen ook echt. Wil ik afwachten tot en met 42 weken en dan misschien alsnog ingeleid worden. Of ga ik het verzoek indienen om deze week ingeleid te worden.
    De tegens weet ik wel. Maar ik kan met voorstellen dat afwachten ook negatief kan uitpakken.
    Naja als er mensen adviezen hebben dan lees ik het heel graag.

19. dilara1

dilara1 Bekend lid

25 apr 2012
    896
    1
    0
    İnleiden met infuus beval je meestal wel gewoon de zelfde dag tenminste ik wel. Vroeger deden ze het heel weinig nu veel sneller als ik die keuze had had ik het wel gedaan.

20. Eden28

Eden28 Fanatiek lid

23 jun 2012
    1.623
    0
    0
    Gefeliciteerd! Toch nog iemand bevallen :) geniet ervan en weet inderdaad hoe druk het kan zijn.

Deel Deze Pagina