Ik lees dat je al een kindje heb gehad, dus kan ik je (mischien beetje) geruststellen, de gang is ooit al een keer gemaakt! Mijn eerste woog nog geen 2500 gram en mijn dochtertje woog bij de geboorte 3800 gram, dacht precies hetzelfde, maar mijn vk zei toen, je bent al een keer bevallen en dan maakt t niet uit hoe groot je kindje is! Nou viel ook reuze mee. Maar goed iedere bevalling is anders, ook bij de tweede. En nikkie, volgens mij heb je je kleine spruit al lekker in je armen..succes en sterkte als dit nog niet het geval is..
Nikkie, Hoe is het met je? Mogen we je inmiddels al feliciteren? Ik hoop dat alles goed is gegaan en dat je nu een hele mooie dochter/ zoon in je armen hebt! liefs, Cleo
Ik ga er wel een beetje vanuit dat Nikki een mooi beebje heeft en dat alles goed met haar gaat, We wachten het in spanning af. Mirre
Dat zei mijn vk ook Eliesja. Het verschil in gewicht (5 of 7 pond) maakt niet zoveel uit bij de geboorte, wel als het een 9 ponder of meer wordt natuurlijk maar daar ga ik niet van uit . Maar toch blijf ik onzeker. Mijn 1e bevalling was geen pretje dus kijk hier wel tegenop. Ben gelukkig nu wel voorbereid dus hoop dat het toch mee zal vallen. Silly
Ja, ze heeft vandaag bij september-mama's gemeld dat ze bevallen is van een zoon: Thijs! Voor meer info, kijk bij sept.mama's Groetjes Niki