Week 9 en bloedverlies

Discussie in 'Eerste symptomen' gestart door Mellie58, 17 feb 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mellie58

Mellie58 Lid

17 feb 2016
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hallo allemaal,
    Ik ben op het moment 9+5 en heb sinds 2 dagen last van donkerrode, bruine, zwarte bloedverlies. In het begin was het meer dan nu. Sinds gisteren is het erg verminderd maar de kleur wordt wel steeds donkerder. De verloskundige heeft me progesteron tabletten gegeven en advies over rusten. Helaas heeft ze me niet verteld waardoor het kan komen.

Heeft iemand hier ook wel is last van gehad? Ik hoor graag jullie ervaring, maak me namelijk wel een beetje zorgen.

Mellie

2. Hotsiflots

Hotsiflots Fanatiek lid

31 aug 2015
    1.539
    170
    63
    Full time mom
    Wat naar dat je in deze onzekerheid zit, ik heb ook bruinverlies gehad met stolsels zo rond de 5 weken, het bleek bij mij van een hematoom aftekomen; een soort blauwe plek gevuld met bloed in de baarmoeder..

Wanneer heb je een echo? met 9 weken kan je zeker al wat zien dan heb je zekerheid, ik had mijn eerste echo al met 6 weken!!

Ik ga voor je duimen dat het goed afloopt en doe ind rustig aan maar weet wel een miskraam kan je niet tegenhouden ookal lig je 24 uur op bed, probeer een vroege echo te regelen desnoods betaal je hem zelf..

Heel veel sterkte

xoxo

3. MamaenMini

MamaenMini Fanatiek lid

6 dec 2011
    2.649
    76
    48
    Vrouw
    Utrecht
    Ik denk dat TO al een echo heeft gehad, anders hebben progesteron tabletten weinig zin. Progesteron houd je baarmoeder rustig en met bed rust kan het gewoon goed komen, dus hou jezelf er aan en wacht t af.

4. Mellie58

Mellie58 Lid

17 feb 2016
    6
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb inderdaad al een echo gehad. We hebben de baby gezien (2.66 cm) en het hartje horen kloppen. Maar het 'beetje' bloedverlies maakt me toch wel onzeker. Hopen dat het goed blijft gaan. Ik heb volgende week dinsdag weer een afspraak.

5. Adinka

Adinka Actief lid

1 okt 2015
    333
    1
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb bloedverlies gehad van week 6 t/m week 16. Waarvan soms weken iedere dag.
    Ze weten nog steeds niet waar het vandaan kwam, maar alles op de echo ziet er goed uit.
    Het schijnt er soms gewoon bij te horen...

Deel Deze Pagina