Uit model

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Drieka, Aug 2, 2014.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Drieka

Drieka Niet meer actief

Ik weet dat borsten groeien in een zwangerschap maar wat ik nu heb!

Mijn linkerborst is bijna 1 cupmaat gegroeid, harder, vol aderen en mijn rechterborst helemaal niks! Het ziet er toch niet uit :$

Hebben meerdere vrouwen dat meegemaakt en ging die andere borst dan ineens een groeispurt maken of blijf ik zo uit model?

2. josephinevh

josephinevh Fanatiek lid

Jun 17, 2014
    1,316
    0
    0
    Bij mij waren ze ook helemaal uit verhouding. Zo raar! Bij mij is het inmiddels bijgetrokken. Heb wel nieuwe bh's met grotere cupmaat moeten kopen.

3. nana33

nana33 VIP lid

Nov 17, 2008
    5,536
    3
    0
    Hihihi, ik had dit bij de eerste juist aan het einde van de ZW en de eerste weken tijdens de BV. Rechts had ik D, links was het een dikke F. Gelukkig is het na een paar weken weggetrokken en werden ze weer min of meer hetzelfde. Ik zou me geen zorgen maken en de BH aan de kant van de kleinste gewoon een beetje opvullen met zo'bn kipfiletje ofzo. Komt wel weer goed!

4. pippeke

pippeke Niet meer actief

Haha heb jij weer...
    Ik had altijd wel ietsje verschil.
    Die van mij groeien juist beide naar buiten lijkt het wel. Straks zitten ze nog op mn rug!!
    Tis altijd maar een a tje geweest dus ben nog elke dag vol verbazing van de veranderingen.

5. Drieka

Drieka Niet meer actief

Nou dat scheelt dat ik niet de enige ben haha.
    Draag graag truitjes met een beetje decolete maar nu ziet het er niet echt uit, je ziet gewoon dat de rechter borst groter is dus nu maar wat andere truitjes dragen :D
    Hopelijk trekt het tijdens de zwangerschap gewoon weer recht.

Share This Page