Zaterdagochtend 30 september had ik last van lichte weeen, een soort oefenweeen. Ik zou naar de zwemles gaan met mijn dochtertje maar heb toch maar besloten dat het handiger was als de vader met haar zou gaan. Daarna is mijn man naar de kapper gegaan. Ik heb gewoon een beetje met de kinderen zitten rommelen in huis met af en toe een lichte wee. Om 10.30 uur heeft mijn man toch de verloskundige gebeld omdat we wilden weten hoe het ervoor stond. Toen de verloskundige om 11.30 uur kwam stond ik in de deuropening te kletsen met de buurvrouw en een kopje thee te drinken. De kinderen waren lekker voor de deur aan het spelen. De verloskundige vroeg aan mij of ik nog een beetje rond wilde lopen. Ik zei dat ik wilde weten hoe ik ervoor stond. Dus we zijn naar boven gegaan en daar heeft zij mij getoucheerd. Ik had toen al 8 cm! Ze zei tegen mij als je naar het ziekenhuis wil dan moeten we nu gaan! Om 11.45 uur waren we op de verloskamer en om 12.47 uur is onze kleine meid geboren. Het was dus eigenlijk zo gepiept en we hebben beiden weinig te lijden gehad. Groetjes, Gina
Wow zeg, als mijn bevalling daar al een heel klein beetje op zal gaan lijken ben ik meer dan tevreden ! Super ! Geniet ervan ! Groetjes, Nikki F
oooooooooooooo waar zijn die papieren! ik wikl er NU voor tekenen! echt wel! helemaal geweldig hoor! geniet ervan bofkont!
Wauwie, zo snel en amper 8 cm ontsluiting gemerkt? Knap hoor. Enne: Gefeliciteerd met jullie dochter!
BAH! Wat vreselijk fijn zo'n bevalling! Kan je die ergens kopen? hahahahaha Geniet van je kleine meid, proficiat!
Gina leg me even uit hoe je dat gedaan hebt ik wil ook zo bevallen dit klinkt echt als een droombevalling.
gefeliciteerd meis, zo'n droombevalling wil ik ook wel. Het duurd gelukkig nog ff voor het zover is, maar biij zo'n bevalling zwijmel ik nu al weg. gr patje.
Ik hoop voor degene die nog moeten bevallen ook op zo'n bevalling. Het scheelt natuurlijk dat al 2 moppies de weg vrij hadden gemaakt. Allemaal heel veel succes met bevallen! Groetjes, Gina