Wanneer gevoel terug na inknippen

Discussie in 'De bevalling' gestart door Bambino15, 7 sep 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Hoi Dames,

Ik ben 3 maanden geleden bevallen en hierbij ben ik ingeknipt omdat de kleine het zwaar had. Maar nu na 3 maanden heb ik nog steeds helemaal geen gevoel onderin..... Hoelang duurt dit en komt het überhaupt nog terug? Je seksleven ligt na een bevalling al beneden peil maar als je er dan ook nog eens niks van voelt :$

Hopelijk hebben jullie wat positieve verhalen :)

2. Sorarocks

Sorarocks Bekend lid

9 jul 2013
    791
    0
    16
    NULL
    NULL
    Ik zou het even met je ha bespreken. Ik heb een hele flinke knip gehad, maar ik heb wel gevoel van onderen

3. red88

red88 VIP lid

3 dec 2008
    13.137
    0
    0
    Hmm hier 10 weken ellende gehad van de knip, ontstoken, en na 20 weken pas dicht. Maar gevoel was wel aanwezig daarna, hooguit wat gevoelig richting litteken

4. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Ik zou dit even laten onderzoeken idd. Ik had een behoorlijke knip (als je man extra hechtdraad uit de lade moet pakken is dat nooit leuk). Toch is het nooit gevoelloos geweest.

5. Meisje93

Meisje93 VIP lid

21 mrt 2015
    32.071
    14.402
    113
    hier ook flinke knip (volgens vk) gehad.
    Eerste paar maanden was het bij de knip gevoelig. Veel littekenweefsel.
    Maar na 3/4 maanden was het oude gevoel weer terug.

Ik zou het inderdaad ook laten onderzoeken. Ook al is dat niet echt prettig om te laten doen, Maar dit is ook niet fijn

6. Bambino15

Bambino15 Fanatiek lid

10 aug 2013
    1.803
    0
    0
    NULL
    Noord Brabant
    Ik ben idd naar de huisarts geweest. Hij zegt of het komt nog hij zegt het kan tot een half jaar of je hebt gewoon pech...We wachten het maar af

Deel Deze Pagina