Week 6 zwangerschap en juist goed voelen raar?

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door daan23, 21 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    Hoi allemaal ben best onzeker
    Weet nu 1 week dat ik spontaan zwanger ben van ons 2e kindje
    Eerste paar dagen na de test wat vage klachten soms licht misselijk
    En vlagen van moeheid nu heb ik de ene dag echt het gevoel ja ben zwanger en dan weer een dag dat ik weinig voel
    Gister een knal mvm test en toch bang zou ik niet meer moeten voelen
    Wie heeft dit ook gehad en heeft dit ook?

2. harlene2014

harlene2014 Fanatiek lid

23 mei 2014
    3.426
    920
    113
    Haaglanden
    Lucky You! Geniet er aub van. ik heb vanaf t begin tot week 18 alleen maar overgegeven. Dus je hebt echt "geluk". Maar wat niet is kan nog komen. Kan zo zijn dat je overmorgen boven de wc hangt.

En gefeliciteerd natuurlijk!

3. LJJ

LJJ Fanatiek lid

20 nov 2015
    2.376
    1.350
    113
    NULL
    NULL
    Ik dacht drie/vier weken terug ook, oh makkie!
    Nou... Ik ben al bijna een maand kots en kotsmisselijk, ellendig en lusteloos.
    Wees blij!!!
    En wat niet is... Kan natuurlijk ook nog komen, helaas!

4. Logan

Logan Niet meer actief

Ik voel me ook al weken prima. In het begin was ik super onzeker maar nu ben ik er echt blij mee :). Alles gaat goed tot zover dus ik ben (qua zwanger zijn) gewoon een mazzelaar gok ik.

5. Beckje

Beckje VIP lid

12 jul 2010
    8.652
    4
    36
    wees blij ;) alles kan nog komen, dus geniet er maar des te meer van.

6. Annemiek125

Annemiek125 Niet meer actief

Niet te druk om maken, je hele dagen hondsberoerd voelen is ook niks!
    Was zelf bij mijn zoon tot week 16 kotsmisselijk en elke dag overgegeven. Op een gegeven moment wordt je daar echt moedeloos van, ookal hoort het erbij.
    Je bent nu pas in week 6, dus er kunnen nog genoeg kwaaltjes ineens de kop op steken! :D

7. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Niet te druk om maken, ik heb dat ook en nog steeds en ik had juist verwacht hevige kwaaltjes te krijgen omdat ik een tweeling verwacht, op pijnlijke borsten en misselijk (alleen als ik nuchter ben) na voel ik mij top, en die kwaaltjes begonnen pas na ongeveer 8 weken kan dus nog komen.

Vind grappig veel vrouwen die geen kwaaltjes hebben of weinig willen ze juist ter bevestiging :D :D

ene gefeliciteerd!!!!

8. Lieke84

Lieke84 Fanatiek lid

1 jun 2011
    3.016
    2
    38
    Helemaal niet raar! Lekker van genieten dat het zo goed gaat!

9. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    Bij m'n zoontje begon het idd ook pas eind week 6 week 7 ben benieuwd

10. Daphne91

Daphne91 Fanatiek lid

5 dec 2013
    2.073
    465
    83
    Vrouw
    Drenthe
    Pff bij mij begon de ellende juist rond 6 weken. Tot nu toe nog geen verbetering. :(

Aan de ene kant zijn kwaaltjes toch een soort bevestiging, maar ondertussen vind ik het niet meer zo leuk

11. lian19

lian19 Actief lid

24 aug 2015
    260
    27
    28
    Ik heb 40 weken lang nergens last van gehad! Enige dingen waar ik aan kon merken dat ik zwanger was, was het groeien van mijn buik en zelfs die was niet super groot, ik teken ervoor bij een eventuele volgende zwangerschap, haha.
    Afkloppen en genieten zou ik zeggen! ;)

12. sadieraven

sadieraven Fanatiek lid

2 aug 2012
    1.613
    19
    38
    Fulltime Mommy en student!
    Amsterdam
    Meid ik ben 36 weken en vergeet nog dat ik zwanger ben. Sta in de winkel te staren naar een biertje en dan denken ow nee shit! Dat mag niet :D
    Of een draai maken in de keuken en boink met me buik tegen het aanrecht. Ik voel me, op sneller vermoeid na, helemaal prima. Mijn buik is ook best wel klein dus vaak voel ik me ook niet zwanger. Alleen wat last van soms maagzuur :)
    Liever iets minder duidelijke zwamgerschaps symptomen dan teveel, daar kan je ook niet veel vrolijker van worden :)

13. samaa

samaa Niet meer actief

Ik heb mij nooit zwanger gevoeld... alleen een pesthumeur en pas toen mijn buik dikker werd.

14. Foefoes

Foefoes Lid

19 feb 2016
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    Geniet ervan! Tot week 8 zat ik te zeuren bij iedereen van ik voel niks zou er wat zijn. Nou sindsdien is het raak en nog steeds met 15 weken nu. Misselijk hoofdpijn duizelig en harde buiken!

15. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    @foefoes hihi ik las foetus😇😊😅
    Geeft hoop hoewel ik niet hoop op hele erge misselijkheid vanaf volgende week

16. SheDevil

SheDevil Fanatiek lid

13 dec 2006
    1.617
    1
    38
    Rotterdam
    Nou hier nagenoeg ook geen kwaaltjes op heel af en toe wat lichte ongi krampjes na en moe. Voor mijn nod had ik nog meer symptomen. Dacht dat ik griep had!
    Maar mijn laatste zwangerschap was ik zo ziek en lusteloos heel de dag,dat wil je echt niet en wens ik niemand toe. Ik wens dat dat weg blijft iig. Vreselijk

17. Kimberleydb

2 sep 2014
    64
    0
    6
    NULL
    NULL
    Whoe lucky you!! Maar maak je niet druk meid 😉 bij mijn zoontje nergens last van gehad. Maar nu hele dagen aan het spugen. Elke zwangerschap is anders. Probeer er lekker van te genieten meid. ☺

18. daan23

daan23 Bekend lid

23 mrt 2010
    988
    0
    16
    NULL
    NULL
    Dank jullie voor het antwoorden
    Heb nog steeds lichte krampjes eb gespannen gevoel in de avonduren
    Ook koud dan weer warm en kan blijven eten hihi

Deel Deze Pagina