Hoi Dames, Ik ben 3 maanden geleden bevallen en hierbij ben ik ingeknipt omdat de kleine het zwaar had. Maar nu na 3 maanden heb ik nog steeds helemaal geen gevoel onderin..... Hoelang duurt dit en komt het überhaupt nog terug? Je seksleven ligt na een bevalling al beneden peil maar als je er dan ook nog eens niks van voelt Hopelijk hebben jullie wat positieve verhalen
Ik zou het even met je ha bespreken. Ik heb een hele flinke knip gehad, maar ik heb wel gevoel van onderen
Hmm hier 10 weken ellende gehad van de knip, ontstoken, en na 20 weken pas dicht. Maar gevoel was wel aanwezig daarna, hooguit wat gevoelig richting litteken
Ik zou dit even laten onderzoeken idd. Ik had een behoorlijke knip (als je man extra hechtdraad uit de lade moet pakken is dat nooit leuk). Toch is het nooit gevoelloos geweest.
hier ook flinke knip (volgens vk) gehad. Eerste paar maanden was het bij de knip gevoelig. Veel littekenweefsel. Maar na 3/4 maanden was het oude gevoel weer terug. Ik zou het inderdaad ook laten onderzoeken. Ook al is dat niet echt prettig om te laten doen, Maar dit is ook niet fijn
Ik ben idd naar de huisarts geweest. Hij zegt of het komt nog hij zegt het kan tot een half jaar of je hebt gewoon pech...We wachten het maar af