week 5 en geen symptonen meer HELP!!!

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door debbiebissels, 6 dec 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. debbiebissels

3 dec 2010
    49
    0
    0
    makelaarskantoor
    Berghem
    hoi ik zit nu in week 5
    vorige week:
    - borsten echt heel erg pijn
    - wat moe
    - zeurend gevoel onder in me buik

gister had ik helemaal nergens last van !!! ojee!!

en vandaag weer een beetje pijn in me borsten en wat steken links onder in me buik, had dit vorige week ook niet...

maak me zorgen!!!

wie herkend dit??

2. NookY

NookY Fanatiek lid

12 mei 2010
    2.263
    1
    36
    Dieren arts assistente bij dieren ambulance!
    hazerswoude dorp ( zuidholland)
    ik heb dat ook voel af en toe niks maar ben inmiddels wel al 7weken zwanger...en af en toe voel ik weer wat maar de misselijkheid komt nu wel nog niet boven de plee gehangen etc terwijl ik weer vaak lees van mensen die dat al vanaf week 5 hebben

3. ukoldaatje

ukoldaatje VIP lid

2 feb 2008
    5.082
    0
    0
    Meiden, het wel of niet hebben en komen of gaan van klachten zegt niets over het verloop van de zwangerschap volgens de verloskundigen op dit forum.

Ik had de 4e week erg zere borsten, week 5 helemaal niets, en nu sinds gisteravond weer wel.

Heb de laatste week paar maal per dag veel trekjes en steekjes, en niet dagelijks ongigevoel.

Maar absoluut niet ziek zwak of misselijk.

Raak nu wel sinds een paar dagen oververmoeid, maar kan ook komen omdat ik het erg druk heb nu.

4. AnitaElisabeth

AnitaElisabeth Actief lid

24 jan 2009
    144
    0
    0
    interieur verzorgster in het Delfzicht ziekenhuis!
    Delfzijl
    Hoi!!
    Het is bij mij ook hel verschillend, de ene dag meer last dan de andere!!
    Mijn ongi gevoel is nu een beetje minder maar mijn borsten worden echt met de dag erger!!
    Het is natuurlijk bij de 1 erger dan de ander!!
    Ik zou me niet zo zorgen maken!!

5. linnepinneke

linnepinneke Fanatiek lid

8 okt 2010
    3.046
    0
    0
    Middelburg
    Heb ik ook gehad! De ene keer voelde ik me echt zwanger zeg maar en de andere dag totaal niet... Heb toch echt 2 mannetjes gekregen! Vriendin van mij is nu 9 weekjes zwanger en belde mij op of ik dat ook gehad had dus denk dat het vrij normaal is haha

6. Liesl

Liesl Actief lid

9 jul 2007
    219
    0
    0
    Utrecht
    Heel herkenbaar!

Bij mijn eerste zwangerschap voelde ik nagenoeg niets tot er een buikje ging groeien! Uiteindelijk een gezonde baby op de wereld gezet :)

Dus het hoeft echt niets negatiefs te betekenen. Maak je niet druk (jaja, makkelijk praten, ik weet het)!

7. Mime28

Mime28 Fanatiek lid

24 nov 2008
    4.050
    1
    0
    Hier ook in het begin de ene dag wel en de andere dag geen kwaaltjes. Nu nog steeds eigenlijk ;) Geen reden om je zorgen te maken

Deel Deze Pagina