week 6, maar geen symptomen

Discussion in 'Eerste symptomen' started by schaakkoningin, Jul 11, 2012.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. schaakkoningin

Jan 17, 2012
    67
    0
    0
    Hallo,
    ik heb een vraagje. Ik zit in week 6. Ben onzeker na begin dit jaar mk met 11 weken :( :(
    En nu voel ik geen symptomen. Weet iemand wanneer je misselijk, moe etc moet worden?

2. Biny

Biny VIP lid

Feb 10, 2011
    17,556
    5,653
    113
    Female
    Niks moet...

Ik heb amper lat gehad van kwaaltjes

Het wel of niet hebben van kwaaltjes Zegt echt helemaal niks over het wel of niet goed gaan van een zwangerschap

3. mamaatjevan5

mamaatjevan5 VIP lid

Sep 30, 2007
    5,584
    2
    38
    hier ook geen last hoor maar meer als ik erover nadenk dan denk ik ja ben een beetje moe en een beetje last van me borsten en soms met vlaagjes misselijk maar over het algemeen dus helemaal niets en ben 7 weken zwanger

4. Poppenkop

Poppenkop Fanatiek lid

Aug 2, 2011
    1,130
    1
    36
    Noord-Holland
    Ik eigenlijk alleen erg snel moe.
    Ben bij geen van m'n zwangerschappen misselijk geweest, weeïg in de maag op z'n hoogst, maar echt nog nooit overgegeven!
    M'n borsten zijn gevoelig en de ene dag ook meer dan de andere.
    Bij m'n eerste zwangerschap heb echt helemaal geen 1 zwangerschapskwaal gehad!
    Heg zegt dus niet zo veel over je zwangerschap.

5. moederlief

moederlief Actief lid

Feb 15, 2012
    260
    0
    0
    NULL
    NULL
    Nou ik heb ook niet echt last van de zwangerschapkwaal......
    beetje moe soms en beetje echt beetje gevoelige borsten Maar meer de tepels ook de ene dag wel en andere dag niet..... dus tja..... Ik heb ook nog geen echo gehad, Ik denk dat iedereen in begin onzeker is begrijp je goed maar sommige vrouwen hoeven echt geen symtonen te hebben. Niet te druk maken is het beste in iedergeval!

6. schaakkoningin

Jan 17, 2012
    67
    0
    0
    zou natuurlijk heel welkom zijn: een zwangerschap zonder symptomen. Als de baby er maar komt ;) Ik heb over 2 weken de 1e echo. En nu, beetje moe, maar that's it...

7. schaakkoningin

Jan 17, 2012
    67
    0
    0
    nou, de misselijkheid is begonnen.... ;) nog nooit zo niet erg gevonden om misselijk te zijn, bijna geruststelling ;)

8. nikespits

nikespits Actief lid

Jun 2, 2012
    178
    0
    0
    Dordrecht
    Tijdens mijn eerste zwangerschap heb ik helemaal geen symptomen gehad in het begin en ik was daar juist hartstikke blij mee. Kwaaltjes zeggen inderdaad helemmal NIETS over je zwangerschap, dus eigenlijk: hoe minder hoe beter.
    Nu ben ik voor de tweede keer zwanger en deze keer heb ik wel last gehad. Wat misselijk geweest - zonder overgeven trouwens - en vooral heel, heel, heel erg moe. Waarschijnlijk zo erg, omdat het er twee zijn.
    Maar als ik mocht kiezen zou ik absoluut voor een zwangerschap zonder kwaaltjes gaan.

9. karnijn

karnijn Bekend lid

Jun 22, 2011
    958
    3
    0
    Ik voelde tot week 6 mijn borsten, was heel moe en ' smorgens vaagjes misselijk, maar als ik wat at was dat gelijk weer over.
    Nu ben ik bijna 12 weken en nog steeds symptoomvrij, vermoeid, dat is al. Ons kleintje zit er nog steeds en alles lijkt in orde te zijn.
    Ik kan niet klagen :p

10. SDenise

SDenise Fanatiek lid

Jan 27, 2012
    1,859
    0
    0
    Fotograaf/kunstenaar
    Den Haag
    Ik loop naast de vermoeidheid en nu beginnende duizeligheid met haast geen symptomen... ! De eerste drie maanden helemaal niks :) ben nu 17 weken en nog steeds gaat alles goed :)

11. Daantje57

Daantje57 Fanatiek lid

Aug 18, 2011
    2,382
    24
    38
    lerares
    Utrecht
    je hoeft helemaal geen klachten te krijgen hoor, ik heb me hier in het begin ook heel veel zorgen over gemaakt. Maar ben nu bijna toe aan mijn bevalling! En ik had ook echt geen klachten.. en ook eigenlijk niet gehad de eerste 13 weken... dus maak je er geen zorgen over!

Share This Page