6 dagen voor NOD bruine afscheiding-innestelling?..

Discussion in 'Eerste symptomen' started by Vanilia, May 23, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    1,715
    2
    0
    Amsterdam
    Hallo allemaal,

Gisteren op dag 21 van mijn cyclus, 6 dagen voor nod, had ik erg veel bruine afscheiding in mijn inlegkruisje. Het eerste waar ik aan dacht was 'misschien een innestelling'.
    Vandaag heb ik het weer.
    Mijn cyclus is standaard 25-26 dagen. Mijn menstruatie begint altijd met bruine spotting (is maar een klein beetje) een dag of 2 voor nod.

Ik heb het nog nooit meegemaakt dat ik 6 dagen voor nod bruinige afscheiding heb.
    Ik heb ook een beetje een weeig gevoel in mijn buik alsof ik ongesteld moet worden en dat bruinverlies houdt vandaag dus ook aan. Maar ik moet nog lang niet ongesteld worden...
    Wie heeft dit ook gehad en bleek zwanger te zijn?
    Het zou erg welkom zijn aangezien het bij ons niet heel makkelijk gaat. Bij mijn zoontje duurde het precies 2,5 jaar.

Alvast bedankt voor jullie antwoorden

Groetjes Vanilia

2. Wokkel

Wokkel Bekend lid

Aug 18, 2009
    659
    1
    0
    Ha Vanilia,

Ik had het ook! Mijn menstruatie begon altijd met 2-3 dagen bruinverlies. En nu had ik 6 a 7 dagen voor nod ongeveer 2 a 3 dagen wat bruinverlies en....zwanger! Ik had ook menstruatiepijntjes in m'n buik, maar voelde me verder wel anders, dorst, rommelende maag, hoofdpijn...
    Ik hoop dat het raak is!

3. Aanstaandemama2

Mar 7, 2011
    29
    0
    0
    Brabant
    hey,
    ik heb een paar dagen last gehad van steken in mijn lies,
    daarna ook bruinbloed met wisseling van roze en rood,
    ben vanmiddag bij de dokter geweest, en die kon niks ontdekken naar onderzoek de test gaf nog negatief aan maar omdat mijn baarmoeder heel laag zit is de kans wel heel groot dat ik zwanger ben.
    ik hoop dat het bij jou ook positief is

gr deborah

4. Vanilia

Vanilia Fanatiek lid

Jan 13, 2007
    1,715
    2
    0
    Amsterdam
    Mamaloes; voor jou dus heel herkenbaar dit verhaal? Ik durf eigenlijk niet te hopen dat het misschien raak is, ik ga er zelfs vanuit dat ik dit keer gewoon een hele korte cyclus heb.
    Wat leuk dat jij zwanger bent, gefeliciteerd!

Aanstaandemama2; spannend inderdaad. Ik hou mijn vingers gekruist voor je. Zou toch wel geweldig zijn he als blijkt dat we misschien toch zwanger zijn. Onze verschijnselen lijken in ieder geval wel op elkaar. Nog een paar daagjes wachten.

Ik heb zwangerschapstesten in huis.... Dus ik ga stiekem toch wel testen over een paar dagen. Uiteraard laat ik de uitslag wel weten : )

Groetjes Vanilia

5. Wokkel

Wokkel Bekend lid

Aug 18, 2009
    659
    1
    0
    Ha Vanilia,

Zie ik nu op je banner dat je menstruatie heeft doorgezet?

gr Mamaloes

6. Josephine89

Josephine89 Nieuw lid

May 31, 2011
    2
    0
    0
    NULL
    NULL
    a.s. zaterdag 4 juni moet ik ongesteld worden. toen ik vanmorgen naar de wc zag ik bruine afscheiding op het wc papiertje. ook heb ik last van af& toe wat krampjes, maar eigenlijk heb ik nooit last van bruinverlies voor mijn menstruatie.. verder heb ik ook helemaal geen menstruatie klachtjes.. ben benieuwd wat het kan zijn??

Share This Page