week 39. wie is ook mentaal op?

Discussie in 'De bevalling' gestart door Daphnegracia, 14 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Daphnegracia

Daphnegracia Actief lid

26 mei 2014
    123
    0
    16
    Ik zit nu precies in week 39 nog 7 dagen te gaan..
    mijn dochter kwam met 39+2. Maar ik ga er absoluut niet van uit dat
    deze kleine eerder komt.

Maar ik kan simpel mentaal niet meer.
    de afgelopen zoveel weken zoveel voorweeen en valse signalen, en pijn gehad Ik probeerde mezelf af te leiden door etentjes met mijn vriedinnen etc en dat is nog aardig gelukt ondanks dat de pijn elke keer weer roet in het eten gooide . Nu is het weer rustig. te rustig maar zo oncomfortabel .. Ik ben het zo zat ik sta sochtends depressief op en denk bij mezelf weer een dag zwanger...
    het voelt alsof hier nooit een einde aan gaat komen
    Ik besef dat er mensen zijn die genieten van hun zwangerschap maar ik kan het simpel weg niet.. Ik wordt gewoon gek. Ik heb zin om te schreeuwen en te janken ik heb niet eens meer zin in de bevalling.
    Ik ben het zo zo zo zat. Ik voel me geen vrouw meer, Ik wil weer werken sporten leven.. Het voelt voor mij net alsof alles compleet stil staat en alsof mijn lichaam en geest uitgeput worden blergh ik voel me zo gevangen BAH!~ wat ik nog wel het ergste vind is dat ik het zo zat ben dat ik niet eens meer vlinders voel voor mijn baby op dit moment....

Meer die hier heftig last van hebben?

2. Rneetjj

Rneetjj Actief lid

14 sep 2015
    358
    64
    28
    Vrouw
    Sorry, ik heb niet hetzelfde. Hoewel dit weer me opbreekt en ik ontzettend graag niet meer zwanger wil zijn (door de ongemakken en nieuwsgierigheid en enthousiasme) heb ik niet hetzelfde gevoel maar wil je wel graag even een hart onder de riem steken!

De laatste loodjes zijn erg zwaar.. Probeer positief te blijven denken hoe moeilijk dit ook is. Het duurt nu echt niet lang meer :).
    Heb het er eventueel met de verloskundige over om niet te lang te wachten met eventueel inleiden als je het echt niet meer trekt. Stress is ook niet goed voor jou en je kleintje.

Echt heel veel succes en sterkte! Kop op, je kunt dit!

3. Palmboompje

Palmboompje Actief lid

16 jan 2013
    364
    0
    16
    Hier precies hetzelfde...morgen 39 weken en ben er ook helemaal klaar mee. Met het wachten en met het vreselijke slapen, bekkenpijn en allerlei kwaaltjes. Pffff. Het gevoel dat je leven "on hold" staat ook herken ik. Het is nog even volhouden meid. Wat bij mij enig sinds helpt is uitkijken naar iedere "mijlpaal" want dan zijn we weer n paar dagen dichterbij de bevalling.

Suc6 met deze zware laatste loodjes!

4. Daphnegracia

Daphnegracia Actief lid

26 mei 2014
    123
    0
    16
    hee ik wil je graag bedanken voor je lieve bericht,
    Ik heb net naar de verloskundige gebelt en alles uitgelegd
    morgen mag ik in het ziekenhuis overleggen met de gynaecoloog over inleiding ik durfde het ook amper te vragen aan mijn verloskundige.
    maar ze reageerde gelukkig vol met begrip.

5. Rneetjj

Rneetjj Actief lid

14 sep 2015
    358
    64
    28
    Vrouw

Fijn dat de verloskundige je serieus neemt en je doorgestuurd bent!
    En wie weet voor die tijd....... ;)

6. medj1983

medj1983 Fanatiek lid

12 jun 2012
    3.201
    509
    113
    Herkenbaar,helaas pas met 41.4 bevallen en achteraf excuses gekregen vd vk dat ze me niet serieus genoeg nam... 'ze had het zoooo druk'... :( beetje jammer. Sterkte met de laatste loodjes

7. Josssje

Josssje Lid

27 jun 2016
    43
    0
    6
    NULL
    NULL
    Een groot deel van wat je schrijft is heel herkenbaar. Fijn dat je verloskundige naar je luistert en je doorstuurt. Ik hoop dat dat weer wat mentale kracht geeft, ook voor de bevalling!

Veel succes!!

8. Tuimeltje

Tuimeltje Bekend lid

17 jan 2016
    519
    1
    16
    Noord-Brabant
    Hoi Daphne hoe is je gesprek verlopen?

9. Givenchy

Givenchy Bekend lid

28 jan 2016
    873
    0
    16
    Bijna 38 weken, maar ook echt op... heel herkenbaar..
    Hoop ook dat ik deze keer niet over de 41 weken ga..
    pfff moet er niet aan denken!! succes dames met de laatste loodjes!!

10. Leni88

Leni88 Bekend lid

16 sep 2014
    807
    422
    63
    Vrouw
    Ik ben evenver als jij en ook op:) oa door bekkenpijn en extreme moedheid (ben ook moeder van een peuter)
    Mijn buik staat op knappen en mijn buikspieren scheuren gevoelsmatig doormidden.
    Maandag weer een afspraak bij de gyn, dan ga ik een inleiding met ballon aanspreken aangezien ik eerder een ks heb gehad.

Ik voel met je mee, maar we zijn er binnenkort vanaf ;)

11. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Herkenbaar! Ik had dit al vanaf een week of 32 en ook elke controle aangegeven. het feit dat ik op was/ er klaar mee en voor was heeft hier de vk besloten met 38+6 te strippen(had ook 3cm ontsluiting en een baby die heeeel laag lag) met resultaat!

Fijn dat de vk met je meedenkt ben benieuwd wat de vervolg stappen voor je worden! Wil je een dikke knuffel geven en sterkte!

12. Daphnegracia

Daphnegracia Actief lid

26 mei 2014
    123
    0
    16
    Hee,

bedankt voor de lieve reacties trouwens ben blij dat er meer mensen zijn dit dus zo beleven. Ik ben super blij met mijn verloskundige net op tijd gewisseld van de meest onpersoonlijke praktijk naar een zeer kleinschalige en ik kan mijn geluk niet op want. Zondag krijg ik mijn balonnetje en dan wordt ik waarschijnlijk maandag ingeleid ik start dat even een topic over want ben benieuwd hoe anderen dat beleeft hebben. Ik wens alle andere meiden ook nog succes met de laatste loodjes

13. Tulpenbol

Tulpenbol Actief lid

28 mrt 2015
    452
    6
    18
    Vrouw
    Denk dat het er een beetje bij hoort.. Ik was het ook ontzettend zat en voelde me heel naar. Uiteindelijk ingeleid met 41 weken en met 41+2 bevallen. Ga ervan uit dat het nog even kan duren en probeer het te accepteren...

14. zasu

zasu Fanatiek lid

5 mei 2015
    1.486
    1
    36
    Wat fijn zeg! Ik hoop dat het allemaal vlotjes verloopt en je snel je kleintje mag vasthouden!

Deel Deze Pagina